BLANK - uusi norjalainen sarja
Areenaan on ilmestynyt uusi norjalainen nuortensarja, joka on tehty samalla klippisysteemillä kuin Skam. Nähtävissä on nyt kolme kokonaista jaksoa. Sarja on parhaillaan menossa myös Norjassa, ja siellä on ilmestynyt tähän mennessä viisi jaksoa. Eli aika nopaa näyttää tulevan Suomeenkin esitettäväksi. Kertoo yliopistoikäisistä nuorista. Päähenkilönä Ella. Roolihahmoilla on taas omat instatilit, joita voi myös seurata. Linkit löytyvät sarjan nettisivustolta.
https://areena.yle.fi/1-4428696
Sarjan viralliset nettisivut, josta voi seurata "reaaliajassa":
https://blank.p3.no/
Kommentit (139)
"Sees aldri" tarkottaako tää, ettei toista kautta tule?
Näyttäis tulevan toinen kausi tän päivän päivityksen mukaan.
Jotenki loppu odotetusti, mutta samalla ihan seinään.
Olipa tyyyyyylsä. Mä en jotenkin jaksanut innostua Ellan kuvioista. Onko ensi kausi jostakusta muusta? Saa nähdä jaksaako enää seurata.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tyyyyyylsä. Mä en jotenkin jaksanut innostua Ellan kuvioista. Onko ensi kausi jostakusta muusta? Saa nähdä jaksaako enää seurata.
Tuntu ettei tässä oikeen tapahtunut mitään. Siis ei lähteny käyntiin missään vaiheessa. Toivottavasti ensi kausi on joko Susanesta tai Ragnarista.
Onks muita Blankin tyylisii sarjoja?
Tietääkö kukaan koska kakkoskausi tulee?
Onko kellään tietoa seuraavista kausista? NRKn sivuilla ei tietoa vielä. En malta odottaa.
Ei tietoa, mutta odotellessa ottaisin vastaan vinkkejä saman tyylisistä sarjoista, jotka olis katseltavissa NYT
Sivuilla ilmoitus, että kausi 2 tulee keväällä 2019.
Ovatpa jotenkin hitaasti laittanut vireille sarjan. Jotenkin kun loppui oudosti päin seinää, niin olisi kaivannut piakkoin uuden kauden. Mut ei, odotellaan lähes vuosi.
Vierailija kirjoitti:
uusi kausi on alkanu
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uusi kausi on alkanu
Missä?
Onko tämäkin julie andemin sarja?
Eka ja toka kausi oli tylsiä. Mutta kolmas pikkukaupungissa tapahtunut ihana. Markus 💕
"Hitto. Mä ajattelen sua."