Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sallitteko puolisonne viettää aikaa vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa?

Vierailija
19.05.2018 |

Avovaimo on tutustunut harrastuksessa uuteen miespuoliseen "kaveriin" ja ovat kuulema vain kavereita ja on tarjoutunut tuomaan tämän kaverin kahville niin että minäkin olen kotona. Asia epäilyttää minua valtavasti ja mietin voinko kieltää heitä tapaamasta kahden kesken. Miten teillä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on hämmentävä. Parisuhteita, joissa sanellaan asioita. Parisuhteita, joissa ei saa ajatella ketään muuta seksuaaliseen sävyyn kuin omaa kumppania. Miksi haluatte omistaa toisen ajatuksetkin? Eikö pääasia ole, että se pettämisen raja ei ylity? Eikä mun mielestä koskaan voi olla liikaa kavereita. Pidän ihmisiin tutustumisesta, ja niin pitää miehenikin. Voimme hyvin jutella myös pikku ihastumisista toisillemme. Nuo sääntöjen sanelut kertovat vain teidän parisuhteidenne laadusta, hauraudesta.

Tämmöisen parisuhteen tahtoisin :)

Vierailija
22/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan mieheni rakkauteen 100-prosenttisesti. Hän saa viettää aikaa naisseurassa, ihastuakin välillä, olla ihminen parisuhteessamme. En tuhlaa energiaani kyttäämiseen, spekulointiin ja pelkäämiseen. Meidän suhteemme on vakaalla pohjalla, sääntöjä ei tarvitse sanella.

Ajattelen täsmälleen samoin. ❤

Yksi mieheni läheisimmistä ystävistä on häntä 15 v nuorempi nainen. Mieheni myös on exänsä kanssa paljon tekemisissä heidän lasten asioissa ja muutenkin. Viime kesänä asui 2 viikkoa exällään remonttiapuna. 😉

Inhoan mustasukkaisuutta, koska olen lähipiirissä nähnyt sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen aiheuttamat ongelmat.

Itse luotan 100 % mieheeni. Hän on aivan hulluna minuun, kuten minä myös häneen. ❤ Rakkaus voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En salli. Tai oikeastaan ollaan sovittu yhteisesti niin, että mihinkään makeihin tai maijoihin ei ole tarpeen tutustua, kun on ihan tarpeeksi jo ennestään ystäviä. Tyttöystävä on sosiaalinen ihminen, joka työskentelee miesten alalla, joten vaikka joka viikolle olisi make pyytämässä kahville jos siihen hommaan lähtisi.

Yök, mun ex oli just samanlainen kuin sinä. Ei koskaan enää.

Nykyinen mies on ihana! Kummallakaan ei ole tarvetta pettää ja molemmilla kavereina kumpaakin sukupuolta.

Vierailija
24/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että ei saisi tutustua, ettei vaan ihastu? Naurettavaa. Mitä pahaa ihastumisessa on? Jo on parisuhde heikoilla, jos ihastuksetkin on kiellettyjä.

Vierailija
25/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole aikoihin lukenut älyttömämpiä viestejä kuin osa näistä. Onneksi oma parisuhde voi niin hyvin, ettei tarvitse kytätä toisen tekemisiä ja pelätä kaikkea.

Vierailija
26/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on hämmentävä. Parisuhteita, joissa sanellaan asioita. Parisuhteita, joissa ei saa ajatella ketään muuta seksuaaliseen sävyyn kuin omaa kumppania. Miksi haluatte omistaa toisen ajatuksetkin? Eikö pääasia ole, että se pettämisen raja ei ylity? Eikä mun mielestä koskaan voi olla liikaa kavereita. Pidän ihmisiin tutustumisesta, ja niin pitää miehenikin. Voimme hyvin jutella myös pikku ihastumisista toisillemme. Nuo sääntöjen sanelut kertovat vain teidän parisuhteidenne laadusta, hauraudesta.

Juu tuu sitten tänne pilittään kun "olette kasvaneet erilleen" ja miehen pikkuihastumisesta tulikin iso ihastuminen. Meillä normaaleilla heikoilla ihmisillä ei ole tarvetta tarkoituksella aiheuttaa mitään ihastuksia. 

Vierailija
27/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jompikumpi puolisoista ei yhtään sitä salli sille toiselle, niin se parisuhde, tai liitto, tai mitä seurustelua ja yhdessäoloa se nyt sitten onkin, on ihan alusta asti tuomittu loppumaan jo hyvin pian.

Vierailija
28/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallin ja olen nainen, pitäsin hyvänä merkkinä, että haluaa esitellä sinut kaverilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan