Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sallitteko puolisonne viettää aikaa vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa?

Vierailija
19.05.2018 |

Avovaimo on tutustunut harrastuksessa uuteen miespuoliseen "kaveriin" ja ovat kuulema vain kavereita ja on tarjoutunut tuomaan tämän kaverin kahville niin että minäkin olen kotona. Asia epäilyttää minua valtavasti ja mietin voinko kieltää heitä tapaamasta kahden kesken. Miten teillä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kieltää, mutta voit keskustella avokkisi kanssa omista tunteistasi ja peloistasi. Ja ehkä tutustuminen tähän mieheen auttaa ja tulette kaikki kavereiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko avovaimosi huoltaja? Onko hän alaikäinen? Millä perusteella kuvittelet kieltäväsi kahden henkilön tapaamiset? Oletko vajaa? Tai, niin tuohon viimeiseen kohtaan sainkin jo aloituksestasi vastauksen.

Vierailija
4/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ihmistä ei voi omistaa. Paitsi jos olette muslimeita ja noudatte shariaa.

Vierailija
5/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanele sille mitä kaikkea sallit hänen tekevän niin ongelma katoaa kun vaimo lähtee.

Vierailija
6/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kieltää ja turha stressata. Jos ei ole tapahtunut mitään ja ei ole jääny kiinni mistään ja et tiedä varmasti ettei ole tehnyt mitään, niin älä ajattele koko asiaa koska et voi vaikuttaa siihen. Jos se pettää niin se pettää ja sille et mahda yhtään mitään. Hyvin usein jos aikuisena tulee vastakkainen sukupuoli joka täysin tuntematon uudeksi kaveriksi, niin hmmm.

Mun tyttöystävällä on kanssa yhtäkkiä tällainen uusi kaveri. En vaivaa päätäni, koska en tiedä. Kyllä se sit kertoo. Kyllä mä luotan siihen ja jos ei ole luottamuksen arvoinen, niin se lähtee tästä suhteesta ilman itkuja.

Vierailija
7/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka se toinen on.

Vierailija
8/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mikä tarve ihmisillä on haalia jatkuvasti näitä uusia ystäviä. Varsinkaan vastakkaisesta sukupuolesta. Se on tietenkin mukava, että tulee tuttuja vaikka uudessa harrastuksessa, mutta miksi heihin pitää alkaa sen kummemmin tutustumaan sen harrastuksen ulkopuolella? Eikös se muutenkin ole loputon suo jos jokainen tuttavuus pitää kahvitella aina sillon tällön. 

Tulee ihan ex mieleen joka harrasti tuollaista. Jokaisista kissanristiäisistä piti haalia kaikki kaveriksi facebookkiin ja niiden kanssa lätistessä menikin sitten aina seuraava viikko ja mielenkiintoisimpien kanssa piti käydä kahvillakin. Yllättäen meni poikki kun ei tuota huomion hakua kovin kauaa jaksanut. 

Vierailija
9/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista, että mies tietää naisen olevan varattu. Yllättäen loppuu ne suuremmat tapaamishalut. 

Vierailija
10/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulisi tosi epämiellyttävä olo, jos omaan kotiini tuotaisiin tuntemattomia vieraita miehiä. Ne tapaamiset voisi hoitaa, vaikka kahvilassa jos vielä harrastuksen jälkeen haluaisi tavata sitä toista miestä. 

Vierailija
11/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tulisi tosi epämiellyttävä olo, jos omaan kotiini tuotaisiin tuntemattomia vieraita miehiä. Ne tapaamiset voisi hoitaa, vaikka kahvilassa jos vielä harrastuksen jälkeen haluaisi tavata sitä toista miestä. 

Sanoo nyt kuka mitä vain ja peukuttakoot alaspäin. Jos minun mieheni nyt 41 vuotiaana tutustuisi uuteen kaveriin ja olis tuomassa sitä meille kotiin, niin ei kyllä toisi. Se raja menee siinä ,että kahvitelkoot muualla sitten. Enkä minäkään ymmärrä, että miksi harrastusten jälkeen pitää olla yhtäkkii tekemistä. Eikä niitä uusia kavereita oikeasti tarvitse, kun ei niissä vanhoissakaan mitään vikaa ole. Toki saa olla kavereita, mutta harvemmin noi uudet tuttavuudet jää siihen kahvitteluun.

Vierailija
12/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sallin, koska puolisoni on nainen. Miehethän tunnetaan ja siksi en itse koskaan vietä aikaa kahden muiden naisten kanssa, ihan kohteliaisuudesta puolisoani kohtaan. Olisin kuitenkin koko ajan leikilläni iskemässä kaverinaisia.

Vierailija
13/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista puolisoani, joten en voi sallia tai kieltää hänen ihmissuhteitaan. En myöskään halua, että puoliso yrittää päättää minun asioistani. 

Vierailija
14/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin toisen naisen kotiin kahville vain joko työasioissa tai ns. "tosimielessä" - kolmenkimppaan en kuitenkaan lähtisi... paitsi kahden naisen kanssa, ehkä... ;) mutta saattaa siis seuraavaksi ehdotella "edestä ja takaa yhtäaikaa" sessiota - tai sitten mies on homo... tosin sittenkin saattavat ehdottaa "ryhmähaleja" nakuna...

Onko puolisosi koskaan kertonut fantasioistaan...? saattaa toisinaan tulla aika shokkina mitä kaikkea ihan "kilteiltä" vaikuttavilla naisillakin on joskus mielessä...

Vierailija
15/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempien puolisoiden kohdalla sanoisin kyllä, mutta nykyinen on vahvasti sitä mieltä, ettei hetero mies ja nainen voi olla vain kavereita. Ihan periaatteesta kieltäisin, koska itse on sitä mieltä, että panohommat mielessä.

Vierailija
16/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avovaimo on tutustunut harrastuksessa uuteen miespuoliseen "kaveriin" ja ovat kuulema vain kavereita ja on tarjoutunut tuomaan tämän kaverin kahville niin että minäkin olen kotona. Asia epäilyttää minua valtavasti ja mietin voinko kieltää heitä tapaamasta kahden kesken. Miten teillä?

Yrittää selvästi peitellä jotain tuolla kotiin tuomisella.

Vierailija
17/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin naiset tyrkyttävät niin paljon itseään, et saa kyllä hyvä itsetunto miehellä olla että jaksaa tällästä. Kehujen hakua, ei muuta. Tarpeen vaatiessa mennään vaikka sänkyyn, jos aviomies on sattunut sanomaan jotain taas niin outoa.

Vierailija
18/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salli. Tai oikeastaan ollaan sovittu yhteisesti niin, että mihinkään makeihin tai maijoihin ei ole tarpeen tutustua, kun on ihan tarpeeksi jo ennestään ystäviä. Tyttöystävä on sosiaalinen ihminen, joka työskentelee miesten alalla, joten vaikka joka viikolle olisi make pyytämässä kahville jos siihen hommaan lähtisi.

Vierailija
19/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan mieheni rakkauteen 100-prosenttisesti. Hän saa viettää aikaa naisseurassa, ihastuakin välillä, olla ihminen parisuhteessamme. En tuhlaa energiaani kyttäämiseen, spekulointiin ja pelkäämiseen. Meidän suhteemme on vakaalla pohjalla, sääntöjä ei tarvitse sanella.

Vierailija
20/28 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on hämmentävä. Parisuhteita, joissa sanellaan asioita. Parisuhteita, joissa ei saa ajatella ketään muuta seksuaaliseen sävyyn kuin omaa kumppania. Miksi haluatte omistaa toisen ajatuksetkin? Eikö pääasia ole, että se pettämisen raja ei ylity? Eikä mun mielestä koskaan voi olla liikaa kavereita. Pidän ihmisiin tutustumisesta, ja niin pitää miehenikin. Voimme hyvin jutella myös pikku ihastumisista toisillemme. Nuo sääntöjen sanelut kertovat vain teidän parisuhteidenne laadusta, hauraudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän