Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi älkää päästäkö niitä lapsia niin aikaisin kysymään kaveria

Vierailija
19.05.2018 |

Niin hyvät unet keskeytyivät taas kun ovea ryskytettiin. Miettikää edes hetki, että onkohan sopivaa mennä niin aikaisin. Eikö teillä tykätä leppoisista aamuista vapaapäivänä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hyvät unet keskeytyivät taas kun ovea ryskytettiin. Miettikää edes hetki, että onkohan sopivaa mennä niin aikaisin. Eikö teillä tykätä leppoisista aamuista vapaapäivänä?

Kyllä heilläkin tykätään.

Siksi tenavat lähetetäänkin viikonloppuisin naapuriin "hoitoon" niin aikaisin kuin suinkin ilkeää.

Tilanne helpottuu vasta kun lapset ovat niin isoja, että alkavat itse nukkua pitkään vapaapäivinä.

Siis naapurista tuli lapsi kysymään voiko AP:n lapsi tulla leikkimään heille? Kyllä minä jos oliisn AP ilahtuisin suuresti kun saisin olla edes hetken ilman lapsia.

Vierailija
22/22 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ihan muistot palaavat mieleeni lapsuuteen kun tosiaan haettiin kavereita ihan kotoa ulos. Olisin itse vain iloinen. 

Ärsyttää ja turhanpäiväustä häirintää. Lapsen vanhemmat voisi soittaa ja sopia ajan puhelimitse kuten me muutkin normaalit ihmisen. En minä ainakaan tykkää jos sopimattaa tullaan ovea koputtelemaan ja rikkomaan kotirauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän