Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olematon työkokemus nuorena aikuisena

Vierailija
19.05.2018 |

Olen 27-vuotias, olen käynyt peruskoulun jälkeen lukion, ammattikoulun ja opiskelen toista vuotta ammattikorkeakoulussa sairaanhoitajaksi.

Työkokemusta minulla on 19-vuotiaana muutaman viikon kesätyö, satunnaiset keikkatyöt viimeisen vuoden ajalta ja palkattomat harjoittelut. Niitä harjoitteluita on tosin useampia, yhteensä ehkä n. 6kk.

Mutta ahdistaa se cv:n tyhjyys. Tuntuu, että monilla tämän ikäisillä on jatkuva työhistoria viimeisen kymmenen vuoden ajalta. Minulla taas... nuo.

Onko tämä jo ihan toivotonta, mitä ajattelisitte, jos olisin työnhakija?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Susanna Koski närkästyisi näin laiskoista ihmisistä.

Vierailija
22/22 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap:lla ole mitään hätää tulevana sairaanhoitajana. Itse myös samanikäinen, opiskelen yliopistossa hömppäalaa, ainoa työkokemus on siivousta ja muuta "hanttihommaa" vuosien takaa. En näe itselläni tulevaisuutta.

Jos olet noin pessimistinen tulevaisuuden suhteen, miksi opiskelet sitä hömppäalaa etkä jotain mikä työllistää paremmin? Tuossa iässä ehtii aloittaa uudet opinnot vielä moneen kertaan! Ja jos opintotukikuukaudet loppuu kesken, hanttihommilla ja asumistuella on helppo rahoittaa eläminen opiskelujen ajan. Kunhan vaan menee opiskelemaan sellaiselle paikkakunnalle, jossa hanttihommia riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan