Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän,onko mies kiinnostunut? Olemme

Vierailija
19.05.2018 |

kavereita,nähneet pari kolme kertaa nyt.Ja,mistä tietää,ettei mies missääntapauksessa ole kiinnostunut?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn vain naisia joista en ole erityisen kiinnostunut.

Vierailija
22/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro itse miehelle mitä mietit hänestä. Vaikka että ”oli kivaa viimeksi, mielellään tapaisin sinua uudelleenkin” tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusryhmässä on nainen johon huomasin ihastuneeni. Nyt juttelen vain ryhmän muille naisille. Hänelle olen yksioikoinen ja jopa töykeä. Käyn itsekseni rakkauden suhteen jonkinlaista torjuntataistelua. Antautuisin heti tälle naiselle jos hän sitä haluaisi.

Vierailija
24/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut, hän aivan varmasti tekee aloitteen. Joo, ja naiset ovat miehiä tyhmempiä. Tummaihoisilla on hyvä rytmitaju. Aasialaiset ovat huonoja autokuskeja. Kaikki on niin helppoa, kun perustaa elämänsä naurettavien stereotypioiden varaan ja unohtaa yksilölliset erot. Sitten välillä ihmetyttää., kun maailma ympärillä ei toimikaan niin vaan kaikessa sosiaalisessa toiminnassa on valtavasti eri tasoja ja ihmisten luonteissa sukupuoleen katsomatta suuria eroja, mutta siitä selviää, kun pitää kaiken päässään yksinkertaisena.

Vitsailu sikseen: tietyntyyppiset miehet ja tietyntyyppiset naiset tekevät estoitta aloitteita ollessaan kiinnostuneita. Muille se on vaikeaa, jopa mahdotonta. Sukupuolten sisällä on paljon paljon suuremmat erot kuin sukupuolten välillä.

Mä olen ruma ja tosi lyhyt sekä ylipainoinen, ja tässä olivat hyvät puoleni. Olen ollut osastolla siksi, että olen poikkeuksellisen estynyt sosiaalisissa tilanteissa. Silti jos olen oikeasti kiinnostunut naisesta jopa minä teen aloitteen.

Vierailija
25/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä kuultua: jos mies on kiinnostunut, sitä ei tarvitse arvailla ja miettiä, koska mies näyttää sen kyllä varmasti sekä teoin että sanoin.

Olet kuullut väärin tai puhuivat sinulle sheebaa. Ihan yhtä paljon niitä miehiä pelottaa. Samalla tavalla ne aivot toimii miehenkin päässä. Ei se pippeli tee miehistä sen rohkeampia.

Kivekset tosin tekevät, testosteronin erityksen vuoksi. Toki sen voisi saada myös apteekista, jos eivät toimi.

Vierailija
26/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan voi luottaa siihen, että "kyllä sen sitten huomaa, jos mies on kiinnostunut", osa miehistä on tietysti sellaisia, että tuovat kiinnostuksensa hyvinkin selvästi esiin, mutta ei kaikki miehet ole samanlaisia, kuten eivät kaikki naisetkaan.

Vierailija
27/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut, hän aivan varmasti tekee aloitteen. Joo, ja naiset ovat miehiä tyhmempiä. Tummaihoisilla on hyvä rytmitaju. Aasialaiset ovat huonoja autokuskeja. Kaikki on niin helppoa, kun perustaa elämänsä naurettavien stereotypioiden varaan ja unohtaa yksilölliset erot. Sitten välillä ihmetyttää., kun maailma ympärillä ei toimikaan niin vaan kaikessa sosiaalisessa toiminnassa on valtavasti eri tasoja ja ihmisten luonteissa sukupuoleen katsomatta suuria eroja, mutta siitä selviää, kun pitää kaiken päässään yksinkertaisena.

Vitsailu sikseen: tietyntyyppiset miehet ja tietyntyyppiset naiset tekevät estoitta aloitteita ollessaan kiinnostuneita. Muille se on vaikeaa, jopa mahdotonta. Sukupuolten sisällä on paljon paljon suuremmat erot kuin sukupuolten välillä.

Mä olen ruma ja tosi lyhyt sekä ylipainoinen, ja tässä olivat hyvät puoleni. Olen ollut osastolla siksi, että olen poikkeuksellisen estynyt sosiaalisissa tilanteissa. Silti jos olen oikeasti kiinnostunut naisesta jopa minä teen aloitteen.

Minä olen n. 190-senttinen, ok-näköinen, miehekäs, roteva, fyysisesti ja psyykkisesti terve, sosiaalisesti ihan taitava ja pidetty mies. Jos olen oikeasti kiinnostunut naisesta, pyrin toki hakeutumaan hänen kanssaan jonkinlaiseen kontaktiin mutta aloite vaatii todella, todella paljon. Ensin pitää selvittää tietysti, onko nainen vapaa. sen jälkeen odotan naiselta signaaleja, vihreää valoa, jotain josta kävisi ilmi että hänelläkin on lämpimiä ajatuksia minusta. Kaiken ollessa suotuisaa analysoin vielä tarkasti, mitä seurauksia mahdollisella parisuhteella tai rukkasilla olisi esimerkiksi työyhteisölle tai yhteisille projekteille tms. olosuhteille missä näemme usein. Usein olen empinyt ohi tilaisuuksieni. Nykyinen avovaimoni oli se, joka aikoinaan teki aloitteen. Ja hänkin oli analysoinut tilannetta pari kuukautta ja odottanut, ehtä yhteinen työprojektimme loppuu jotta voi ottaa tämän asian esille sähköpostitse. Itse olin harkinnut samaa.

Sinä ja minä, kumpikaan ei meistä ole tyypillinen mies, kumpikaan meistä ei kerro sukupuolestamme yhtään mitään. Se, että miehiltä odotetaan tietynlaista käytöstä ja heistä hoetaan hokemia tyyliin "kyllä mies tekee aloiteen kun on oikeasti kiinnostunut" rampauttaa ja vahingoittaa pariutumiskulttuuria, suosii sellaista vähemmistöä jolla ei ole aloitteenteon kanssa estoja ja saa aikaan muotopuolia parisuhteita jossa ujot ovat rohkeiden vietävinä ja tänä tasa-arvon aikanakin tietynlaiset "en jaksa ajatella vaan toimin" -miehet pyörittävät sirkusta.

Vierailija
28/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaan miespuolista ystävääni, joka sanoi: "Jos mies on sinusta todella kiinnostunut, niin hän ihan varmasti tekee aloitteen". 

Minulla on juuri päinvastainen kokemus. Tuntuu että ne jotka jahkailee ja eivät millään tee aloitetta ovat niitä jotka ovat tosissaan kiinnostuneita koska pelko torjunnasta tai mokaamisesta on suuri vaikka nainen näyttäisi vihreää valoa. Mutta ihmisiä on erillaisia, jotkut ryhtyvät toimimaan ihastuksen eteen ja toiset pelkäävät torjuntaa. Oma kokemus on vain se että ne miehet jotka hakeutuvat helposti puhumaan ja flirttailemaan eivät ole niin kiinnostuneita koska mahdollinen torjunta ei ole heille niin paha pala.

Vierailija
29/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukupuolten välillä ole tässä hittoakaan eroa, idioottimaisia stereotypioita.

Kysymällä yleensä saa vastauksen, ja jos vetää vesiperän niin meressä on muitakin kaloja.

Vähemmän nössöilyä ja enemmän munaa siihen touhuun.

T. Mies

Vierailija
30/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset koeta selvittää tätä itse siltä mieheltä? Pyydät johonkin neutraalin juttuun esim just kahville ja katsot miten juttu sujuu ja etenee. Ei siinä heti suorilta tarvitse iskeä muniin kiinni vaan voi asiaa vähän epäsuoremmin lähestyä. Ei se nyt voi olla niin vaikeaa.

Vierailija
31/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vaikea tietää. Edellinen kommentoija sanoi, että "men are simple creatures" mutta se on todella, todella harhaanjohtava myytti ja umpiturha stereotypia. Meissä miehissä on aivan samanlaisia jahkailijoita ja ylianalysoijia kuin naisissakin, ja mekin kamppailemme sisällämme epävarmuuden ja uskalluksen kanssa. Mietimme kuumeisesti, onkohan tuo toinen kiinnostunut jne.

Jos odottaa mieheltä yksinkertaista ja suoraviivaista käytöstä, saa yksinkertaisen ja suoraviivaisen miehen.

Täällä yksi ylianalysoijamies, joka mietti päänsä puhki erään naisen kohdalla, mitenköhän tuon kanssa on, olisiko se kiinnostunut vai ei ja kolmen kuukauden jälkeen, jonka aikana olimme jonkun verran jutelleetkin vähän kaikesta, niin ehdotin kävelylle lähtöä, että olisi kiva jutella enemmänkin. No, nainen oli varattu, mikä tietysti harmitti, mutta yllättävän vähän ottaen huomioon, kuinka voimakkaita tunteita minulla oli häntä kohtaan. 

Tästä takaiskusta huolimatta olen enemmän kuin onnellinen siitä, että yritin iskeä häntä, koska minulla oli sellainen positiivinen jännitys päällä, että jos hän olis ollut vapaa ja suostunut lähtemään kanssani ulos, se olisi ollut loistava juttu, mutta kieltäytyminen ei murskannut maailmaani, toisin kuin teininä, jolloin paruin  puoli vuotta, kun "menetin" ihastukseni, jonka kanssa emme edes olleet kunnolla yhdessä:D

Oppirahat on nyt maksettu ja voin rennoin mielin elää ja katsella, mitä elämä tuo tullessaan.

Vierailija
32/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis niin, että nämä jahkailevat miehet odottavat naisen olevan aktiivinen?

Eli samat odotukset kuin naisella, joka ajattelee miehen osoittavan kiinnostuksensa.

Jos siis kaksi jahkailevaa sattuu yhteen niin asia tuskin etenee.

Niin miksi silloin se mies ei voisi osoittaa kiinnostustaan jolla varmistaisi, että mukava nainen ei mene ohi.

Jos miehet odottaa naisen olevan aktiivinen niin yhtä hyvin tasapuolisuuden nimissä nainenkin saa sitä odottaa mieheltä.

Mutta asiaan, jos mies ei ehdota tapaamista tai ei tartu naisen antamaan vihjeeteen tapaamisesta ei ole joko kiinnostunut tarpeeksi tai on sitten arka tai hidas.

Tai varattu.

Samoin jos nainen on koko ajan aloitteellisempi viestien ja puheluiden osalta, niin sama kuin yllä.

Olen myös sitä mieltä, että jos koko ajan tai kovin paljon joutuu miettimään onko mies kiinnostunut niin luultavasti ei ole kiinnostunut, ainakaan tarpeeksi tai sitten sama kuin yllä.

Vierailija
33/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että minuun ihastuvat ne naiset keitä kohtaan minulla ei ole romanttisia tunteita. Meni tuskaisen kauan tajuta että se johtuu siitä heidän seurassaan olen rento ja perusystävällinen, kun taas kiinnostavat naiset pitivät minua huumorintajuttomana ja rautakangen nielleenä. Nuorempana kun tuskailin tän kanssa, niin mm. lounasravintolan kassa, työpaikan siivooja ja muutama kaverien tyttöystävä tuli puskista kertomaan että olivat ihastuneet minuun. Itsehän en ollut silloin päässyt omien ihastusteni kanssa pussailua pitemmälle. En varmaan vieläkään olisi parisuhteessa jos ei työkaverini silloinen mies olisi pettänyt häntä aikanaan.

Vierailija
34/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaan miespuolista ystävääni, joka sanoi: "Jos mies on sinusta todella kiinnostunut, niin hän ihan varmasti tekee aloitteen". 

Minulla on juuri päinvastainen kokemus. Tuntuu että ne jotka jahkailee ja eivät millään tee aloitetta ovat niitä jotka ovat tosissaan kiinnostuneita koska pelko torjunnasta tai mokaamisesta on suuri vaikka nainen näyttäisi vihreää valoa. Mutta ihmisiä on erillaisia, jotkut ryhtyvät toimimaan ihastuksen eteen ja toiset pelkäävät torjuntaa. Oma kokemus on vain se että ne miehet jotka hakeutuvat helposti puhumaan ja flirttailemaan eivät ole niin kiinnostuneita koska mahdollinen torjunta ei ole heille niin paha pala.

Näinhän se menee. Itsevarmuus on seksikästä, mutta monesti ihmisiltä unohtuu se, että nämä itsevarmat, sosiaaliset ihmiset paneskelevat ympäriinsä niin taajaan, ettei pidä automaattisesti luulla, että tuo sosiaalinen ihminen on aidosti kiinnostunut juuri minusta. 

Vierailija
35/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mieluummin olen sen sosiaalisen miehen seurassa kuin umpimielisen naisista tietämättömän miehen.

Ainakin se muitakin naisia paneskellut tietää jotain naisista ja siitä miten naisten kanssa ollaan. Siis muussakin kuin siinä yhdessä mielessä.

Aikuisena naisena en jaksa alkaa opettamaan miestä millään saralla, enkä myöskään olemaan se joka ylläpitää sitä suhdetta.

Seurustelun ja tapailemisen pitää olla sujuvaa eikä pähkäilyä ja kuin kivireen vetämistä.

Vierailija
36/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mieluummin olen sen sosiaalisen miehen seurassa kuin umpimielisen naisista tietämättömän miehen.

Ainakin se muitakin naisia paneskellut tietää jotain naisista ja siitä miten naisten kanssa ollaan. Siis muussakin kuin siinä yhdessä mielessä.

Aikuisena naisena en jaksa alkaa opettamaan miestä millään saralla, enkä myöskään olemaan se joka ylläpitää sitä suhdetta.

Seurustelun ja tapailemisen pitää olla sujuvaa eikä pähkäilyä ja kuin kivireen vetämistä.

Olet varmaan yksi näistä jolla on vaan pakko olla joku. Otat sen joka ärsyttää vähiten? Itsellä on kyllä ihan oikea romanssi hakusessa...