Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kondomi repesi ja olen nyt todella pahassa pulassa. Kun vaimoni saa tietää hän...

Vierailija
18.05.2018 |

Kondomi repesi ja olen nyt todella pahassa pulassa. Kun vaimoni saa tietää hän murhaa minut.

Hänen uusi Mac-kannettava on nyt täysin sperman tahrima ja hän palaa kotiin millä tahansa minuutilla

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vielä äsken hopean värinen mutta ehkä voin uskotella vaimolleni, että olen maalaamassa sitä valkoiseksi

Ap

Vierailija
4/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyyhkäse se..

Vierailija
5/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,niin varmaan taas...

Vierailija
6/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pyyhkäse se..

Ei se ole noin helppoa. Näppäimistö lainehtii, sitä tursuu DVD-asemasta ja USB-liittimistä...

Ap

Vierailija
7/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli kallis pano. Taisit saada itelles uuden koneen ja vaimolle vielä uudemman.

Vierailija
8/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä konettako panit? Pic or didn't happen.

Vierailija
9/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuongelma, ei kannata vaivata päätä.

Sitten kun sulla talo palaa, niin kirjoita tänne, niin mietitään yhdessä, mitä pitäisi tehdä. 

Vierailija
10/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä konettako panit? Pic or didn't happen.

Tuleeko sinulle yllätyksenä että meillä Mac-faneilla on perverssi suhde näihin tuotteisiin?

Ap

Vierailija
11/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on aika tyypillistä Mac piireissä olla muna pystyssä jonkun ylihintaisen rakkineen edessä. Ei voi ymmärtää. Ei ne nyt oikeasti niin ihmeellisiä ole.

Vierailija
12/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on aika tyypillistä Mac piireissä olla muna pystyssä jonkun ylihintaisen rakkineen edessä. Ei voi ymmärtää. Ei ne nyt oikeasti niin ihmeellisiä ole.

Niin mutta kun näillä me voidaan leuhutella muille. Ei tosin enää tällä koneella.

Ap

Vierailija
13/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pyyhkäse se..

Ei se ole noin helppoa. Näppäimistö lainehtii, sitä tursuu DVD-asemasta ja USB-liittimistä...

Ap

"Kulta, onkohan sun läppäri rikki, sieltä tulee jotain töhnää"

Vierailija
14/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos uudestaan, ei sitä spermaa sieltä tullut kovin paljoa, sylkäisyksi vaimosi sitä korkeintaan luulee, ja sinut tuntien ei edes välitä kysyä siitä.

Vierailija
15/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tiedä, että on joskus kiva runkata kortsu päällä! Yleensä myös siistimpää 😂

Vierailija
16/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tiedä, että on joskus kiva runkata kortsu päällä! Yleensä myös siistimpää 😂

Totta. He eivät myöskään tiedä mihin käytämme heidän sukkiaan.

Ap

Vierailija
17/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli vielä äsken hopean värinen mutta ehkä voin uskotella vaimolleni, että olen maalaamassa sitä valkoiseksi

Ap

Mikä saa naisen fantasioimaan ja kirjoittamaan tälläistä? Jos olisit mies niin tietäisit mitä spermalle käy kun se on hetken aikaa huoneenlämmössä.

Vierailija
18/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaa äkkiä sen päälle niin ei ole niin nolo selittää. Olit vaihtamassa vaatteita kun varpusparvi yllätti.

Vierailija
19/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä saa naisen fantasioimaan ja kirjoittamaan tälläistä? Jos olisit mies niin tietäisit mitä spermalle käy kun se on hetken aikaa huoneenlämmössä.

Oletko sinä taas se jankuttaja jolla on pakkomielle että olen nainen. Annapas osoitteesi niin kidnappaan sinut ja katsomme miten asian laita oikeasti on.

Ap

Vierailija
20/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkaa äkkiä sen päälle niin ei ole niin nolo selittää. Olit vaihtamassa vaatteita kun varpusparvi yllätti.

LOL

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän