Kondomi repesi ja olen nyt todella pahassa pulassa. Kun vaimoni saa tietää hän...
Kondomi repesi ja olen nyt todella pahassa pulassa. Kun vaimoni saa tietää hän murhaa minut.
Hänen uusi Mac-kannettava on nyt täysin sperman tahrima ja hän palaa kotiin millä tahansa minuutilla
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kakkaa äkkiä sen päälle niin ei ole niin nolo selittää. Olit vaihtamassa vaatteita kun varpusparvi yllätti.
Kakkaa päälle, Suomen poika!
Vierailija kirjoitti:
Pikkuongelma, ei kannata vaivata päätä.
Sitten kun sulla talo palaa, niin kirjoita tänne, niin mietitään yhdessä, mitä pitäisi tehdä.
Niin, ja ongelmastahan pääsisi helposti eroon sytyttämällä talon palamaan. Mukavasti tuhoutuu kone ja kas, ongelma ratkaistu!
Sano, että yllätit naapurin koneen kimpussa housut kintuissa. Pääsi karkuun samaa tietä ikkunan kautta kuin oli kiivennyt sisään.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että yllätit naapurin koneen kimpussa housut kintuissa. Pääsi karkuun samaa tietä ikkunan kautta kuin oli kiivennyt sisään.
Hyvä idea. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kondomi repesi ja olen nyt todella pahassa pulassa. Kun vaimoni saa tietää hän murhaa minut.
Hänen uusi Mac-kannettava on nyt täysin sperman tahrima ja hän palaa kotiin millä tahansa minuutilla
Nuole se puhtaaksi
Vierailija kirjoitti:
Ei mäkeissä ole levyasemaa...
Tässä oli koska... tuota... se on erikoismalli
Ap
Harmi vaan kun uusissa Mac-kannettavissa ei ole DVD-asemaa 😝
Ei helvata :D