Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Saan todennäköisesti sakon

Vierailija
18.05.2018 |

Oli sellainen sininen kyttäyspaku bussipysäkillä ja valo räpsähti. Tuleeko siitä nyt kirje kotiin vai miten? Itse sakko ei haittaa, mutta se haittaa kun mies huutaa täysillä jos näkee kirjeen poliisilta. Tulee aina ennen töistä kuin minä ja hakee postin. Saisinko jotenkin sumplittua niin että sakko tulisi suoraan e-laskuna nettipankkiin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lasku kotiin jos tulee.

Vierailija
2/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tuu laskua. Minulla välähti kerran tolppakamera, eikä sakkoa koskaan kuulunut. Räpsähti varmaan pelotteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että kannattaisi olla enemmän huolissaan miehestä kuin sakosta.

Vierailija
4/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko siinä kuoressa poliisi?

Vierailija
5/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies suuttuu, jos saat sakon?

Vierailija
6/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon yli rajoituksen?

Vierailija
7/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies suuttuu, jos saat sakon?

On itsekin viranomainen ja vähän turhan tarkka kaikesta tällaisesta pienestä.

Vierailija
8/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon yli rajoituksen?

Mun mielestä ei yhtään. Luulin että on 60 km/h alue, olikin kai 40 km/h ja ajoin letkassa 50 km/h. Kaikkien kohdalla räpsähti.

Vierailija
9/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan se sun ongelma olikaan, sakko vai mies?

Vierailija
10/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoressa lukee Poliisi ja kirje tulee kotiin jos olet saanut sakon. Sain pari viikkoa sitten elämäni ensimmäisen ylinopeussakon. 600 km matka ja reissun toiseksi viimeinen tolppa ja ihan oma moka, että ketutti. Kerran välähti tolppa vuosia sitten, mutta ei tullut sakkoja. Joskushan ne saattaa vaikka kontrolloida turvavöiden käyttöä eikä nopeutta.

Mitä se sun miehen takamusta kutittaa keneltä sinä kirjeitä saat? En ihan käsitä tuota "täysillä huutamista", joskus sitä vaan sattuu tämmöistäkin? Ei sen pitäisi olla henkilökohtainen loukkaus sun miestä kohtaan :D

Vierailija
11/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina tuu laskua. Minulla välähti kerran tolppakamera, eikä sakkoa koskaan kuulunut. Räpsähti varmaan pelotteeksi.

Minun kohdalla tolppakamera räpsähtänyt kuusi kertaa, kahdesti tullut huomautus vähäisestä ylinopeudesta, muilla kerroilla ei kirjettä tullut.

Vierailija
12/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tästä selvitä huomautuksella? Tuleeko siitäkin kirje poliisilta?

Vierailija
13/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei yhtään. Luulin että on 60 km/h alue, olikin kai 40 km/h ja ajoin letkassa 50 km/h. Kaikkien kohdalla räpsähti.

Käsittämätöntä tunarointia. Letkassa ajettaessa yleensä kaksi ensimmäistä saavat sakon, kolmas ehtii jo hidastamaan riittävästi. Jollei, niin kyse on jo melkoisesta ylinopeudesta. Letkan muut kuin kärkiautojen kuljettajat kyllä ansaitsevat sakkonsa, koska eivät selvästikään seuranneet tapahtumia riittävällä valppaudella.

Vierailija
14/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut huomautusta poliisilta, mutta villi veikkaus että ei ne varmaan savumerkkejäkään lähetä, että eiköhän ne kirjeellä heitä.

Vierailija
15/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut huomautusta poliisilta, mutta villi veikkaus että ei ne varmaan savumerkkejäkään lähetä, että eiköhän ne kirjeellä heitä.

Eikös näitä tilanteita varten ole perustettu Suomi.fi-portaali, jossa voi hoitaa kaikki viranomaisasiat? Olen aktivoinut oman tilini, joten oletan että kaikki viranomaisasiointini tapahtuu sitä kautta. Vai mikä idea tälläkin sitten on? Ap

Vierailija
16/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä tunarointia. Letkassa ajettaessa yleensä kaksi ensimmäistä saavat sakon, kolmas ehtii jo hidastamaan riittävästi. Jollei, niin kyse on jo melkoisesta ylinopeudesta. Letkan muut kuin kärkiautojen kuljettajat kyllä ansaitsevat sakkonsa, koska eivät selvästikään seuranneet tapahtumia riittävällä valppaudella.

On kyllä. Olin letkan kolmas ja kumpikaan edellä ajavista ei jarruttanut. Ihmettelin vaan miksi ajelevat niin hitaasti kuudenkympin alueella. Ap

Vierailija
17/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voidaan muuttaa teille muutamaksi viikoksi, niin ollaan tukenasi, jos kirje tulee ja mies alkaa huutaa ja raivota. Muutama av-mamma kerrallaan. Jos on isompia, niin kaksi kerrallaan riittää ja pienempiä 3-4. Millaiset majoitusmahdollisuudet sinulla on meille? Otetaanko telttoja mukaan? Mulla on laktoosi-intoleranssi. 

Vierailija
18/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä ap tarkasti.

Kumpi on isompi ongelma mies vai sakko?

Vierailija
19/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me voidaan muuttaa teille muutamaksi viikoksi, niin ollaan tukenasi, jos kirje tulee ja mies alkaa huutaa ja raivota. Muutama av-mamma kerrallaan. Jos on isompia, niin kaksi kerrallaan riittää ja pienempiä 3-4. Millaiset majoitusmahdollisuudet sinulla on meille? Otetaanko telttoja mukaan? Mulla on laktoosi-intoleranssi. 

Tää oli ihana :D

Vierailija
20/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö liikennesäännöt koske rouvaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän