H&M laskun maksaminen?
Tilasin henkkamaukalta pojalle puvun x 2 ja t-paitoja ja lasku tuli s.postiin samantien. Viikkoa myöhemmin sain paketin kotiin ja nyt olisi laskun maksamisen aika, kun tiedetään mitä tuotteista pidetään.
Ja se kysymys eli eikös laskun summasta voi vähentää suoraan sen summan joka koostuu palautettavista tuotteista eikä siis pidä maksaa täyttä summaa ikäänkuin pitäisi kaiken?
Kun tuo teksti hämää eli "palautuksesi arvo huomioidaan saldossasi tai hyvitetään sinulle". ?? En kyllä näkisi järkeä siinäkään, että jäisin sitten odottelemaan jotakin rahapalautusta takaisin tms..
Kommentit (5)
Mä olen yleensä maksanut laskun vasta eräpäivänä, jolloin palautus on jo mennyt perille tai sitten olen itse vähentänyt palautuksen arvon laskusta. Ei tarvitse maksaa kokonaan ja jos laskit väärin, niin saat uuden laskun perästä.
Joo, kyllä siellä laskutuspuoli hoitaa, että maksat varmasti tarpeeksi. Eli laske itse summa vähennettynä.
Jos siitä puuttuu jotain, tulee vielä uusi lasku perässä. Paljon helpompi, kuin jäädä odottamaan palautusrahoja ja säätämään niiden kanssa.
Ok, tattis teille!
Ja nyt on näpsäkän näköinen ja istuva puku mallia slim fit pojalla:)
Ap
Siinä laskussa lukee et sun pitää maksaa koko summa, mikäli et palauta tuotteita.