Apua henkisestä pahoinpitelystä kärsivälle?
Kiitos, jos voitte auttaa!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Toi varmaan kusettaa ja noi rahat menee johonkin mökkiin tai etelänmatkaan oikeesti...
Ikävää, kun ihmiset ajattelee ensin kaikkea negatiivista.
Jos on Suomen kansalainen niin noihin voi saada tukea rahallisesti toimeentulotuen muodossa. Samoin asuntojakin tai asuntoloita pitäisi löytyä hätätapauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on Suomen kansalainen niin noihin voi saada tukea rahallisesti toimeentulotuen muodossa. Samoin asuntojakin tai asuntoloita pitäisi löytyä hätätapauksiin.
Mä ymmärsin, että tuossa on ihan perimmäisenä ongelmana se, että kerääjä on jossain ulkomailla "jumissa", kun ei ole varaa muuttaa pois? Aika p*skaan jamaan kyllä itsensä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Hei,
tässä keskustelun aloittaja. En kuulu enää Suomen sosiaaliturvaan, sillä asun ulkomailla. Minulla ei siis ole oikeuksia esimerkiksi toimeentulotukeen, vaikka olenkin Suomen kansalainen.
Muutimme miehen kanssa yhdessä viime kesänä ulkomaille pysyvästi. Mieskin siis on suomalainen, mutta hän on täällä asuinmaassamme nyt töissä. Minulla ei ole työpaikkaa, sillä en osaa kieltä ja englanniksi en ole työpaikkaa saanut. Tästä syystä minulla ei myöskään nyt ole rahaa muuttaa pois.
Toi varmaan kusettaa ja noi rahat menee johonkin mökkiin tai etelänmatkaan oikeesti...