Mistä olet saanut viimeksi uuden ystävän?
Kommentit (31)
Lapsen harrastuksen kautta olen löytänyt ihanan ystävän❤️Pari vuotta vaan hengaitiin kerran viikossa tunti harrastuksen ajan, sit alettiin tutustua paremmin ja olla yhdessä vapaa-ajalla.
Toisen hyvän ystävän tapasin kaverin kautta, tuon kaverin kanssa ollaan satunnaisesti tekemisissä, tämän uuden ystävän kanssa lähes päivittäin, ainakin viikoittain
Facebookista voi löytää ryhmistä samanhenkisiä.
Töissä oli sijaisena vähän aikaa yksi nainen ja heitettiin vähän läppää siinä. Pyysin ystäväksi Facebookissa. Sitten saatiin molemmat aika pian sen jälkeen lapset ja elämäntilanne yhdisti. Pyydeltiin vuorotellen toistemme luo kylään. Aina on kiva nähdä ja viettää yhdessä aikaa.
Mulla on ollut viimeksi ystävä (tai kaveri?) yläasteella yli 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebook. Mä oon sairaan ihana ihminen, kun mulla on satoja kavereita feississä.
Sitä ei kysytty. Vaan ystäviä irl.
Tyhmä! Se on irc eikä irl eikä sinne kukaa enää laita kuvii ku nykysin on feissi.
T. Lissu
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut viimeksi ystävä (tai kaveri?) yläasteella yli 10 vuotta sitten.
Håhhåhhåå håhhåhhåå
Hiekkalaatikolta lasten leikkipuistosta. Sain kokonaisen perheen ystäviksi ja tytölle saman ikäisen läheisen ystävän. Ollaan oltu ystäviä nyt yli kymmenen vuotta. Todellista ystävyyttä.
Facebookissa mulla on oman perheen lisäksi ehkä joku kymmenen muuta. En haali ns. ystäviä joita en edes tunne. Kyllä ystävän pitää olla todellinen. Nuoruudesta paras ystävä asuu toisessa maassa ja asunut jo kauan. Ystävyys säilyy aina yhtä lämpimänä. En laske tuttuja ja kavereita ystäviksi.