Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kesä jatkuu yhtä kuumana kuin on luvattu, mitä se merkitsee sinulle?

Vierailija
18.05.2018 |

Jääkö liikunta? Syödään jäätelöä ja juodaan siideriä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tuskaa. Nyt jo olin veto pois, ei ruokahalua ja vatsa sekaisin. Ja kokemuksesta tiedän, että liittyi lämpötilaan koska on ennenkin ollut sama tilanne.

Vierailija
22/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumista. Tämä on eka kesäni 50 neliön eteläikkunaisessa kaksiossa. Mitään ilmastointia ei ole, ikkunat ja ovet vaan auki ja toivomaan parasta. Ruokahalu on mennyt aika tehokkaasti varsinkin lämpimään rasvaiseen ruokaan. Plus tulee juotua paljon vettä. Automaattinen rantakunto odottaessa. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaisi järjetöntä turvotusta, aurinkoihottumaa, palanutta nahkaa (suojauksesta huolimatta), saakelin ärtyistä mielialaa, hoitamatonta puutarhaa, jätti-isoa sähkölaskua (ilmalämpöpummpu olisi koko ajan päällä).. 

Vierailija
24/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta lisääntyy ja ruokahalu vähenee. Olen hyvän sään liikkuja. Hiihdin viime talvena ennätyspaljon, kiitos aurinkoisen kevättalven. Tällä tahdilla tulee ennätyskilometrit pyöräilyssäkin. Juoksu on ainoa, jota teen mieluiten pilvisellä säällä. Syksyllä ehtii sitäkin.

Vierailija
25/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun pääsis joka päivä rannalle. Lasten uintitaito varmasti kehittyisi kesän aikana!

Vierailija
26/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisi huonoja aikoja varsinkin koirille. Läähätystä, oksua ja ripaskaa koko kesäksi.

Vierailija
27/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kesää ja paljon uimista.

Vierailija
28/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kesäkuussa todella on lämmintä, niin vesijumppaan maauimalaan pari kertaa viikossa ja heinäkuuksi joka tapauksessa italian auringon alle.

Vierailija
29/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti rakastaisin hellettä, mutta koska olen viimesillään raskaana kesä- heinäkuun, on hieman vaikea nauttia kun aurinkoa ei saa paljoa ottaa, nukkuminen hankaloituu entisestään hikisessä kerrostalo asunnossa ja lämpö pahentaa entisestään tuota raskausajan turvotustakin ja minulla se tosiaan päättäisi liikunnankin, ainakin hellepäivinä.

Vierailija
30/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tulossa. Viimeisin yli +20 on toukokuun vika päivä. Kesäkuun ylin lämpötila on +19, juhannusaatto puolipilvinen ja loppujuhannus sateinen. Heinäkuussa paljon ukkosta, lämpötilat n +20 molemmin puolin.

Lähde: accuweather