Jos kesä jatkuu yhtä kuumana kuin on luvattu, mitä se merkitsee sinulle?
Jääkö liikunta? Syödään jäätelöä ja juodaan siideriä?
Kommentit (30)
Nyt on ollut liian kuuma. Lenkkeily jää.
Koiran kanssa on pakko käydä lenkillä vaikka olisi kuuma, tosin ajoitan pidemmät lenkit iltaan/yöhön. Alkoholia kuluu suunnilleen yhtä paljon kuin talvellakin.
Suomessa ei koskaan ole niin lämmin että liikunta pitäisi jättää.
Toivottavasti tulisi pitkästä aikaa kunnon kesä.
Ei vaikuta mun elämään millään tavalla oli joka päivä +15 ja sateista tai +25 ja täyttä aurinkoa. Yksin olen, töissä käyn ja vapaa-aika menee kotona löhöten. Masentunut olen jokatapauksessa.
Sairauteni oireet pahenevat, joudun jostain kaapimaan rahat kunnon tuulettimeen ja olemaan sisällä varmaan yksin.
Jääkö liikunta? Olipa outo kommentti!
Minä siirryn ainakin kesällä sisäliikunnasta ulkoliikuntaan. Jos on liian kuuma ulkona, siirryn sitten sellaiseen sisäliikuntapaikkaan, jossa toimii ilmastointi hyvin.
Tuli mieleen ip-lehti, joka maaliskuun lopulla julkisti koko kevät- ja kesäkauden sääennusteen. Sen mukaan Suomessa olisi toukokuusta elokuuhun tavanomaista viileämpää. Baltiassa, Skandinaviassa ja Venäjällä olisi tavanomaista lämpöisempää. Kuka tai mikä muu kuin hömppämedia tällaisia ennusteita tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Jääkö liikunta? Olipa outo kommentti!
Minä siirryn ainakin kesällä sisäliikunnasta ulkoliikuntaan. Jos on liian kuuma ulkona, siirryn sitten sellaiseen sisäliikuntapaikkaan, jossa toimii ilmastointi hyvin.
👍
Ei tarvitse lähteä kesälomalla ulkomaille. Mikä sopii rahatilanteeseen paremmin kuin hyvin.
Siiderin tai oluen lisäjuontiin helle on mitä mainioin tekosyy. Talvella voi sitten kipotella kuumaa rommia tai Irish Coffeeta, jos on oikein kylmä. Mitä liikuntaan tulee, niin toistaiseksi ei ole Suomessa ollut niin kuuma, etten olisi pystynyt aamuvarhaisella fillari- tai juoksulenkkiä vetämään. Uintia lämpö häiritsee vielä vähemmän.
Itkisin onnesta jos olisi tällainen sää koko kesän! Taivaallisen ihanaa!
Ei jäisi treeni, kerran viikossa tunti pilatesta, tunti vesijuoksua ja teinin kanssa noita jyrkkiä pitkiä treeniportaita ylös alas vähintään yhtenä päivänä. Ei lämpö ja pieni hiki pahaa tee! Mulla on kipusairaus joka helpottaa vasta kun lämpöä on 25 tai yli
Olutta ja siideriä en juo koskaan, viikonloppuna mieluummin Aperol tai Hugo spritz, roséta tai kuohuvaa. Jäätelöä voisin syödä vaikka päivittäin, yritän kyllä selvitä kerta viikkoon.
Merkitsee piinaa ja sisällä oloa. Voin hyvin vain viileässä. Lempivuodenaikani on talvi.
Olisi mulle tosi raskas kesä. Aina pitäisi pitää huoli pukeutumisesta: ei liian paljastavaa, ei ruman näköistä, sellaista joka peittää tarpeeksi ettei pala dekolteesta aina.. Olen huomannut, että helteillä kökin mieluummin sisätiloissa. Inhoan hikoilua ja en haluaisi ruskettua tai palaa. Enkä viihdy terasseilla siiderin ääressä. Olen enemmänkin viileän sään ystävä, ns. kevät/syksy ihminen. T. N24
Täälläpäin ainakin paljon ihania tummia miehiä rannalla ja jos näkevät naisen/naisia ilman mies seuraa niin tulevat kyllä jutteleen<3 kesä on ihanaa rakkauden aikaa!
Muistan edelliskerrasta kun oli pidempi hellejakso että piti käydä liikkumassa joko aamulla aikaisin tai illalla aika myöhään. Lisäksi tietty jatkuva per**e hiki ja lopulta pitää tuolit pestä jollain että saa per**ehienhajun pois tuolista.
Olen helteillä mielummin sisällä viileämmässä kuin ulkona. En todellakaan nauti helteestä ja paahtavasta auringosta. Koko ajan on kuuma ja hiki ja limainen ja ällöttävä olo, ei tee mieli tehdä mitään kun muuten tulee vielä kuumempi ja hiki vaan valuu vielä enemmän.
Pitkään jatkuva helle ei ole hyvä uimavesien kannalta, koska seisova, kuuma ilma on ihanteellinen sinileville. Se ei ole enää kenellekään mieluisaa, että ulkona on 25-30 astetta lämmintä etkä voi käydä edes virkistäytymässä järvessä.
Vaikka kuinka joku toivoisikin (itsekkäästi) pitkiä hellejaksoja niin pitää muistaa mitä siitä seuraa. Kyllä kesällä lämmin pitää olla, mutta välillä on hyvä sataa ja tuullakin. Esim. nyt nämä tulevat sateet tulevat tarpeeseen siitepölyn ja kuivuneen maaston takia.
No, onko sitten ennustettu kuumaa kesää jossain? Ei ole osunut mun silmiin. Jos tällaista kuin tähän asti, niin sehän tarkoittaa ihan normaalia kesäkeliä, liian kuivaa viljelijöiden kannalta tosin.
Ulkoilua ulkoilua ja vielä kerran ulkoilua! :D
Minä nautin ja alan vasta oikein elää kun lämpömittarissa elohopea nousee.
Olen ulkona luonnossa ja rannoilla ja metsissä ja niityillä niin paljon kuin ehdin.
En makaa rannoilla, kärsivällisyys ei riitä.
Kylmää pimeää lunta ja talvea v-i-h-a-a-n!!!!
Sweaty balls.