Olen alkanut katua tatuointiani, koska tatuoinnit ovat palstalaisten mielestä wt
Kyseessä vieläpä tekstitatuointi. Tunnen olevani ihan wt:n kärkeä, koska tämän lisäksi asun Vantaalla. Pitäisiköhän alkaa ottaa etäisyyttä palstailuun.
Kommentit (22)
Kuule, meillä on kaikilla vaan yksi elämä, sen aikana kannattaa koristautua juuri niin kuin itse tykkää. Makuja on monia, ikinä ei voi olla kaikkien mieleen. Kunhan miellytät itseäsi. Mikään ei kaduta niin paljon kuin elämätön elämä.
Jos tatuointi oikein pahasti kaduttaa voihan sen peittää vaatteilla, poistattaa tai ottaa peitetatuoinnin päälle.
N28
Mitä se wt oikein tarkoittaa? White trash? Eikö se ole rasistinen ilmaus? Miksi ylläpito ei poista niitä viestejä? N**keri sana poistuu samantien, ja ihan hyvä mutta kyllä kaikenlainen rasismi pitäisi olla yhtä väärin.
Jokainen tatuoitu ei ole WT,mutta jokaisella WT:llä on tatuointi
Vierailija kirjoitti:
Mitä se wt oikein tarkoittaa? White trash? Eikö se ole rasistinen ilmaus? Miksi ylläpito ei poista niitä viestejä? N**keri sana poistuu samantien, ja ihan hyvä mutta kyllä kaikenlainen rasismi pitäisi olla yhtä väärin.
"Valkoisiin kohdistuva rasismi" -> varmempi wt:n merkki kuin tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä vieläpä tekstitatuointi. Tunnen olevani ihan wt:n kärkeä, koska tämän lisäksi asun Vantaalla. Pitäisiköhän alkaa ottaa etäisyyttä palstailuun.
Sehän nyt onkin kaiken järkevän ja tasapainoisen elämän lähtökohta, että toimii sen mukaan, mitä nämä täällä määkivät. Palstailuun kannattaa ottaa ehdottomasti etäisyyttä, kun se hiipii ihon alle :D
Jospa vain olisit yksinkertaisesti oma itsesi, etkä miettisi mitä muut ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikassa on sitten tosi paljon wt:tä, kun ovat vähän väliä rasististen hyökkäysten uhreina.
Minä ainakin miehenä syvästi toivon että tulevalta tyttöystävältäni ei tatuointia löytyisi.
Se fiilis kun käyt 2.treffeillä naisen kanssa ja hän ottaa päällimmäisen puseron pois ja selästä paljastuu tatuointi, eih :(
Haluan silitellä puhdasta ihoa enkä mitään töhryä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikassa on sitten tosi paljon wt:tä, kun ovat vähän väliä rasististen hyökkäysten uhreina.
Oho, meneekö vähän todisteluksi kun pitää Etelä-Afrikka vetää mukaan keskusteluun suomalaisten tatuointien mauttomuudesta? :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän se valkoinen väestö aikoinaan (ja moni vieläkin) asennoitui mustaan kansanosaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin miehenä syvästi toivon että tulevalta tyttöystävältäni ei tatuointia löytyisi.
Se fiilis kun käyt 2.treffeillä naisen kanssa ja hän ottaa päällimmäisen puseron pois ja selästä paljastuu tatuointi, eih :(
Onneksi voin lohduttautua sillä, että miehelleni on ihan sama, onko minulla tatuointia vai ei, vaikka hänellä itsellään ei ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voin lohduttautua sillä, että miehelleni on ihan sama, onko minulla tatuointia vai ei, vaikka hänellä itsellään ei ole.
Ap
No eikö siinä ole aihetta iloon? Olisiko parempi mies joka ei tatskoista perusta?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tatuoitu ei ole WT,mutta jokaisella WT:llä on tatuointi
Oi! Olen ajatellut olevani WT, mutta mulla ei ole tatuointia, joten en sitten kai ole.
Jos osaat sanoa kymmenellä kielellä, että et ole WT, niin ehkä ihmiset yllättyvät kontrasteistasi ja alkavat arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän nyt onkin kaiken järkevän ja tasapainoisen elämän lähtökohta, että toimii sen mukaan, mitä nämä täällä määkivät. Palstailuun kannattaa ottaa ehdottomasti etäisyyttä, kun se hiipii ihon alle :D
Pun intended?
Vierailija kirjoitti:
Koska valkoiset heittävät tuota WT ilmaisua toisilleen.
Samoin kun mustat kutsuvat toisiaan nigoiksi.
Eli on eri asia , jos musta kutsuu sinua WT tai valkoinen kutsuu mustaa nigaksi. Mutta jos keskenään heittävät näitä niin rasis tinen tarkoitus häviää.
Vierailija kirjoitti:
töhryfanaatikko bongattu. Voi mennä jonkin aikaa ennenkuin minkäänlainen "tyttöystävä" tulee sua sieltä peräkammarista hakemaan.
Jaa. Mä taas suunnittelen ottavani av:n innoittamana pari kuvaa lisää, niin pysyvätpähän nämä pahimmat palstasekopäät automaattisesti loitommalla.
Mua ei ole päivääkään kaduttanut yksikään tatuointi, jonka olen ottanut. Ja hei, mun eka oli tribaalilohikäärme lapaluuhun 15-vuotiaana... Otin sitten 18-vuotiaana vähän hienomman lohikäärmeen kyynärvarteen ja sain hyvän matskun kirjoittaaa yo-kirjoituksissa äikän esseen tatuoinneista. Mulla on siis 5 kuvaa nyt, yksi niistä teksti, yksi kiinalainen merkki yms, mutta ainuttakaan en kadu. Muistuttavat siitä ottohetkestä ja ottoiästä.:)
On ne vähän. Pubiruusut käyttää usein, varsinkin olkapään alueella on joku mauton ja haalistunut väritatska.