Täällä kävi jotain tyyppejä mittailemassa ilmanpaineita
Toimitus kesti vain pari minuuttia. Nuoret miehet jättivät jälkeensä leijuvan, makean miehisen hien aromin. Minusta se tuoksui hyvältä, enkä edes valehtele! Tuli ihan sellaisia jänniä viboja. Selittäkää minulle tämä asia - en olisi ikinä uskonut pitäväni hienhajusta! Feromonit? Testosteroni?
Kommentit (20)
Mahtoivatko he kuitenkin käydä ilmaamassa lämpöpattereita?
Vierailija kirjoitti:
Mahtoivatko he kuitenkin käydä ilmaamassa lämpöpattereita?
Mittasivat ilmanpaineita. - ap
Sä oot varmaan puutteessa, jos hajut noin kiinnostaa.
Mutta jos sulla on käynyt kaksi miestä "mittaamassa ilmanpaineita", niin älä jätä kämppääsi yksin lähiviikkoina, pidä ovet lukossa ja varashälyt päällä.
Eilen sinulta vietiin nyytit ja nyt mittailtiin ilmanpaineita. Merkillistä.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot varmaan puutteessa, jos hajut noin kiinnostaa.
Mutta jos sulla on käynyt kaksi miestä "mittaamassa ilmanpaineita", niin älä jätä kämppääsi yksin lähiviikkoina, pidä ovet lukossa ja varashälyt päällä.
Tästä operaatiosta tuli kyllä ilmoitus etukäteen taloyhtiöltä. Pitäisin melkoisena sattumana, jos samana päivänä myös kiertelevät murtovarkaat sattuisivat pistäytymään.
Mutta nyt oli tarkoitus keskustella miehisestä hiestä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli lastesi isä
Olisikin!
- ap
Sinulla on varmasti ovulaation aika.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmasti ovulaation aika.
Menkat alkoivat eilenillalla.
- ap
Ystäväni veli on sähkömies ja kävi kerran oman työpäivänsä päätteeksi sovitusti minun luona tekemässä jonkin pienen sähkötyön. Se oli kyllä jotenkin ihana se hien ja miehisen tuoksun sekoitus joka jäi käynnin jälkeen sinne asuntoon leijumaan. Sinkkuna lämmitti mieltä :)
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni veli on sähkömies ja kävi kerran oman työpäivänsä päätteeksi sovitusti minun luona tekemässä jonkin pienen sähkötyön. Se oli kyllä jotenkin ihana se hien ja miehisen tuoksun sekoitus joka jäi käynnin jälkeen sinne asuntoon leijumaan. Sinkkuna lämmitti mieltä :)
Ymmärrän täysin!
- ap
En kyllä koskaan ole ollut niin puutteessa, että miehen hienhaju olisi herättänyt himot. Vaikka toisaalta himithan ne on hiirelläkin ja dundeet diakonissalla, joten olisit vaan iskenyt kiinni kuin sika limppuun.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä koskaan ole ollut niin puutteessa, että miehen hienhaju olisi herättänyt himot. Vaikka toisaalta himithan ne on hiirelläkin ja dundeet diakonissalla, joten olisit vaan iskenyt kiinni kuin sika limppuun.
Säännöllisellä saannillasi tulit sitten kehuskelemaan.
Taitaa olla tyttö patukan tarpeessa.
Joidenkin miesten hiki tuoksuu hyvältä. Saattaa olla jopa sellasta, että vetää tämän ämmän ihan sekaisin! Nyt varsinkin kesällä taas haistaa. Ja olen ihan onnellisesti naimisissa. Oman mieheni hiki ei ole koskaan aiheuttanut tuollaisia tunteita. Jotain alkukantaista siinä on!
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miesten hiki tuoksuu hyvältä. Saattaa olla jopa sellasta, että vetää tämän ämmän ihan sekaisin! Nyt varsinkin kesällä taas haistaa. Ja olen ihan onnellisesti naimisissa. Oman mieheni hiki ei ole koskaan aiheuttanut tuollaisia tunteita. Jotain alkukantaista siinä on!
Joo, tänä aamuna oli kyllä kivat aromit...
- ap
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tyttö patukan tarpeessa.
Niin taidan olla.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Naitko rahan takia?
Mmmmmmmmmhhh