Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni on valitellut migreenejään ja nyt selvisi miksi

Vierailija
17.05.2018 |

On kärsinyt migreeneistä 12-vuotiaasta asti, mutta nyt lapsen saatuaan on alkanut enemmän tulemaan. No minä sitten käyn auttamassa ja siivotessani löysin kasan tyhjiä pulloja. Viinaa useampi tyhjä pullo, viinipulloja viisi, olut tölkkejä ties koppakaupalla ja samoin lonkeroa. Siellä oli vielä juomattomiakin oikein kunnolla. Olen siis kerran tai kaksi viikossa auttanut, koska tytär on migreeniään valitellut ja tätä on jatkunut neljä kuukautta. Miten asiaa voisi lähestyä saamatta häntä täysin puolustuskannalle?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*ska provo.

Pullojen määrästä tuskin voi päätellä yhtään mitään, ehkä hänellä on mies joka juo, kaveri joka juo tai ihan kuka tahansa joka juo, ehkä juomat on jaettu kymmenen ihmisen kesken?

Itselläni ei mitään ongelmaa migreenin ja alkoholin kanssa, migreeni ja hormonit sen sijaan on ongelma (raskaus, synnytys, e-pillerit, kaikki tilanteet joissa hormonitasot heittelee).

Vierailija
22/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli päinvastoin absolutisti kun migreenit pahenivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen jo haista, jos toinen juo? Tai jos tupakoi, niin ehkä hajuaisti on heikompi...

Vierailija
24/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se juo koska sillä on kipuja.

.

Itse juon koska se tuo edes hetken helpotuksen.

Vierailija
25/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P*ska provo.

Pullojen määrästä tuskin voi päätellä yhtään mitään, ehkä hänellä on mies joka juo, kaveri joka juo tai ihan kuka tahansa joka juo, ehkä juomat on jaettu kymmenen ihmisen kesken?

Itselläni ei mitään ongelmaa migreenin ja alkoholin kanssa, migreeni ja hormonit sen sijaan on ongelma (raskaus, synnytys, e-pillerit, kaikki tilanteet joissa hormonitasot heittelee).

Tyttö oli laittanut ne omaan vaatekaappiinsa vaatteiden alle piiloon. Tuskin oletti minun sinne katsovan, mutta sinne lensi ampiainen, jota jahtasin.

-ap

Vierailija
26/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen jo haista, jos toinen juo? Tai jos tupakoi, niin ehkä hajuaisti on heikompi...

En nyt oikein mene haistelemaan migreenistä kärsivää.

-ap

Vierailija
27/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti taitaa tässä tapauksessa aiheuttaa suurimmat migreenit.

Vierailija
28/28 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei tytöllä ole migreeniä vaan krapula.