Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin töihin soveltuisit ja miksi?

Vierailija
17.05.2018 |

Nyt saa kehua itseään?
Mitä potentiaalia sinusta löytyy?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote-alalle soveltuisin amk:ssa. 

Vierailija
2/3 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lakimieheksi. Olen viimeisen päälle hyvä puhumaan asian kuin asian omaksi eduksi. Syytettynä olen ollut kolmesti ja vain kasvatuksesta, käytöstä ja hallussapidosta olen saanut sakot. Ne tuli siis kaikki yhdellä kerralla. Markka aikana narahdin ja tuomio tuli euroissa.

Kahdessti on syytetty pahoinpitelystä ja molemmilla kerroilla pystyin näyttämään sen itsepuolustukseksi. Se ei ollut edes vaikeaa kun molemissa tapauksissa minä olin yksin vs kaksi ja kolme. Mun mielestä ne ei ollut mitään pahoinpitelyjä. Tappeluita jossa toisia vähän sattui. Mitään pysyviä vammoja ei saanut kukaan. Korkeintaan ego kärsi niillä jotka ei edes kolmestaan pärjänneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä puhuja ja kirjoittaja ja suomentaja.

Nautin vedestä. Voisin uittaa lapsia, opettaa inkkarimelontaa, vesijumppaa, hoitaa puutarhojen vesielemettejä ja suunnitella ja rakentaa niitä. Hoitaa akvaarioita. Hoitaa delfiinejä. Olla miehistönä purjeveneessä. Työskennellä laivassa. kalastaja

Puutarhanhoitotyöt, eläimiin liittyvät työt, kokkaus, neulemallisuunnittelu, vaatesuunnittelu ja ompelu

Voisin vetää rentoutusryhmiä

Olen hyvä asiakaspalvelussa, olemaan ja puhumaan ihmisten kanssa.

Kaikenlainen, mikä kysyy käden taitoja.

Suunnitteleva ja kokeileva kokkaus.

Viihdyttäjä. Sadunkertoja. Matkakohdeopas.