Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani sairaita minua kohtaan

Vierailija
17.05.2018 |

Joudun asumaan täällä. Kokoajan henkistä väkivaltaa ja huutamista, kyttäämistä, mihin menet tyyliin.
Kaveri sanonut, ettei tiedä ketään, jolla yhtä ankarat ja tiukat natsivanhemmat.
Oon 24v. ja taannun henkisesti, jos mua kohdellaan kuin kakaraa.
On ihan normaalia huutaa ja komennella aikuista ihmistä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois kotoa, yhteiskunta kustantaa elämisesi ja asumisesi. Uskallusta vaatii lähteä mutta tee se.

Vierailija
2/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois kotoa, yhteiskunta kustantaa elämisesi ja asumisesi. Uskallusta vaatii lähteä mutta tee se.

Asunto haussa, ei voi nopeuttaa hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta?

Vierailija
4/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvääpäivää, muuta omillesi jo.

Vierailija
5/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoja haussa. Ei nappaa, oon työtön, mulla on valintakoe kesäkuun alussa.

Vierailija
6/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faijani on ihan hirviö mua kohtaan.

Vierailija
7/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan sielllä peräkammarissa etkä edes nurmikkoa leikkaa. Ruoka-aikaan ekana pöydässä ja sitten pitäis vielä autoa lainata että pääset kavereiden luo. Bensaan sulla ei oo rahaa. Yöllä neljän aikaan tuut kotiin, ja neljän aikaan iltapäivällä heräät syömään. Sitten ihmettelet että vanhempia vituttaa.

T. mutsi, joka kippaa sut ulos kuukauden sisään

Vierailija
8/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi eivät varmaankaan ole suomalaisia?

Vierailija
9/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi eivät varmaankaan ole suomalaisia?

Ovat kyllä, kuulostaa vissiin muslimiperheen touhulta.

Vierailija
10/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuusi vuotta olet jo hakenut etkä vielä ole saanut?

Vierailija
11/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkkiäkö vanhempasi muuttuivat sairaaksi? Kuusi vuottako olet täysikäisenä aikuisena asunut lyttääjien katon alla, haloo?

Vierailija
12/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä ne natsivanhempien säännöt on... Voi olla henkistä väkivaltaa tai sitten ei.

Mua hämmästyttää tää ihmisten asunto-ongelma, juu kaupungin vuokrakämppiä joutuu odottamaan ja isoissa keskuksissa ehkä vaikeaa, varsinkin jos lipsahtaa sille osastolle jota kukaan ei halua vuokralle. Itse olen kuitenkin saanut aina asunnon ~kuukaudessa, tai siis niinkuin kun on tarve tullut löytää syystä X uusi asunto, niin jo seuraavana kuun vaihteena olisi voinut muuttaa. Myös työttömänä ja opiskelijana, sekä Helsingissä, Turussa, Oulussa että pienemmillä paikoilla. Tiettykään ei ole mitään maksuhäiriömerkintöjä, ja olen muutenkin aktiivinen itse katsomaan kaikki vaihtoehdot.

Vierailija
13/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein asut? Lapseni sai asunnon päivässä kun halusi muutta pois kotoa? Tre

Vierailija
14/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka 24-vuotias oikeasti asuu enää vanhempiensa kanssa? Silloin pitää olla jo huolissaan.

Vierailija
15/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, itse lähdin 17-vuotiaana vuokra-asuntoon hirveiden kotiolojen vuoksi, enkä takaisin mennyt vanhempieni pesään.

Vierailija
16/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka 24-vuotias oikeasti asuu enää vanhempiensa kanssa? Silloin pitää olla jo huolissaan.

Mulla asp-tili, oon työtön. 20v. olin muutamia kuukausia ulkomailla, sit sairastuin, jäin työttömäksi yms. En oo saanu kämppää vielä. Vantaalla asun. 

Vierailija
17/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, itse lähdin 17-vuotiaana vuokra-asuntoon hirveiden kotiolojen vuoksi, enkä takaisin mennyt vanhempieni pesään.

Oon asunut ton ikäisenä ja vanhempana poikaystävän luona kyllä. Joo, kämppä ois pitänyt hankkia paljon paljon aikasemmin. Täs on nyt ollut kaikenlaista.

Vierailija
18/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sinä aikuisena ihmisenä maksat vuokraa ja osan ruokalaskusta vanhemmillesi. Silloin heillä ei ole mitään asiaa sinun menemisiisi. Tokihan myös siivoat talon kerran viikossa ja peset omat pyykkisi ja teet perheelle ruuan vuorotellen äidin ja isän kanssa - hyvä kun osaat jo valmiiksi, kun kohta kerran muutat omillesi.

Jos elät vanhempiesi siivellä, heillä on oikeus kohdella sinua kuin 14-vuotiasta.

Vierailija
19/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin 16-vuotias kun muutin omilleni,vaikeiden kotioltavien vuoksi. Hyvin pärjännyt elämässäni silti. Ei kukaan täyspäinen asu 24v. enää kotona!

Vierailija
20/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla asp-tili, oon työtön. 20v. olin muutamia kuukausia ulkomailla, sit sairastuin, jäin työttömäksi yms. En oo saanu kämppää vielä. Vantaalla asun. 

Minusta tuntuu nyt siltä, että haluaisin potkaista sinua persuuksiin ja pitää äänekkään saarnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän