Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita pussidieetillä laihduttavia?

Vierailija
30.07.2025 |

Mulla on nyt takana viides päivä pelkillä pussipirtelöillä ja olo on oikein hyvä. Nälkä ei vaivaa eikä herkkujakaan tee mieli. Voiko laihtuminen olla näin helppoa? Aion jatkaa tätä 8 viikkoa ja miettiä jatkoa sen jälkeen. Entä te muut? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska olet ketoosissa, jolloin näläntunne poistuu. Sen etenemistä ja syvenemistä voit seurata apteekista saatavien Keto sticksien avulla.

Vierailija
2/12 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudetta vuotta pussikaljadieetillä. 

M38, 178cm/62kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset häviää, ihmeellisintä kuitenkin miten ne menetetyt lihakset tärisee niin paljon. Minulle ei sopinut pussidieetti, lopetin ja lihakset taas palasivat, tärinä loppui.

Vierailija
4/12 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihakset häviää, ihmeellisintä kuitenkin miten ne menetetyt lihakset tärisee niin paljon. Minulle ei sopinut pussidieetti, lopetin ja lihakset taas palasivat, tärinä loppui.

Dieetin aikana kannattaa muistaa lihaskuntoharjoittelu.

Vierailija
5/12 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! 

Haluan laihiksellakin syödä hyvin ja nauttia oikeasta ruuasta

Vierailija
6/12 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pussien tyhjennys kahdesti päivässä.

Vierailija
7/12 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verensokerit liian matalalla, sitä tuo tärinä on. Itselläni joskus hypossa tuntuu, että kaikki sisäelimet tärisevät paikallaan. 

T DM1

Vierailija
8/12 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imen mieheni pusseja lähes päivittäin.

Vierailija
9/12 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti alas,nopeasti ylös.Tuon dieetin jälkeen energiankulutus on olematonta.

Vierailija
10/12 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imen mieheni pusseja lähes päivittäin.

Olet selvästikin ymmärtänyt jotain pahasti väärin.

Vierailija
11/12 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sopinut ollenkaan pussikeittodieetti. Vaikka minulla on paljon ylipainoa olen lääkärin kanssa päätynyt monipuolisen ruokavalion, paljon ja eritavoin tapahtuvan liikkumisen, laihdutuslääkkeen minimiannoksen ja nukkumisen hyvään comboon. Nyt pt vielä nosti kalorimäärää, koska liikun niin paljon. 

Hän sanoi, että kehon pitää saada terveellistä ravintoa, että se ei ole hälytystilassa kokoajan ja luottaa että saa ravintoa. Silloin rasva palaa.

Nyt taitaa käydä niin, että menetät Ap lihaksesi ja mitäs sitten kun 8 viikkoa on ohi, palaatko entisiin elämäntapoihisi? Minulle tämä homma on koko elämäntapojen muutos ja hyvältä tuntuu. 

t. -15kg

Vierailija
12/12 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että sinulle toimii nuo. Olin tuolla dieetillä ihan lääkärin kautta. Oli kamalaa ja ei ne pussit pitäneet nälkää. Painoa lähti, mutta tuli korkojen kanssa takaisin. Ei tuolla saa pysyvää muutosta vai meinaatko jatkaa pusseilla lopun elämääsi? Sudenkuoppa on siirtyä tavalliseen ruokaan pussien jälkeen. En ymmärrä miten terveydenhuoltokin noihin ohjaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi