Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuon miehen saa pois tietokoneelta?

Vierailija
17.05.2018 |

Mitä mun pitää tehdä, että saisin miehen pois tietokoneelta? Hän istuu varmaan 90 % ajasta ruudun äärellä. Minäkin masennun kohta, kun mitään se ei halua tehdä. Menen omissa menoissani ja kavereideni kanssa jo niin paljon, etten enää jaksa enempää liehua kaupungilla, mutta kotona on tosi ankeaa, kun mies istuu vain koneella, ei kuule mitään, ei puhu mitään. Onko kukaan nettiriippuvaisen puoliso saanut riippuvuutta loppumaan?

Nytkin on ihana ilma ulkona ja mies nököttää tietokoneen ääressä :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt kysyn itseltäni, että miten saisin poistuttua tältä koukuttavalta vauvapalstalta. Ärsyttää suuresti :(

Ymmärrän sua ap.

Vierailija
2/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama.

Kun yritän puhua asiasta niin "ei ole muutakaan tekemistä" (aijaa? omakotitalo ja 2 lasta...)

Eron partaalla ollaan.

Miestö on myös ärsyttänyt kun en tee enää aloitteita seksiin, mutta minusta on nöyryyttävää koska joudun silloin menemään miehen ja tietokoneen ruudun väliin. Olen samonut tämän miehelle, mutta mikään ei ole muuttunut.

Olkoon sitten naimisissa koneensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sinulle joku hovinarri jonka täytyy sinua viihdyttää?

Mikset itse järjestä itsellesi tekemistä. Lähde vaikka ulos jos kerran haluat lähteä.

Vierailija
4/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama.

Kun yritän puhua asiasta niin "ei ole muutakaan tekemistä" (aijaa? omakotitalo ja 2 lasta...)

Eron partaalla ollaan.

Miestö on myös ärsyttänyt kun en tee enää aloitteita seksiin, mutta minusta on nöyryyttävää koska joudun silloin menemään miehen ja tietokoneen ruudun väliin. Olen samonut tämän miehelle, mutta mikään ei ole muuttunut.

Olkoon sitten naimisissa koneensa kanssa.

Meilläkin mies kommentoi, että "olethan sinäkin kännykällä tai luet kirjaa". No niin kai, kun ei miehestä ole juttukaveriksi! Hän haluaa "rauhaa ja omaa aikaa". Eihän siinä mitään, mutta kun se oma aika tietokoneella haukkaa illassa 3-4 tuntia, vapaapäivinä 7-8 tuntia, ja meidän yhteistä aikaa on ehkä tunti jos sitäkään.

Miehen saa kyllä lähtemään esim. elokuviin tai ulos syömään, mutta kotiin tultuamme hän lysähtää heti koneen ääreen ja siihen jää. Usein ei halua lähteä kotoa minnekään, tietokone houkuttelee liikaa.

Olen välillä aika epätoivoinen! Minä haluan parisuhteesta seuraa enkä tuijottaa mykkänä istuvaa ameebaa. Kun turhaudun tilanteeseen, mies ihmettelee mikä sua vaivaa ja mitä väärää hän on nyt tehnyt.

Ap

Vierailija
5/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät hepeneet päälle ja pistä keimaillen. Kai siitä ukostasi vielä miestä löytyy.

Vierailija
6/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse järjestä itsellesi tekemistä. Lähde vaikka ulos jos kerran haluat lähteä.

Osaatko ollenkaan lukea? Ap sanoi aloituksessaan että hän on jo ystävien kanssa niin paljon, ettei enää jaksa järjestää enempää menoja.

Kyllä on kumma kun pitäisi kotonaan sietää mykkänä koneella istuvaa miestä.

Oma asunto olisi hyvä vaihtoehto.

Vierailija
7/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama juttu. Vaimo on koko ajan koneella ja juo kaljaa. Asutaan omakotitalossa, jossa olisi pihatöitä, mutta ei kiinnosta. Itse sitten haravoin, kastelen kukkasia yms.

Vierailija
8/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikkäät hepeneet päälle ja pistä keimaillen. Kai siitä ukostasi vielä miestä löytyy.

Seksiä saan kyllä vaikka joka ilta. Mutta entäs ne loput 6-7 tuntia illasta? Seksin jälkeen mies istuu loppuillaksi tietokoneelle mitään puhumatta. Minä kyllä kaipaisin miestä aika paljon enemmän seuraksi kuin panopuuksi.

Ap

Vierailija
9/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus tuontyyppistä.. se meni siihen, että jos lähestyin tietokonepöytää kastellakseni siinäolevaa  kukkaa, mies sai raivarit. Ei siis pettänyt vaan pelasi.  Seksihepeneillä ei ollut vaikutusta.

Arvatkaa mitä teki, kun tein muuttoa meidän kodista?

Joo, se istui koneella ja pelasi.

Vierailija
10/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse viihdyttää, mutta kyllä yleensä ihminen tahtoo viettää aikaa kumppaninsa kanssa ja puuhastelua yhdessä kaikenlaista. Mitä järkeä muuten on olla yhdessä? AP jätä se sika.

Vierailija
11/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP makaa itse av-palstalla.

Vierailija
12/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS4 on monessa mielessä parempi kuin perus pc. Joten lahjaksi ps4 miehelle, niin ei tarvitse kyyhöttää tietokoneen äärellä.

Vierailija
13/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, minun tilanteeni ratkesi avioerolla. Mies vieläpä pelasi kavereidensa kanssa jotain sotapelejä ja mesosi linjoilla olevien kavereidensa kanssa. Kiva mennä vaikka nukkumaan, kun viereisestä huoneesta karjutaan "MENE, MENE! AMMU S*ATANA, TAPA SE! VOI V*TTU!". Lisäksi monesti menin lirkuttelemaan jotain siihen koneen viereen ja kyselemään että katotaanko vaikka leffaa tai tehdään jotain, niin vastaus oli usein tyyliin että on sovittu peli kavereiden kanssa ja se alkaa vartin päästä. Vietti niiden kanssa varmaan enemmän aikaa kuin minun.

Kyllästyin tietysti katsomaan ja kuuntelemaan tuota. No, ihastuinkin sitten toiseen mieheen ja se oli sitten lusikat jakoon ja eteenpäin elämässä. Tämän uuden miehen kanssa olen edelleen.

Niin ja ikää yli 30, eli ei mitään teinejä enää.

Vierailija
14/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS4 on monessa mielessä parempi kuin perus pc. Joten lahjaksi ps4 miehelle, niin ei tarvitse kyyhöttää tietokoneen äärellä.

Ootko tosissasi? Ihan oikeesti on pokkaa sanoa noin? Ps4 pyörittää pelejä alhaisilla grafiikoilla 30fps. Mikä vitsi. Mun tietokone missä on 1080ti ja 7700k pyörittää pelejä 100-144fps ultra grafiikoilla 1440p resoluutiolla. Mikä voima ja glooria on tuntea pelata tietokoneella. Todellakin herrarotua eli master race.

On nami namia nimittäin..

Vierailija
15/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta, minun tilanteeni ratkesi avioerolla. Mies vieläpä pelasi kavereidensa kanssa jotain sotapelejä ja mesosi linjoilla olevien kavereidensa kanssa. Kiva mennä vaikka nukkumaan, kun viereisestä huoneesta karjutaan "MENE, MENE! AMMU S*ATANA, TAPA SE! VOI V*TTU!". Lisäksi monesti menin lirkuttelemaan jotain siihen koneen viereen ja kyselemään että katotaanko vaikka leffaa tai tehdään jotain, niin vastaus oli usein tyyliin että on sovittu peli kavereiden kanssa ja se alkaa vartin päästä. Vietti niiden kanssa varmaan enemmän aikaa kuin minun.

Kyllästyin tietysti katsomaan ja kuuntelemaan tuota. No, ihastuinkin sitten toiseen mieheen ja se oli sitten lusikat jakoon ja eteenpäin elämässä. Tämän uuden miehen kanssa olen edelleen.

Et vaan ymmärrä..

Vierailija
16/27 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika onnetonta hommaa, jos koko ajan pitää pelata. Itsekin olen kohtuu nörtti, aika kiinni tietokoneissa, mutta välillä vaan kone kiinni ja lähtee vaikka sinne ulos. Siellä se oikea maailma on.

Vierailija
17/27 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun pitää tehdä, että saisin miehen pois tietokoneelta? Hän istuu varmaan 90 % ajasta ruudun äärellä. Minäkin masennun kohta, kun mitään se ei halua tehdä. Menen omissa menoissani ja kavereideni kanssa jo niin paljon, etten enää jaksa enempää liehua kaupungilla, mutta kotona on tosi ankeaa, kun mies istuu vain koneella, ei kuule mitään, ei puhu mitään. Onko kukaan nettiriippuvaisen puoliso saanut riippuvuutta loppumaan?

Nytkin on ihana ilma ulkona ja mies nököttää tietokoneen ääressä :(

Ennen, kun rupesitte seurustelemaan niin oliko jo silloin koneella noin paljon ja jos oli niin miksi aloitte seurustella? Ei ketään kuulu ottaa siinä toivossa, että häntä voi muuttaa tai, että hän muuttuisi. Kannattaa erota jos olette noin erinlaisia :) otat jonkun joka viihtyy ulkonakin - miehesikin voi olla, sitten koneella tai etsiä jonkun naisen jonka kanssa yhdessä pelata koneella - tsemiä mitä ikinä päätätkään tehdä, mutta jos itse tuntisin oloni tuollaiseksi niin lähtisin.

Vierailija
18/27 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan kauniilla säällä pöytäkoneen läppäriin tai käsikonsoliin ja istun terassilla :D

Vierailija
19/27 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan ymmärrä..

Eikä tarvitsekkaan ymmärtää. Aikuisen ihmisen tulisi toki itse ymmärtää rajoittaa pelaamistaan niin ettei pelaaminen hallitse kaikkea vapaa-aikaa ja mahdollista perhettä. Kohtuullisessa määrässä pelaamista ei toki ole mitään pahaa, itsekkin harrastan lähinnä strategiapelit. Itsellä on 2 poikaa, jotka on nuorena suht vapaasti saaneet pelata aina ja ainakin vanhemmalle on nyt tullut järki päähän ja paljon muita asioita elämään sen pelaamisen sijaan. On opiskelu ja tyttöystävä jne. Mielestäni kyllä niiden pelihullujenkin täytyy jossain vaiheessa aikuistua.

Vierailija
20/27 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä saan kyllä vaikka joka ilta. Mutta entäs ne loput 6-7 tuntia illasta? Seksin jälkeen mies istuu loppuillaksi tietokoneelle mitään puhumatta. Minä kyllä kaipaisin miestä aika paljon enemmän seuraksi kuin panopuuksi.

Ap

Ap, sä  taidat olla sille miehelle vaan kulujen jakaja ja panopuu. Kauanko  haluat olla sellaisessa roolissa?

Mieshän on naimisissa sen tietokoneensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi