Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa mua kun ei lääkärit tunnu osaavan/kiinnostavan

Vierailija
17.05.2018 |

Minulla on ollut viikkokaupalla oikean kyljen kipua. Peruslabrat ok. Maksa arvot ok, sappiarvot ok.

Kipua ei ole aamulla mutta viimeistään iltapäivällä on jo iso ongelma. Kipu on kovin seisten tai istuen, makuuasennossa helpottaa mutta ei poistu kokonaan. Tulee tunne että on pakko päästä makuulle. Selässä ei ole kipua. Jos painan vatsaa kivun aikana se ei helpota välillä jopa pahentaa sitä.

Vatsa toimii mutta ummetusta on ajoittain. Oireet ei pysty yhdistämään loukkaantumiseen, syömiseen tai vatsan toimintaan. Olen väsynyt. Olen myös ihmeellisen itkuherkkä. Mielestäni mun kuukautiskierto on sekaisin mutta siis vuotoa ei ole muutenkaan koska kohdun limakalvot on poltettu niin en voi laskea kiertopäiviä.

Verenpaine on normaali. Syke ajoittain levossakin korkea. Keskittyminen tuntuu vaikealta.

Ylävatsan ultra ok, hiukan rasvoittumista maksassa mutta odotettavissa koska olen lihava. Kolesteroli, verensokeri hyvällä tasolla. Alkoholia ei käytä lainkaan enkä tupakkaa.

En edes tiedä enää mitä teen. Tuntuu että koko kroppa on ihan sekaisin. Lääkärit ei tunnu ottavan tosissaan vaan haluaa leimata väsyneeksi ja hysteeriseksi. Tiedostan että esim paniikkihäiriö voi aiheuttaa moninaisia oireita mutta olen varma että minussa on nyt ihan kehossa vikaa.

Ajatuksia? Huomenna menen taas jälleen uudelle lääkärille.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut jättää pois viljan ja maidon?

Vierailija
22/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kipuja alkoi olemaan tein negatiivisen raskaustestin. Ja mahdollisuus olisi silloinkin ollut hyvin olematon koska on tehty sterilisaatio klipseillä+kohdun limakalvopoltto ja olen eronnut jo alkuvuodesta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on hermokipu ,minulle jäi keuhko tähystyksen  jälkeen  kipu  tai sitten tyrä?

Vierailija
24/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutti lienee ratkaisu. Nimittäin yllättävän usein (hyvä) fyssari löytää noihin kipuihin syyn minkä alkulähde on ihan . muualla kuin missä kipu on. Minulla oli kerran alhaalla kyljessä inhottava jomotus mikä paheni ja levisi nivusiin ja koko alaselkään. Luulin että umpisuoli on puhkeamassa. Minut ohjattiin työlääkärillä fyssarille ja ongelma oli yllättäen selän alanikamassa. Luulen fyssarin auttavan ap:ta myös.

Vierailija
25/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidoton ruokavalio on kokeiltu mutta ei ollut hyötyä. Laktoositon ruokavalio yleensä siis koska laktoosita tulee vatsakipua ja ilmavaivaa (ei virallista diagnoosia). Viljatonta en ole kokeillut. Vuosia sitten on tehty negatiivinen keliakia verikoe. Ap

Vierailija
26/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästystä? Paniikkihäiriö? Joku lihas jumissa? Kylkivälilihaksen revähdys yskiessä (kerran sain ja kesti helvetin kauan parantua).

Vierailija
27/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaistulehdus?

Vierailija
28/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Th-rangassa fasettinivelen liikehäiriö jota fasettilukoksikin kutsutaan. säteilee kylkeen jos alemmassa osaa th-rankaa. jostain toiminnastasi voi johtua (esim harrastus. makuuasento, sohvalla löhöily. liikkuess yleensä tuntuu vähemmän mutta levossa, istuessa , seisoskellessa enemmän. taitavalle fysioterapeutille, kiropraktikolle tai naprapaatille mars mars

Vierailija
29/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkilpisrauhasen liikatoiminta?