Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te sote-alan työntekijät ottaneet jo kaikki ottaneet pakolliset rokotteet?

Vierailija
17.05.2018 |

Kysymys viestissä

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja typo otsikossa! Sori.

Vierailija
2/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On otettu.

Vierailija
4/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä aio ottaakaan. Jotain rotia!

Vierailija
5/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään aluksi miehen elätettäväksi mieluummin kuin otan rokotteen. Miehellä muutenkin moninkertaisesti suuremmat tulot kuin minulla. Saa maksaa minulle kodin paremmasta hoitamisesta, eikä vaadi rokotusta. Katsotaan mitä muuta sitten keksin, mutta ei enää ikinä matalapalkka-alalle!

Vierailija
6/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä voitkin sitten sanoa hyvästit työpaikallesi...

Vierailija
7/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä teet? Ymmärrän lain sairaaloissa ja riskiryhmien kanssa, tietenkin. Ihmetyttää, kun Helsingin kaupungilla ohjetta ilmeisesti tulkitaan niin tarkasti, että esim. sosiaalitoimen sossujen täytyy ottaa rokotukset.

Vierailija
8/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä voitkin sitten sanoa hyvästit työpaikallesi...

Ei tuolla perusteella saa potkuja antaa.

Vierailija
9/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä otin syksyllä, ja nyt minulla on todettu tulehduksellinen suolistotauti

Vierailija
10/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti.. Olisi pitänyt ennemmin vaihtaa ammattia kun suostua ottamaan. Monta kuukautta nyt takana jäätäviä nivelkipuja ja muuta mukavaa.

Vierailija
11/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sijaisuuksia sairaaloissa ja kotihoidossa. Joskus on ollut vakipaikkakin, mutta olen tahtonut liikkua vapaammin.

4.

Vierailija
12/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai sosiaalityöntekijät ovvat rokotteen.

miksi sosiaalitoimen työntekijöillä pitäisi olla oikeus levittää tauteja`?

Vierailija
13/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tottakai sosiaalityöntekijät ovvat rokotteen.

Ei he työskentele erityisesti sairaiden kanssa (paitsi sairaaloissa). Ei ne koske asiakkaaseen. Kaupankassakin on läheisemmässä kontaktissa asiakkaan kanssa. Tai opettaja.

Vierailija
14/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne sairaat hoitajat jää sairaslomalle, olipa rokotettuja tai ei. Rokotettukin voi välittää tautia, ei vaan itse sairastu, jos se rokote nyt edes toimii. Pitäisin luotettavimpana hoitajana tervettä rokottamatonta. Ihan sairasta pakottaa ottamaan rokotteita. Onneksi en ole hoitoalalla. Taitaa muuten kohta olla hoitajapula...

Vierailija
15/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei he työskentele erityisesti sairaiden kanssa (paitsi sairaaloissa). Ei ne koske asiakkaaseen. Kaupankassakin on läheisemmässä kontaktissa asiakkaan kanssa. Tai opettaja.

Kyllä sosiaalityöntekijät koskevat ovenkahvoihin, huonekaluihin, ja puhuessa lähietäisyydellä levittävät pisaratartuntoja

Esim sosiaalityöntekijät, psykologit, psykoterapeutit, lastentarhanopettajat tarvitsevat rokotteen

Vierailija
16/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ensimmäisen influenssarokotteeni joulukuussa ja sairastuin ensimmäiseen influenssaani maaliskuussa. Rokotteen "ansiosta" oireet jäivät sen verran lieviksi etten saanut sairauslomaa vaan yskin ja niistin töissä muutaman viikon ja saatoinpa samalla jakaa tautia eteenpäin.

Vierailija
17/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen rokotuksen vastainen provoketju sitten tänään. Otin rokotteen ja pysyin terveenä, ei influenssaa.

Vierailija
18/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut, enkä ota. Mielummin vaihdan työpaikkaa kun otan riskin sairastua vielä vakavasti..

Vierailija
19/19 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut, tietenkin. Eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia. Eipä meidän lääkäreiden joukossa juuri rokotteiden hyötyjö kyseenalaisteta, eikä niitä epämääräisiä rokotteisiin liitettyjä oireita, joita muissa ammattiryhmissä kovasti valitellaan, esiinny käytännössä ollenkaan. Jännä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan