Naurattaa toi äijä joka "näyttelee" Chewbaccaa. On niin reteenä kuin isokin stara. :D
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mikä on Chewbacca?
Sellanen karvanen ewokki joka vaan karjuu.
Oletko jotenkin vajaa? Tyyppi saanut loppuelämäkseen duunia elokuvista. Peter Mayhew veti 40 vuotta roolia Chewbaccana. Hienoa Joonas, ollaan ylpeitä susta! ❤️
Kyllähän tuo vaatii näyttelijäntaitoja.
Olet varmaan joku pikkukaupungin kesäteatterin katkera vakionaama, joka ei saa ikinä edes sitä pääroolia. Nyt sitten pitää purkaa ärsyyntymistä näyttelijään, joka menestyy. Tuo on saavuttanut enemmän kuin sinä tulet koskaan saavuttamaan, ison roolin jättimäisessä Hollywood-tuotannossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo vaatii näyttelijäntaitoja.
Samanlaista karjuntaa kuulee sillan alta ja puistoista näin kesäisin.
En usko, että Joonas karjahtelee...😁
Chewbaccan esittämisessä on sekin mainio puoli, ettei ainakaan oma naama pääse kulumaan. Näyttelijä voi vetää muunkinlaisia rooleja.
Hyvä Joonas!! Chewbacca on yksi rakastetuimmista Star Wars -hahmoista, ja olen ylpeä että karvapuvun alta löytyy nykyään suomalainen<3
Kaverihan sai lottovoiton. Olisin kyllä itsekin muikeana.
Siis... Onhan se iso stara? Nuori kaveri, ulkonäkö riittää Hollywoodiin, saa paljon rooleja tulevaisuudessa. Nyt on nimensä jo tuhansien huulilla. Sitä paitsi Chewie rules!
Vierailija kirjoitti:
Chewbaccan esittämisessä on sekin mainio puoli, ettei ainakaan oma naama pääse kulumaan. Näyttelijä voi vetää muunkinlaisia rooleja.
Esimerkiksi lyhtypylvästä tai vesipostia.
Itelläkin on tullut parina hetkenä ihan ikionnellinen olo, kun olen tajunnut että pituudesta on oikeasti ihan hyötyä. Mutta sitä ei voi verrata Joonaksen tuuriin, kokemuksena varmaan ihan älytön.
Vierailija kirjoitti:
Siis... Onhan se iso stara? Nuori kaveri, ulkonäkö riittää Hollywoodiin, saa paljon rooleja tulevaisuudessa. Nyt on nimensä jo tuhansien huulilla. Sitä paitsi Chewie rules!
Näyttelijän täytyy osata näytellä. Pelkkä pituus ei riitä kun puvun ottaa pois päältä. Alalla on kova kilpailu ja moni suurikin tähti on hiipunut pois.
Se jätkä pääsi näyttelemään hahmoa jota diggaa miljoonat ihmiset ympäri mailmaa. Saa ja oikeastaan pitää olla ennemmän kuin vähän reteenä asiasta. Enhän mä itse näyttele mutta cool kuitenkin että suomalainen jätkä tähtien sodissa. Vaikkakin vain näissä jatko osissa.
Siinä on sellainen rooli että eleillä ja äänillä se pitää tehdä. Hitto tarkemmin ajatellen olen vähän kateellinen. Minäkin haluaisin olla sankarimainen karvaturri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijän täytyy osata näytellä. Pelkkä pituus ei riitä kun puvun ottaa pois päältä. Alalla on kova kilpailu ja moni suurikin tähti on hiipunut pois.
No shit, Sherlock.
Mielenkiintoista, että torpataan "paskaksi näyttelijäksi" tämän yhden roolinsa perusteella. Eihän se ole päässyt näyttämään kuin yhden puolen koko hommasta.
Annetaan kundille mahdollisuus :) Ja vaikkei menestyisikään tuon enempää, niin on tuokin jo ihan helevetin kova juttu.
Fakta: Siellä puvun alla voisi olla kuka tahansa pitkä mies.
Ok. Mikä on Chewbacca?