Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on tehdä kahta työtä ja nostaako se tulotasoa?

Vierailija
17.05.2018 |

Onko sellainen mahdollista? Millaista elämän on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista ja nostaa... Minä teen viikonloppuina toista työtä normaalin päivätyön lisäksi, tienaan kuukaudessa 500-900€ riippuen montako viikonloppua teen.

Vierailija
2/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista ja nostaa... Minä teen viikonloppuina toista työtä normaalin päivätyön lisäksi, tienaan kuukaudessa 500-900€ riippuen montako viikonloppua teen.

Mutta mitä jos tekee niin että esim aloitta seiskalta, pääsee siinä kello 15 pintaan, tunnin lepo ja siitä taas töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä jos tekee niin että esim aloitta seiskalta, pääsee siinä kello 15 pintaan, tunnin lepo ja siitä taas töihin.

Ja vaikka viikonloppuna voisi nauttia vähän rahoistaan.

Vierailija
4/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihminen tarvitsee unta ja palautumista joka päivä. Hetken tuota voi jaksaa, mutta ei loputtomasti. Mutta hyvinhän siitä rahaa saa.

Vierailija
5/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nosta tulotasoa. Mun mies teki toista työtä monta vuotta,tienasi siitä 6000-7000/v ja veroprosentti nousi 5 % ja joutui nousemaan aina 04 aikaan ja sen 4 h jälkeen sitten vakityöhön.

Nyt kun lopetti niin veroprosentti putosi ja on voinut korvata tuon summan tekemällä ylitöitä vakipaikassa ja silloin kun haluaa. Tulotaso nyt täsmälleen sama.

Vierailija
6/10 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarin vaimo kirjoitti:

Ei nosta tulotasoa. Mun mies teki toista työtä monta vuotta,tienasi siitä 6000-7000/v ja veroprosentti nousi 5 % ja joutui nousemaan aina 04 aikaan ja sen 4 h jälkeen sitten vakityöhön.

Nyt kun lopetti niin veroprosentti putosi ja on voinut korvata tuon summan tekemällä ylitöitä vakipaikassa ja silloin kun haluaa. Tulotaso nyt täsmälleen sama.

Minusta edelleenkin kannattaa, veroprosentti kyllä vähän nousi mutta ei paljoa. 'oikeassa' työssä ei juurikaan tule ylitöitä minulla niin hyvin jaksaa viikonloppuyöt tehdä töitä... Tai teen kuuden tunnin vuoroja ihan eri alalla viikonloppuna.

Vierailija
7/10 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarin vaimo kirjoitti:

Tämä oikeastaan konkretisoi kysymyksen hankaluuden. Tulotason nousuhan vertautuu siihen, miten omassa työssä on mahdollisuus tienata.

Esimerkiksi jos olet asiantuntijatehtävissä ja sinulla on mahdollisuus edetä urallasi, niin kyllä ne ansiot ovat todennäköiseti paremmat, jos satsaat siihen yhteen uraan kuin niin, että käytä illalla siivoamassa naapuritoimiston. 

Vastaavasti jos vakiduuni antaa mahdollisuuden tehdä ylitöitä, niin todennäköisesti ne ylityöt on paremmin palkatut kuin joku random sivujobi. 

Vierailija
8/10 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tekee yrittäjänä pientä sivubisnestä tavallisen päivätyön lisäksi.

Kotona voi tehdä nettisivuja, kirjanpitoa tai vaikka kasvattaa koiranpentuja.

Vierailija
9/10 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä rikastumaan pääse, mutta tienaapa taskurahoja. Riippuu tietenkin työpaikoista! Jos olet hyvä myymään, niin provisiopalkka on hyvä ratkaisu ja se korreloi suoraan työmäärän kanssa. Hyvä myyjä, tekee paljon myyntityötä -> hyvät tulot.

Itse tein laskuttajan hommaa iltaisin normipäivätyön ohella ja yhden tai kaksi lauantaita kuussa. Säästöä tuli tietty siitäkin, ettei ehtinyt tuhlaamaan niitäkään tienestejä.

Vierailija
10/10 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa tulotasoa, laskee elämänlaatua.