Olen samanpainoinen nyt 35 vuotiaana kuin olin 17 vuotiaana.
Eli 163cm/53kg. Kävin pitkästä aikaa vaa'lla nyt 10kk synnytyksestä ja sama paino taas kuin ennen raskautta ja aina ollut. Kilon heittelee kuukautiskierron mukaan mutta peruspaino tämä 53kg. Onko muilla samaa?
Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (22)
Koulutuksesi? Mikset osaa taivuttaa oikein sanaa "vaaka"?
Onko rasvan ja lihaksen suhde pysynyt samana?
Sama täällä 50kg ja ikää jo 47v. Reisissä kyllä on hiukan selluliittia että en viitsi shortseja tai minihametta laittaa.
Kiva! Mä painoin 17v 49kg. 18v itkin kun 50kg meni rikki. Toisen lapsen odotuksen viime hetkillä painoin 80kg. Kolmannen lapsen synnyttyä taas 56kg. 35v painoin suunilleen 58kg ja nyt kolme vuotta myöhemmin 72kg. En edes tiedä mitä yhtäkkiä kävi!! Ilmeisesti aineenvaihdunta muuttui, koska elintavat ovat pysyneet ennallaan.
Minä oon yli viisikymppinen ja mahdun edelleen yo-mekkooni. Pikkasen piukka se kyllä jo on.
Olen saman kokoinen kuin 14-vuotiaana, kun tuumasin, että tämä on hyvä olotila. Nyt monen lapsen jälkeen olen saman painoinen. Olen yli 50-vuotias.
Mä painan 51 vuotiaana yhtä paljon, kun 18 vuotiaana. 56kg.
En todellakaan. Olen kymmenen kiloa laihempi.
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulu tutkinto. Anteeksi tämä virheeni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko rasvan ja lihaksen suhde pysynyt samana?
Ei se täysin samana ole pysynyt. Olin teininä aktiivisesti urheileva ja kilpailinkin lajissani. Nyt on kaksi pientä lasta ja vaikka käyn salilla ja lenkkelen, en ehdi enkä jaksa treenana niin paljoa. Salin aloitan nyt tauon jälleen uudelleen. (Tauko ollut raskauksien ja vauva-ajan). Olen pehmeämpi mutta kuitenkin suht timmi. Ap
172 / 54, ikää 39. Sama paino ja vaatekoko kuin 15-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulu tutkinto. Anteeksi tämä virheeni. Ap
Tota, korkeakoulututkinto kirjoitetaan yhteen.
Joo, mä painan kans about saman verran eli 95kg. Pituutta alle 170 cm. Yo-mekko mahtuu päälle, ikää vajaa 50v.
Itse en tiedä paljonko painoin teininä enkä kyllä tiedä nykyistäkään tilanetta. Hyvältä silti näytän :D.
Niin mäkin, oon tosin tässä välissä ollut 70 kiloa lihavampikin
Mä ole 33-vuotias ja painan saman verran kuin 16-vuotiaana. Mittani ovat 167 cm / 54 kg. Samat housut eivät kylläkään mahtuisi, sillä lantio on leventynyt hieman.
Kai joillain vain on luonnostaan helpompi pysyä oman kehon ns. biologisessa normaalipainossa.
Mullakin on samat mitat nyt 37-vuotiaana kuin 20 vuotta sitten. Huvikseni kokeilin niin samat farkut menee jalkaan kuin silloin teininä.
mäkin about, mutta olin kyllä vähän pyöreä 17-vuotiaana, nyt olen ihan sopiva aikuiseksi naiseksi. (163/57)
Joo on, samanpainoinen nyt kuin 16-vuotiaana. Nyt siis 24v. Lihoin kyllä välissä, mut nyt paino pysynyt normaalina.
Niin minäkin, tosin olen sinua muutaman vuoden vanhempi.
Mutta onpahan loppunut anopilta ainainen "kyllä minäkin sinun iässä olin vielä hoikka mutta ootahan vaan..." jankutus.
Etkä ollut. Ja mitä tässä ootellaan?