Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiiohoi puhelinmyyjänä työskentelevät tai työskennelleet !

Vierailija
17.05.2018 |

Olen päättänyt alkaa puhelinmyyjäksi koska en kestä tätä minun työttömyyttä enää. Voitteko suositella minulle hyviä puhelinmyyntifirmoja, jotka maksavat palkat ajallaan ja homma toimii muutenniin? Entä onko jotain semmoisia firmoja olemassa johon minun ei kannattaisi misään nimessä hakea? En ole aiemmin koskaan ollut puhelinmyyjänä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt alkaa puhelinmyyjäksi koska en kestä tätä minun työttömyyttä enää. Voitteko suositella minulle hyviä puhelinmyyntifirmoja, jotka maksavat palkat ajallaan ja homma toimii muutenniin? Entä onko jotain semmoisia firmoja olemassa johon minun ei kannattaisi misään nimessä hakea? En ole aiemmin koskaan ollut puhelinmyyjänä.

up!

Vierailija
2/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos eka kaupunki missä olet, vähän vaikea muuten suositella/neuvoa. Valtakunnallisissa firmoista sen verran voin suositella että Enia ja Dna kyllä kannattaa, siellä maksetaan ihan oikeaa palkkaa ja jos osaa myydä niin se palkka on tosi hyvä. Älä mene myymään lehtiä tai jotain älyttömiä turhuuksia.

Vierailija
4/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiohoi

Vierailija
5/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos miettinyt yritysmyyntiä? 

Vierailija
6/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene yritysmyyntiin. Kaikista helpointa on myydä sähkösopimuksia.

Vierailija
7/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Espoossa, koita ennemmin päästä puhelinhaastattelijaksi. Edes hieman inhimillisempi työ. T. Ex-galluppilainen

Vierailija
8/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä epäinhimillistä on puhelinmyynnissä?:D itse olen tehnyt tätä 10 vuotta, lähes koko ajan samassa yhtiössä, jossa toimii ihan kaikki. Vuoden asuin toisessa kaupungissa jossa tein duunia sitten muutamissa paskalafkoissa mutta palasin sitten takaisin entiseen, kun taas muutin.:)

90% ihmisistä tämä ei sovi ja 98% suomen puhelinmyyntifirmoista on kusetusta tai orjatyötä.

Ei olisi kyllä mitään mielenkiintoa tehdä jotain galluppeja.

Vierailija
9/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pohjanmaalla yritystä, joka maksaa sellaisen pohjapalkan, että sillä voi perheensä elättää? Kuinka paljon muuten tuossa työssä voi tehdä etätöitä, vai onko aina oltava toimistolla?

Vierailija
10/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan kesätöissä firmassa, missä "takuulla kaikki pääsevät 2000 euron palkoille". Paras palkka oli 500 e/kk, muut jäivät reilusti alle. Ja puhelin soi kyllä aamusta iltaan ja tosissani yritin, mutta... Joten mitään kiintiönylittämispalkkausjärjestelmää en voi suositella. Tuntipalkalla korkeintaan.

Möin yhdessä välissä erästä samaa tuotetta sekä yksityisille että yrityksille, ja yrityksiltä tuli kyllä niin paljon ruskeaa korvaan ettei tosikaan. Kai ne ihmiset vaan "naamioituivat" sinne firman nimen taakse, että olevinaan kasvottomina huutelivat luuriin ihan uskomatonta settiä. Jos menee kullanarvoista aikaa hukkaan niin puhelun voi lopettaa kohteliaastikin, ennemmin vaikka luuri korvaan kuin jäädä langoille vttuilemaan.

Lasten kirjakerhoa oli ylivoimaisesti helpoin ja mukavin myydä. Kuka nyt ei haluaisi lapsukaisten lukevan kirjoja. Tosi mukavia ihmisiä tuli langanpäähän silloin. :)

No, tää firma on nyt konkassa että ei tartte kenenkään pelätä sinne päätyvänsä.

Vierailija
11/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Pohjanmaalla yritystä, joka maksaa sellaisen pohjapalkan, että sillä voi perheensä elättää? Kuinka paljon muuten tuossa työssä voi tehdä etätöitä, vai onko aina oltava toimistolla?

Todennäköisesti pitää olla toimistolla, koska yleensä nää puhelut soitellaan tietokoneen järjestelmien kautta. Mulla oli lankapuhelin pöydällä, mistä itse soittelin.

Vierailija
12/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livepromoters pk-seudulla. Homma toimi hyvin, palkat tuli, samoin työvuorolistat. Mutta se on niin, että jos ei tule myyntiä, ei tule palkkaa. Vai tuliko joku minimi, eli pvä ihan säälittävällä summalla.

En enää muista hyvin, kun olin n. 16v tuolloin.

Vierailija
13/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo sanoikin, koita päästä myymään vaikka sähköä. Sitä hommaa olen itse tehnyt, ihmiset on pääsääntöisesti mukavia linjan toisessa päässä. Ja tuntipalkka hyvä (en tosin tiedä miten eri paikoissa on). Lehtimyyntiä joskus tein, enkä enää ikinä tee. Ei mun luonto kestä sitä, en tiedä voiko edes puhua palkasta siinä yhteydessä..

Vierailija
14/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli pakko takavuosina työttömänä ollessani saada joksikin aikaa duuni, jotta sain pankkilainaa asuntoa varten. Siis lehtimyyntiä tekemään. Olihan se rankkaa, mutta kestin sen kuusi viikkoa, joka tarvittiin. 

Vierailija
15/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mieluummin vaikka siivoojaksi, yleensä parempi palkka kuin puhelinmyyjällä eikä sen palkan tähden tarvitse menettää ääntään, mielenterveyttään ja yöuniaan.

Ja puhelinmyyntifirmoissahan palkat maksetaan puhelinmyyjien tuloksesta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että jos sun joskus pitää ottaa vapaata, joudut korvaamaan sen istumalla toimistossa ilta-kasiin asti ja yrittämällä myydä niin penteleesti, palkatonta vapaata ei varsinaisesti tunneta. Jos sairastut, on sun vika että koko tiimi joutuu tekemään myyntejä veren maku suussa jotta tulos pysyy samana. Jos tulee päiviä ettei myynti suju, voit olla varma että tiimiesimies on kimpussa hyvin äkkiä, ja jos niitä päiviä jatkuu viikon putkeen niin lennät firmasta kuin leppäkeihäs.

Lisäksi joudut yleensä istumaan avokonttorissa, ja ne muka melulta suojaavat kuulokkeet ei todellakaan peitä muiden myyjien kälätystä. Parasta on jos sulla on jatkuvasti jotain esinettä naputtava neurootikko vieruskaverina kuten mulla oli, ja sun rooli on olla sen lapsenpiikana ja tsempata sitä eteenpäin.

Myyntiaikaa syö tehokkaasti kaikenlaiset palaverit, tsemppausaamut, huonot listat ja ohjelmistoviat, ja silti sun odotetaan tekevän sama tulos kuin muinakin päivinä.

Kouluttajaksi ja tiimiesimiehiksi pääsee ne k*sipäät jotka kauimmin jaksaa tuota hullunmyllyä, mitään esimiestaitoja ei todellakaan opeteta.

Ei koskaan enää.

Vierailija
16/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene mieluummin vaikka siivoojaksi, yleensä parempi palkka kuin puhelinmyyjällä eikä sen palkan tähden tarvitse menettää ääntään, mielenterveyttään ja yöuniaan.

Ja puhelinmyyntifirmoissahan palkat maksetaan puhelinmyyjien tuloksesta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että jos sun joskus pitää ottaa vapaata, joudut korvaamaan sen istumalla toimistossa ilta-kasiin asti ja yrittämällä myydä niin penteleesti, palkatonta vapaata ei varsinaisesti tunneta. Jos sairastut, on sun vika että koko tiimi joutuu tekemään myyntejä veren maku suussa jotta tulos pysyy samana. Jos tulee päiviä ettei myynti suju, voit olla varma että tiimiesimies on kimpussa hyvin äkkiä, ja jos niitä päiviä jatkuu viikon putkeen niin lennät firmasta kuin leppäkeihäs.

Lisäksi joudut yleensä istumaan avokonttorissa, ja ne muka melulta suojaavat kuulokkeet ei todellakaan peitä muiden myyjien kälätystä. Parasta on jos sulla on jatkuvasti jotain esinettä naputtava neurootikko vieruskaverina kuten mulla oli, ja sun rooli on olla sen lapsenpiikana ja tsempata sitä eteenpäin.

Myyntiaikaa syö tehokkaasti kaikenlaiset palaverit, tsemppausaamut, huonot listat ja ohjelmistoviat, ja silti sun odotetaan tekevän sama tulos kuin muinakin päivinä.

Kouluttajaksi ja tiimiesimiehiksi pääsee ne k*sipäät jotka kauimmin jaksaa tuota hullunmyllyä, mitään esimiestaitoja ei todellakaan opeteta.

Ei koskaan enää.

Minusta puhelinmyyntityö oli ihan ok. Varmasti voittaisi siivoomisen.

Vierailija
17/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene!

Vierailija
18/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut mitään puhelinmyyjiltä, enkä tule koskaan ostamaan. Sama koskee noita sähkösopimuksen ja puhelinliittymien tyrkyttäjiä.

Sääliksi käy kaikki jotka noihin hommiin on saatu huijattua.

Vierailija
19/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhdessä firmassa minkä tiedän on avokonttori, siis ettei ole sermejä.

Itse myyn kuluttajille erittäin helposti myytävää tuotetta 8, 50 euron tuntipalkalla. Myyn kuukaudessa yleensä n. 150 sopimusta. Niistä ehtii aueta palkkaan n.60-70%,osa ei mene läpi (asiakkaalla onkin määräaikainen peruu jostain syystä tms). Saan yhdestä sopimuksesta 15-18 euroa. Lisäksi muutamia kymmeniä aukeaa edellisiltä kuukausilta. Siis edellisen kuun lopussa myydyistä ja/tai sitten jos asiakkaalla päättynyt määräaikainen.

Jos myisin 200 kpl kuussa (pitäisi tehdä enemmän tunteja että pystyisi, en jaksa), niin saisin auenneista 20-25 euroa, riippuu minkähintaisen sopimuksen myyn. Eli on bonusrajat.

Jos myyn alle 120, niin bonus on pienempi. Jos alle 80 niin vielä pienempi jne..

Ja tätä olen tehnyt nyt muutaman vuoden.

Vierailija
20/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis bonukset maksetaan suoraan tuntipalkan päälle. Eli ei mitään ihmekikkailuja mitä joissain harrastetaan.. On kyllä ollut mitä kummallisimpia palkkamalleja joissain yhtiöissä. -19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä