Luvattiin vesisadetta, eip näy
Kommentit (9)
Missä olet. Turussa satoi ja ukkosti rajusti.
Joo, Vantaalle luvattiin ukkosta, mutta ei ole enää tulossa. Huomenna pitäis sataa aamupäivällä ja sen jälkeen seuraavat 10 vrk taas taukoamatonta hellettä.
Kouvolassa ei vielä sada mutta jyrisee kunnolla.
Jyrähtänyt kolme kertaa, mutta taisi olla vedätystä tämä ukkonen. Ei pisaran pisaraa.
Ei merkkiäkään ukkosesta tai sateesta. Ei edes pilviä taivaalla. Törkeää huijaamista!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kouvolassa ei vielä sada mutta jyrisee kunnolla.
Kyllä Kouvolassa nyt sataa ja satoi neljän aikaakin radan eteläpuolella, keskustassa ei.
Tänne Helsinkiin ei edes luvattu sadetta.
Meteorologit nauraa kun ihmiset istuu sisällä hätävalmiudessa eikä rentoudu, koska koska tahansa saattaa joutua napsimaan töpselit pois seinästä. :DD
Mitään "ukkosmyrsky koko maahan!1!" ei oo oikeesti tulossa. Jotain vuoden ekoja kuuroja siellä täällä vaan, ja sit iltapäivälehdet hokaa et "nyt on uutispäivän täyteaineksia tässä hei, väritetääns vähäsen" ja näin on alkukesän eka jäynä tehty. :D
Mä tykkään, mua ainakin naurattaa kun mulla on ollu koko päivän sateenvarjo mukana ku luvattiin "varmasti isoja kuuroja" ja päivän edetessä sääennuste on vaivihkaa muuttunu itestään. Äsken jo näky et muka ei ois luvattu sadetta kun "ehkä vähäsen" vaik 3 tuntia sitten oli vielä "isot ukkoskuurot varmoja". :DDD
Tää oli oikeesti hyvä.
Missä olet. Turussa satoi ja ukkosti rajusti.