Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia naisia kositaan / ei kosita? Mikä minussa on vikana?

Vierailija
17.05.2018 |

Nyt viime päivinä sosiaalinen media on ollut täynnä keskusteluja kihlautumisesta, kihlojen merkityksestä ja onnellisista uutisista. Tämä herätti minut miettimään sitä seikkaa, että mistä mahtaa johtua että joitakin naisia on kosittu jopa useaan kertaan, ja toisia ei pitkästä suhteesta huolimatta kertaakaan? Mikä minussa on vikana kun minua ei koskaan ole kosittu?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: Siis minä 😏

Vastaus:

Ihanaa :) Tuntuu että täällä Vauvalla on minun makuuni monia ihmisiä, Suomessa tuntuu isompi ongelma olla juuri se että ihmiset eivät pariudu niin helposti baarien ulkopuolella niin nämä ihmiset eivät tunnu löytävän toisia jos koulu tai työpaikka ei tarjoa tilaisuutta pariutua.

Onko sinullakin vaikeuksia löytää samanlaisia ihmisiä? :)

Vierailija
22/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin miehelle, että vastaan kyllä, jos minua kositaan; ja fiksuna tyyppinä hän tajusi heti, mitä pitää tehdä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh... Jos tekee kaikkensa ollakseen hyvä kumppani toiselle eli huomioi, arvostaa, kuuntelee, keskustelee, on aina valmis oppia ymmärtämään toista paremmin, rohkaisee, kannustaa, antaa tilaa, pitää omia rajojaan, huolehtii terveydestään ja ulkonäöstään, on valmis keskustelemaan vaikeistakin asioista, huolehtii hyvin elämästään; ihmissuhteet & työt, keksii yhteisiä tekemisiä, näyttää maailmasta niitä kiinnostavia asioita joita löytää, välttää valittamista turhasta, tekee vähintään puolet kodin töistä jne. Samalla, kun ei vaadi toiselta juuri mitään. Oli sitten nainen tai mies niin tällaisella panostuksella luulisi löytyvän ainakin joitain halukkaita jakamaan loppuelämän.

Ei se yhteiselämä tietenkään silloin tunnu hyvältä, jos samanlaista kohtelua ei saa takaisin. Mutta aloituksessa ei puhuttu mistään onnellisesta parisuhteesta vaan siitä, miten tulla kosituksi.