MacBookPron kanssa yhteensopiva puhelin?
Osaisiko joku neuvoa, kun tarvitsisin suht halvahkon älypuhelimen, jonka koneeni tunnistaa. Nykyinen HalpisLumia ei tietenkään ota tähän mitään yhteyksiä vaikka laitteita kuinka naittaisi keskenään. Edes kuvia ei saa koneelle. Olisiko suosituksia?
Kommentit (15)
Niin ja Samsungeista on vaan huonoja kokemuksia, kun takuun loppuessa loppuu myös muisti. Ihan totaalisesti, eikä mikään tehdasasetuksien yms palautus enää auta...
--Ap
Vierailija kirjoitti:
Iphone.
Kiitos :) Miksi mä en tuota oivaltanut :D
Voisi olettaa, että Applen vehkeet on laatukamaa, tämä konekin toimii kuin unelma kaikkien Windosesäätöjen jälkeen. Iphone 6 näyttäisi jopa kohtuuhintaiselta :)
--Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iphone.
Kiitos :) Miksi mä en tuota oivaltanut :D
Voisi olettaa, että Applen vehkeet on laatukamaa, tämä konekin toimii kuin unelma kaikkien Windosesäätöjen jälkeen. Iphone 6 näyttäisi jopa kohtuuhintaiselta :)
--Ap
En ehdottanut tätä, kun aloituksessasi pyysit ehdotuksia halvasta puhelimesta! iluuri on kallis.
Miten on varaa ostaa Apple MacBookeja, jos ei ole varaa ostaa siihen rinnalle Apple iPhonea ja vielä siihen sopivaa Apple Watchia?
Applen tuotteen saa helpoiten synkronoitua toisen Applen tuotteen kanssa. Eli iPhone.
Vierailija kirjoitti:
Miten on varaa ostaa Apple MacBookeja, jos ei ole varaa ostaa siihen rinnalle Apple iPhonea ja vielä siihen sopivaa Apple Watchia?
Siis kysyt, miten on varaa ostaa yksi kallis laite, muttei kolmea kallista laitetta. Mitä en tässä kysymyksessä nyt ymmärrä...
Jep, olenkin aina ostanut vain vähän päälle satasen puhelimia. Ja aina saanut pettyä ennemmin tai myöhemmin. Nyt on halpuuskäsite hieman venynyt kun alakoululaisetkin kulkevat tuolla melkein tonnin vehkeiden kanssa :O
--Ap
Oli varaa kalliiseen koneeseen kun sai sen tutulta käytettynä liian halvalla ;)
Minulla toimii hyvin OnePlus5:n kanssa ihan hyvin yhteen. Toimi kyllä aiemmin Samsunginkin kanssa.
Paljonko maksoit Macbookista ja mitä tarkoitat yhteydellä? Minulla on aina toiminut wifi ja Bluetooth.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksoit Macbookista ja mitä tarkoitat yhteydellä? Minulla on aina toiminut wifi ja Bluetooth.
Hintaa en kerro ;) Yhteydellä tarkoitan ihan perushommia, usb-kaapeli koneen ja puhelimen väliin, että saisi kuvat tyhjennettyä puhelimesta. Mutta ei. Ei onnistu ton luurin kanssa.
--Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintaa en kerro ;) Yhteydellä tarkoitan ihan perushommia, usb-kaapeli koneen ja puhelimen väliin, että saisi kuvat tyhjennettyä puhelimesta. Mutta ei. Ei onnistu ton luurin kanssa.
--Ap
USB-kaapeli on AINA toiminut minulla, edellyttäen että puhelin ei ole lukittu. Mitä hittoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--Ap
USB-kaapeli on AINA toiminut minulla, edellyttäen että puhelin ei ole lukittu. Mitä hittoa?
Jep, ei voi ymmärtää, vaikka oon saanu nörttiapuakin ongelmaan... Windowskoneen kanssa tuo Lumia tietenkin tykkää toimia. Mut laitan uuden puhelimen ja säästän hermojani jatkossa :)
Mulla koneena Mac, luurina Sony, eivät kommunikoi.