Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasteni äiti numero neljä

Vierailija
17.05.2018 |

Oli niin pohja noteeraus, että on helpompi olla ilman naista, kuin hänenlaisensa kanssa. Narsistinen persoona! Miksi edes lähti suhteeseen kanssani, kun minun on otettava kaikki lapseni tasapuolisesti huomioon ja oltava väleissä myös exieni kanssa!

Onneksi sentään saan kaikki lapseni luokseni samalla viikolla, eikä ole tarvinnut tästä riidellä, mutta oli ehkä hilkulla!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minulla on ollut tuleva vaimo valmiina, joskus jo raskaanakin, kun olen eronnut, mutta nro 4. vei kyllä kaikki voimani. Olen ehkä tulossa keski-ikään, kun en vain jaksa?

ap 

Vierailija
2/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotovereita? Välillä on vähän yksinäistä. Miksi alapeukkuja?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea kyhäelmä, jonne.

Vierailija
4/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästäni saisi varmaan kirjoitettua kirjan ja sitäkin pidettäisiin epäuskottavana? En nyt sano, että ollut hyvä  mies itsekään, mutta olen ollut ainakin huolehtiva isä. Vaimoja saa olla kerrallaan vain yksi ja niin olen toiminutkin. Etusijalla on aina ollut nainen, joka odottaa lastani, jotta lapsi saa nimeni.

ap

Vierailija
5/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätänsä menet naimisiin, jos eroat?

Vierailija
6/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän oikeudet suhteessa lapseen ovat muutenkin jo heikot, joten jos nainen on raskaana, niin kosin kyllä.  Naiset, joita olen tavannut, tahtovat kaksi lasta, mutta minä tahdon enemmän. Tämä on yksi syy eroihin. Vereni vetää saattamaan nainen raskaaksi.

Ymmärrän kyllä, että lasten saamisessa rasitus on suurempi naisen elimistölle, kuin miehen. Olen kiitollinen jokaiselle naiselle, joka on suostunut saattamaan lapsiani maailmaan! Tahdon aina yhteishuoltajuuden ja vuoroviikot, lapsen etu huomioon ottaen. 

ap

Vierailija
7/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyl jo luokattoman huono provo :D

Vierailija
8/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea kyhäelmä, jonne.

Tarkoitit varmaan jonna.

Vierailija
9/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta kyse on vakavasti ottaen elämistä. Lasten, naisten, minun ja muun suvun. Yritän tehdä parhaani niillä resurseilla ja sillä lainsäädännöllä, mitä on.

Kiinnostaisi löytää kohtalotovereita. Miten on sujunut?

ap

Vierailija
10/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelua ja kritiikkiä olen saanut jo ihan tarpeeksi osakseni, vaikka aika avoimin kortein olen elänyt.

Erot eivät ole olleet yllätyksiä ja kahta naista ei ole ollut paksuna yhtaikaa!

ap

Vierailija
11/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsia useammalle miehelle, mutta kahta (tai useampaa) miestä ei ole ollut siittämässä yhtaikaa. Tasoissa olemme, vaikka olisi kyllä naisena tehnyt mieli kilpailuttaa siittiötkin. Pelkään tauteja sen verran, että en aivan uskalla ottaa riskiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän