Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

170cm 90kg työkaveri ihmettelee lihavuuttaan vaikka syö pieniä annoksia

Vierailija
17.05.2018 |

Kuitenkin kiskoo limppareita ja mehuja pitkin päivää. Laittaa kahviin kermaa ja syö joka päivä jtn sokerillista herkkua esim pulla kahvin kanssa tms..

Miksi te ihmiset, että ymmärrä että se on se laatu?
Työkaveri syö melko pieniä annoksia mutta saa kuitenkin hirvittävästi kaloreita näistä juomisista.
Minä olen normaalipainoinen 170cm/70kg.
Syön terveellisesti suurehkoja annoksia, mutta juon ruualla vettä ja kahvini mustana.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 170cm/90kg ole lihava vaan ihan normaalinkokoinen aikuinen ihminen.

Ap on nälkiintynyt tikku !

Vierailija
2/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miten kiinnostavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kerro näitä faktoja työkaverillesi?

Vierailija
4/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 170cm/90kg ole lihava vaan ihan normaalinkokoinen aikuinen ihminen.

Ap on nälkiintynyt tikku !

Aika pelottavaa jos pidät merkittävää lihavuutta normaalina aikuisen kokona.

Vierailija
5/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme saa ihmiset noin neuroottisiksi syömisen, varsinkin toisten syömisen ja painon kanssa? Joku sairaus senkin on oltava.

Vierailija
6/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin kiskoo limppareita ja mehuja pitkin päivää. Laittaa kahviin kermaa ja syö joka päivä jtn sokerillista herkkua esim pulla kahvin kanssa tms..

Miksi te ihmiset, että ymmärrä että se on se laatu?

Työkaveri syö melko pieniä annoksia mutta saa kuitenkin hirvittävästi kaloreita näistä juomisista.

Minä olen normaalipainoinen 170cm/70kg.

Syön terveellisesti suurehkoja annoksia, mutta juon ruualla vettä ja kahvini mustana.

Minä olen 170cm/60 syön melko epäterveellisesti, herkkuja menee mutta teen fyysistä työtä ja lisäksi harrastan liikuntaa päivittäin. Outoa että eritavalla elävät ihmiset ovat erikokoisia ☺

Vierailija
7/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa? Anna ihmisten olla ja huolehdi vain omista asioistasi.

Vierailija
8/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

169cm/53,5kg. Kahvin ja teen kanssa aina reilusti maitoa, karkkia tulee syötyä liikaan tyyliin säkki irtsareita parikin kertaa viikossa, samoin kuin muullekaan makealle en näköjään osaa sanoa ei. Lisäksi syön hyvin epäsäännöllisesti, välillä isoja rekkamiehen ruoka-annoksia ja välillä elää kitkutan voileivillä, pullakahvilla ja marjarahkalla. Miksi olen hoikka? En tosiaan osaa sanoa. Niin ja ai niin: ikääkin (jestas) kohta 50. Eikös tässä iässä pitäisi jo olla ylimääräistä massaa kertynyt?

Vierailija
9/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

169cm/53,5kg. Kahvin ja teen kanssa aina reilusti maitoa, karkkia tulee syötyä liikaan tyyliin säkki irtsareita parikin kertaa viikossa, samoin kuin muullekaan makealle en näköjään osaa sanoa ei. Lisäksi syön hyvin epäsäännöllisesti, välillä isoja rekkamiehen ruoka-annoksia ja välillä elää kitkutan voileivillä, pullakahvilla ja marjarahkalla. Miksi olen hoikka? En tosiaan osaa sanoa. Niin ja ai niin: ikääkin (jestas) kohta 50. Eikös tässä iässä pitäisi jo olla ylimääräistä massaa kertynyt?

Läpipasko.

Vierailija
10/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää aina, miten tarkkaan ihmiset tietää työkaveriensa painot ja pituudet.