Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppo tapa laihduttaa

Vierailija
17.05.2018 |

Lueskelin avausta jossa ap oli neljän tunnin "laihduttamisen" jälkeen aikeissa luovuttaa kun ruoka pyöri koko ajan mielessä ja suolet kurni. Aloin miettimään, että ehkä moni ihminen laihduttaa nälkäisenä, ja homma ei tunnu oikein mukavalta.

Mulla on tuttavapiirissä monia jotka ovat laihduttaneet ilman että siitä on pidetty metakkaa tai sitä olisi jotenkin korostettu. Kaikkia noita yhdistää se, että he eivät ole tehneet muita korjauksia ruokavalioon kuin jättäneet pois ne aineet jotka lihottavat.

-Mehut, limpparit, eli kaloripommit jotka eivät anna yhtään kylläisyyden tunnetta.
-Maito ja maitotuotteet yleensä. Moni kerää niistä huomaamattaan hirveän määrän energiaa.
-Leipä. Ihmiset mussuttavat leipää tajuamatta että se on ylimääräistä energiaa jos syödään ihan normaalia ruokaa.

Reilusti ylipainoinen ihminen voi pudottaa kymmeniä kiloja painosta vain jättämällä nuo pois.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon ja leivän jättäminen auttoivat minua laihtumaan, mitään muita muutoksia ei tarvittu.

Vierailija
2/3 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei laihdu kuin nälkäisenä. En syö leipää, karkkia tai leivoksia. En juo limukoita enkä mehuja. Maitotuotteita käytän ainoastaan aamulla, puoli purkkia maustamatonta rahkaa. Syön normaaliruokaa, kasvispainotteisesti, mutta silti laihtumisen edellytys on jatkuva ja riipivä nälkä. Jos syön siten, että olen kylläinen 80 % ajasta, paino nousee. Painon samana pito vaatii ajottaista nälkää. Jos haluan pudottaa painoa, nälkä on jatkuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei laihdu kuin nälkäisenä. En syö leipää, karkkia tai leivoksia. En juo limukoita enkä mehuja. Maitotuotteita käytän ainoastaan aamulla, puoli purkkia maustamatonta rahkaa. Syön normaaliruokaa, kasvispainotteisesti, mutta silti laihtumisen edellytys on jatkuva ja riipivä nälkä. Jos syön siten, että olen kylläinen 80 % ajasta, paino nousee. Painon samana pito vaatii ajottaista nälkää. Jos haluan pudottaa painoa, nälkä on jatkuvaa.

Jos painon pudottaminen edellyttää nälkää, niin silloin ei olla enää reilun ylipainon puolella vaan lähempänä normaalipainoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi