Miksi jotkut urpot jättää sen saakutin folion margariinipakettiin?
Se foliohan on hygieniasyistä siltä varalta että kansi aukeaa kaupassa.
Kommentit (41)
Anoppi jättää sen paikalleen ja oma äitini. Ite repäisen heti pois.
Useimmiten taidan jättää, siihen asti että voitelen sillä jonkin vuoan.
Mitä sillä on väliä? Mikset anna muiden toimia niin kuin he haluavat?
Itse laikkaan sitä aina sitä mukaa, kun otan levitettä. Edelleen se suojaa sitä, voihan se kansi lähteä kotonakin?
Vierailija kirjoitti:
Itse laikkaan sitä aina sitä mukaa, kun otan levitettä. Edelleen se suojaa sitä, voihan se kansi lähteä kotonakin?
Miten aukinainen folio suojaa sitä? Eli sinua ei haittaisi jos ostaisit kaupasta margariinipaketin jossa folio on revitty auki? Juuri se on tae ettei margariiniin ole kaupassa koskettu, kun siinä se folio on ehjänä kiinni paketissa.
No anteeks. Luulin että se on siinä jostain tärkeästäkin syystä. Se on ilmeisesti kuitenkin aivan turha?
Ja se suojaa myös muksuilta jotka sörkkii sen margariinin hirveän näköiseksi. Avaan folio vain sen verran että siitä saa otettua, niin se ei mene sellaiseksi sörkityksi vaikka muksutkin käitiä sitä. Siinä syy miksi pidän folion siinä ettäs tiiät😊
Huolehdi ap omista margariinipaketeistasi. Ei siitä foliosta haittaakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aukinainen folio suojaa sitä? Eli sinua ei haittaisi jos ostaisit kaupasta margariinipaketin jossa folio on revitty auki? Juuri se on tae ettei margariiniin ole kaupassa koskettu, kun siinä se folio on ehjänä kiinni paketissa.
Ok. No mitäs sitten, jos toimin näin? Ihanaa, että jotakuta voi kiinnostaa noin paljon.
Oletko joku margariinisankari, joka haluaa pelastaa ihmiset folion kynsistä? Vai mikä on ongelmasi? :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä margariinipakettia pitäisi suojata kotona? Jätätkö myös ketsuppipullon korkin alla olevan suojahärpäkkeen paikalleen jotta se suojaisi ketsuppia?
Mun kokemuksen mukaan rasva ei ”härskiinny” siitä folion alta, vaikka olisi viikonlopun käyttämättä jääkaapissa. Pelkän kannen alla härskiintyy.
Luulin, että se pitää jättää. Taidanpa rohkeasti jättää sen tästä lähtien pois.
Perheissä paketti hupenee hetkessä ja folion voi ottaa pois.Myös tapaa jatketaan myös muualla vaikka pienempi kulutus sitten muutoin kellastuttaa rasian karseaksi ja puolet heittää sitten menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ja se suojaa myös muksuilta jotka sörkkii sen margariinin hirveän näköiseksi. Avaan folio vain sen verran että siitä saa otettua, niin se ei mene sellaiseksi sörkityksi vaikka muksutkin käitiä sitä. Siinä syy miksi pidän folion siinä ettäs tiiät😊
Näin on, ei mene leivänmuruja koko pakettiin eikä ole koloja missä sattuu. Itse käytän sieltä koskemattomasta päästä myös leivontaan, helpompi arvioida määrä sieltä päästä.
Nro 12 jatkaa: mua ärsyttää se kannen remplaaminen. Ja vaikka meillä on veitsi, jonka pitäisi pysyä kiinni laitetun kannen alla hyvin, se kansi aina aukeaa, kun rasiaa nostaa.
Folion kanssa veitsen voi jättää töröttämään rasiaan.
Miksi kukaan urpo edes käyttää margariinia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä margariinipakettia pitäisi suojata kotona? Jätätkö myös ketsuppipullon korkin alla olevan suojahärpäkkeen paikalleen jotta se suojaisi ketsuppia?
Jep, ketsuppi ja margariini on täsmälleen sama asia.
Mikset vastaa kysymykseen, mikä on ongelmasi? Miksi sinua kiinnostaa, miten muut toimivat kotonaan? Ts. miksi trollaat täällä?
Ihme käytöstä aplta. Haukkumassa urpoiksi ihmisiä, jotka eivät toimi samalla tavalla kuin itse. Voisi vaan kysyä, että kukakohan tässä se urpo mahtaa olla...
Urpojahan ovat kaikki, jotka eivät toimi kuten sinä, eikö niin?