Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se todella niin, ettei 5-kymppistä naista huoli enää muut kuin eläkeläispapat?

Vierailija
17.05.2018 |

Vai onko se sittenkin kiloista ja asenteesta kiinni? Vai mistä?

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 5 vuotta sitten 35 kiloa hoikempi niin jopa poikani kaverit oikeasti kehuivat kuinka olen MILF, mutta sitten kun lihoin sen 35 kg niin ei edes vaarit kunnioita. Eli ei kannata elätellä minkäänlaisia toiveita.

Vierailija
2/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45v ja jos eroaisin niin saisin varmaan vaan 60v miehen. Tuntuu ettei naisella tee enää mitään kun ei pysty lisääntymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei olisi miestä niin ihan sama...ostaisin seksileluja. Ei jaksa näin 5kymppisenä miehet kiinnostaa. Just ja just tuo oma ukko kelpaa. Jos tulisi ero tai kuolema niin uutta miestä en enää vaivoikseni ota.

Vierailija
4/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolii kyllä. Hyväkuntoiset "markkinoille vapaituneet" 4-kymppiset miehet katseleen mielellään viisikymppisiä naisia. Tuon ikäinen nainen jo tietää mitä elämältään ja kumppaniltaan haluaa, sekä seksikin on jo vapautunutta eikä omaa kehoa piilotella ja hävetä. Todisteena minä itse 45, ja nainen 50.

Vierailija
5/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolii kyllä. Hyväkuntoiset "markkinoille vapaituneet" 4-kymppiset miehet katseleen mielellään viisikymppisiä naisia. Tuon ikäinen nainen jo tietää mitä elämältään ja kumppaniltaan haluaa, sekä seksikin on jo vapautunutta eikä omaa kehoa piilotella ja hävetä. Todisteena minä itse 45, ja nainen 50.

kyllä ne viiskymppisetkin kehoaan häpeää ja piilottelee.

Vierailija
7/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti kuulu keskustelun kohderyhmään näin 40-vuotiaana, mutta kyllä mulla olisi vientiä ollut paljonkin siellä 25-40-vuotiaiden joukossa. Menin sitten ja ihastuin 50-vuotiaaseen, joka toivottavasti kulkee vielä eläkkeellään mun matkassa. :)

Vierailija
8/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei ole jo kolmikymppisenä vapautunut, niin ei se todennäköisesti siitä enää vapaudu.

Toisekseen, ei miestä kiinnosta, tietääkö nainen mitä haluaa.

Vierailija
9/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on Elizabeth Hurley, 52 vuotta ikää (kuvat tuoreita):

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/02/09/13/3D012CC700000578-4207974-i…

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/01/29/15/3CA14BD800000578-4169210-i…

No kyllähän jokainen kuvissa hyvältä näyttää, mutta livenä on sitten useimmiten ilmestyskirjan petolintu.

Vierailija
10/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuon ikäinen miestä tarvii? Tai ylipäätänsä minkään ikäinen.

Vierailija
11/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne eläkeläispapatkin ottaisivat mielummin 20v naisen mutta eivät saa kuin omanikäisiään tai rupsahtaneita 50v naisia.

Vierailija
12/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko se sittenkin kiloista ja asenteesta kiinni? Vai mistä?

Jos olet hyvässä kunnossa ja pukeudut hyvin saat. Timmissä kunnossa oleva 50v nainen on erittäin kysyttyä markkinoilla. Minun nainen täytti just 51v ja ite olen 41v. Ihastuin heti kun näin hänet. Näin stokkan hississä tämän naisen. Mun oli pakko avata suu ja kehasta. 50 nainen on kokenut jo elämää ja säheltänyt pitkän liittonsa, niin loppuelämä on sit helpompaa kun osaa elää ja tietää mitä todella haluaa. Onneksi sain tämän naisen.

Vierailija
13/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/02/09/13/3D012CC700000578-4207974-i…

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/01/29/15/3CA14BD800000578-4169210-i…

Mutta aika harva tavis viisikymppinen (tai edes nuorempi) näyttää samalta kuin Elizabeth Hurley.

Vierailija
14/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän jokainen kuvissa hyvältä näyttää, mutta livenä on sitten useimmiten ilmestyskirjan petolintu.

Ai ihan jokainen? Siis aivan kaikki ihmiset näyttävät kuvissa hyvältä?

Ettei nyt olisi tullut tehtyä aika laajaa (ja virheellistä) yleistystä?

Vierailija
15/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä saattaa eniten merkitä se, miten elää elämäänsä ja miten suhtautuu itseensä ja muihin. Minulla, kohta viisikymppisellä, on ollut vientiä ihan oman ikäisteni miesten keskuudessa. En oikeasti ole missimittainen saati muutenkaan virtaviivainen. On iäntuomaa karismaa ja muutenkin on elämää tullut nähtyä ja koettua, arpiakin muistoina. 

Nyt parisuhteessa samanikäisen kanssa ja meillä sujuu hyvin. Annamme toisillemme aikaa ja tilaa, seksiäkin on molempien halujen mukaan.

Vierailija
16/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta sen tiedä että jos ero tulisi, mitään eläkeläispappaa en todellakaan ottaisi. Korkeintaan jotain toyboyta pitäisin fwb-menetelmällä, kun kerran ilmeisesti tämän ikäinen voi vielä irtopanoja saada nuoremmilta miehiltä, toisin kuin tämän ikäinen mies nuoremmilta naisilta. Se riittäisi mulle aivan mainiosti. Kenenkään kodinhoitajaksi en enää rupeaisi.

Vierailija
17/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kauniit kasvot, eikä niitä ole tupakalla vanhennettu, viisikymppinen on haluttu nainen monessa ikäluokassa.

Jännä, että kasvot jäävät aina vähemmälle huomiolle, kun viisikymppisen naisen markkina-arvoa punnitaan. 

Vierailija
18/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei ole jo kolmikymppisenä vapautunut, niin ei se todennäköisesti siitä enää vapaudu.

Toisekseen, ei miestä kiinnosta, tietääkö nainen mitä haluaa.

Ehdottomasti kiinnostaa, koska mies(kin) haluaa tietää että molemmilla on sama päämäärä, ja näkemys tulevaisuudesta, tavoitteista sekä mitä toinen parisuhteeltaan haluaa ja odottaa.

Vierailija
19/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ihan jokainen? Siis aivan kaikki ihmiset näyttävät kuvissa hyvältä?

Ettei nyt olisi tullut tehtyä aika laajaa (ja virheellistä) yleistystä?

Kyllä muuten näyttää, jos laitetaan asialle samat ehostajat ja kuvaajat kuin Elizabeth Hurleyllä.

Vierailija
20/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun olen 45 ja mua lähestyy 65-vuotiaat. Joo ei todellakaan kiinnosta. Oman ikäiset ei ainakaan lähesty, tuskinpa siis ovat niin kiinnostuneitakaan. Olen ihan normaalipainoinen, ok-näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi