Mua alko ällöttää Temptation islandin Minna
Sen takia että hän on jo yksinään päättänyt että "nyt on erottu" ja sitä mieltä että jos eivät eroa niin reissu on sitten ollut turha. Ei siinä että noista kumpikaan olis kauniisti toisiaan kohtaan toimineet, mutta mua ei siltikään ällötä niiden käytös, pelkästään nyt tuo Minnan asenne siitä että he olisivat jo eronneet tossa vaiheessa. Toki kyllähän Sammykin sitä aiemmin sanoi että he olisivat jo eronneet, mutta ei kuitenkaan oikeesti täysin asennoitunut siihen siten vaan silti piti takaraivossa yllä mahdollisuutta siitä etteivät välttämättä eroa.
En oikein osaa selittää mistä tää mun ällötyksentunne tarkemmin tulee. Tosta kohtauksesta tuli vaan niin inhonväreet jossa Minna ja Markus olivat 24h-treffeillä ja Minna selitti kuinka: "Mä koen olevani etuoikeutettu verrattuna muihin tyttöihin koska ne joutuu lähtemään 24h-deiteille sen kakkosmiehen kanssa, että tällä hetkellä kun mä oon jo varma siitä että meidän Sammyn kanssa suhde ei jatku, niin voi avoimemmin ja vapaammin suhtautua näihin treffeihin."
Kellään muulla samantapaisia ajatuksia? Tai onko jollain ihan päinvastaisia?
Noh tää keskustelu laski samantien