Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs mieltä olette yhtä nössöt kuin minä, uskaltaisitteko asua/asutteko talossa jossa on ulkoseinä ikkunaa/lasia?

Vierailija
16.05.2018 |

Bongasin tänään etuovesta

https://d3ls91xgksobn.cloudfront.net/1600x/etuovimedia/images/property/…

https://d3ls91xgksobn.cloudfront.net/1600x/etuovimedia/images/property/…

Joo siis kesällä ihana päivällä. :) Mutta hrrr...syksyllä pimeässä yksin jonkun kauhuleffan katsomisen jälkeen alkaisi varmaan mielikuvitus laukkaamaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähinnä mietin miten kylmästi nuo vetää kovilla pakkasilla...

Vierailija
2/15 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset linkkaa koko esittelyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asuisi. Navanaluseni ei kuulu ohikulkijoille.

Vierailija
4/15 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän noillakin ole oikeasti verhot tuossa jotka voi sitten syksyllä laittaa kiinni niin ei pelota.. Otettu vaan pois kuvausten ajaksi.

Vierailija
5/15 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän aiemminkin tällä palstalla jossain outoja sisustusratkaisuja käsittelevässä ketjussa, mutta ystäväni entisessä asunnossa oli tuollainen etuovi ja kaikenlisäksi vessaa vastapäätä. :D Ystäväni viritti lakanan roikkumaan oven eteen.

Vierailija
6/15 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/15 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurithan tuossa eniten kärsisi, itse kun tykkään olla alasti kotona ja ylipainoa löytyy ihan kiitettävän paljon.

Vierailija
8/15 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on olohuoneessa 4 isoa ikkunaa lattiasta lähes kattoon. Peurat joskus katselee sisälle tai orava kurkkii mutta en ole koskaan pelännyt (makuuhuoneessa 1 samanlainen ikkuna eikä verhoja). Tässä ei ole ketään suoraan vastapäätä joten naapuritkaan ei näe sisälle.

Ja ei - nämä kiinteät ikkunat ei vedä kuten #1 pelkäsi. Ei edes hohkaa kylmää. Hyvin voi 20 asteen pakkasellakin istua vaikka alasti ikkunan vieressä palelematta

Vierailija
9/15 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pötköthän tuolla taitaa olla ikkunoiden ylälaidassa, oisko jotkut sähkökäyttöiset kaihtimet tai jotain.

Vierailija
10/15 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pötköthän tuolla taitaa olla ikkunoiden ylälaidassa, oisko jotkut sähkökäyttöiset kaihtimet tai jotain.

Korjaan, ainakin joissain.

Vierailija
11/15 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurithan tuossa eniten kärsisi, itse kun tykkään olla alasti kotona ja ylipainoa löytyy ihan kiitettävän paljon.

Tuossa nyt ei naapureita näytä olevan lähistöllä, mutta silti ahdistaisi jos joku kuitenkin kävelee tuossa ulkona ja näkee sisälle. Halua yksityisyyttä. Ahdistaa jo se, että nykyään parvekkeet rakennetaan sellaisiksi näyteikkunoiksi, jotka on kokonaan lasia. Haluan viettää kesällä aikaa parvekkeellani rauhassa katseilta.

Vierailija
12/15 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on olohuoneessa 4 isoa ikkunaa lattiasta lähes kattoon. Peurat joskus katselee sisälle tai orava kurkkii mutta en ole koskaan pelännyt (makuuhuoneessa 1 samanlainen ikkuna eikä verhoja). Tässä ei ole ketään suoraan vastapäätä joten naapuritkaan ei näe sisälle.

Ja ei - nämä kiinteät ikkunat ei vedä kuten #1 pelkäsi. Ei edes hohkaa kylmää. Hyvin voi 20 asteen pakkasellakin istua vaikka alasti ikkunan vieressä palelematta

Ok. Itse olin vähän vainoharhainen, tosin köyhä myös ettei minulla tule koskaan olemaan edes varaa tuollaisiin.. mutta joskus mietin kuinka helposti tuollaiset ikkunaseinämät menee rikki?? Esim tuossa talossa on liitetty toinen osa talosta toiseen noilla lasiseinillä... Jos murtovaras haluaa sisään niin saako vasaralla/jollain tuon seinän rikki?

Vierailija
13/15 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo niinkään talvella ole kamala, mutta kesällä siellä luultavasti on hyvin kuuma.

Vierailija
14/15 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varas tulee ihan normi ikkunasta tai ovesta ihan yhtä lailla.

Ne on turvalasia ym eikä mene helposti rikki, ja jos menee niin sellaisiksi sokeripaloiksi.

Vierailija
15/15 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo niinkään talvella ole kamala, mutta kesällä siellä luultavasti on hyvin kuuma.

Vanhempani asuvat melkoisessa akvaariotalossa ja siellä on kesäisin jopa kylmä ilmastoinnin takia. Shortsit jalassa ei passaa paljon mennä kylään tai joutuu ulos lämmittelemään.