Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos naimisissa oleva perheenisä... ov

Vierailija
16.07.2008 |

...antaa sihteerilleen läksiäislahjaksi pullon Chanel 5:n suihkusaippuaa? Tuo tuote oli alunperin minulle, mutta en tykkää siitä tuoksusta YHTÄÄN, ei sovi mun imagoon.

Mies on johtavassa asemassa, n. 35v., sihteeri jonkin verran yli 40v ja heillä hyvät välit.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää saippuaa! hirveää, se juuri saa ajattelemaan että hieltäkö tässä haistaan. Suihkusaippua kuuluu lahjassa pakettiin samantuoksuisen parfyymin tai ainakin vartalovoiteen kanssa - muttei tälle saajalle. Liian henkilökohtainen lahja miespomolta sihteerille. Antaisin itse tuollaisen lahjan sellaiselle henkilölle jonka kanssa voisin saunassakin käydä. Tämä ohjenuoraksi hoitotuotteiden ostossa!

Vierailija
2/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Ei olla rikkaita, hyvätuloisia kyllä. Ja juuri siksi varmaan mies miettiikin tuon lahjan "kierrättämistä", kun tuntuisi hölmöltä vaan jättää se käyttämättä. Minä saatan tietty olla kiittämätön lehmä, kun en halua yhtä vääränhajuista suihkusaippuaa käyttää, mutta se on eri tarina se. Nyt vaan halusin saada mielipiteitä siihen, että voiko miespomo antaa sihteerille henkilökohtaiseksi kiitoslahjaksi laadukasta suihkusaippuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä pelle olet!!!

Vierailija
4/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna saippua vaikka jollekin sukulaiselle ja sihteerille jotain muuta

Vierailija
5/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään pakko ole tuota lahjaa kierrättää, talous kyllä kestää sen että se pölyttyy hyllyllä ja heitetään lopulta pois. Mutta se vaan olisi meistä TYHMÄÄ tuhlausta, järkevä kulutus ei katso tuloja tai varallisuutta. Siksi mieskin mietti, olisiko sihteeri hyvä saippualahjan saaja.

ap

Vierailija
6/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel 5 kaiken lisäksi ei edes sovi kaikille, minun ihollani haisee kissankuselle, oma sekä mieheni mielipide.

Minusta tuoksut ja yöpaita ovat vähän samanlaisia lahjoja, antaja haluaa nähdä lahjansaajan niissä tai siis tuoksutella ihan läheltä.

Vierailija
7/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päätti olla antamatta suihkusaippuaa sihteerille. Ei kyllä myöskään anneta sitä kenellekään muullekaan lahjaksi, koska meillä ei ole sen tyyppisiä lahjoja ollut tapana antaa ja lahjan saajalle varmaan tulisi mieleen, että se on ensin ostettu mulle, muttei sitten kelvannutkaan. Eli käytetään se itse kuitenkin.

Hyvää illan jatkoa!

ap

Vierailija
8/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomo toi kerran mulle luonnonkukkia kimpun, oli poiminut työmatkalla. Se tuntui aluksi oudolta, mutta ei sillä ollut mitään tarkoitusperiä.

Vierailija
9/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtainen lahja.

Vierailija
10/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään on aika nolo lahja. Jos siinä olis parfyymi (tai edes body lotion) mukana, niin sitten ihan ok.

Suihkusaippuasta yksinään tulee mieleen, ettei lahjan antaja raaskinut ostaa tuoksua joten osti vaan halvemman saippua.

Vierailija
11/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on lähdössä?

Sihteeri lähdössä: tosi outo tapa kiittää yhteisistä työvuosista. "Kiitti kaikesta, olisit voinut pestä itseäsi paremmin, hien haju oli kitkerää."

Pomo lähdössä:" Löysin tällaisen kaapista, ei olla tykätty ja on kuitenkin kallista tavaraa eikä sulla ole noilla liksoilla varaa ylellisyystuotteisiin. Jospa vaikka pesisit itseäsi sillä, hien haju oli kitkerää."

Vierailija
12/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se kertoo vain että ei kauheesti olla mietitty mitä antaa kuhan jotain kivaa ja kallista.

Vierailija
13/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjaksi ja jomman kumman äiteelle. Tai mummolle. Mut ei nyt läksiäislahjaksi kellekkään

Vierailija
14/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noloa antaa "vain" suihkusaippuaa, ei taida tietää, mitä Chanel 5 maksaa.

Vierailija
15/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne miehet yleensä itse ostele

Vierailija
16/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän noi hinnat, kun minä köyhä raatsin ostaa kallista hajuvettä ( en tuota) sikolleni lahjaksi

Vierailija
17/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne siis se, että mies on lähdössä toiseen firmaan töihin ja haluaa henkilökohtaisesti kiittää sihteeriä hyvin tehdystä työstä, sihteeri on siis monen henkilön "yhteinen", mutta hoitanut miehen asioita erityisen hyvin. Kyse ei siis ole virallisesta, firman puolesta annettavasta lahjasta. Mies ja sihteeri ovat ihan lämpimissä väleissä, käyneet esim. välillä pitkillä lounailla ravintoloissa.

Minunkin eka kommentti miehen lahjaideaan oli se, että ehkä vähän liian henkilökohtainen. Mutta ehkä mies itse osaa arvioida asian parhaiten?

Vierailija
18/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sellainen fiilis, et tällainen löyty kaapista, ei ole ajateltu saajaa ja tilannetta

Vierailija
19/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin ihmisestä! Moni mieshän nappaa hyllystä sen mitä käteen ensimmäisenä sattuu---> juurikin saattaa nähdä tekstin Chanel 5 ja koska se on niin legenda (harva mies varmaan muita hajuvesi merkkejä edes tietää;) niin nappaa sen eikä edes tajua ettei ole hajuvesi vaan suihkusaippua.

=Sihteerinä en ajattelisi yhtään mitään.

Jos mies taas on tuumailija joka alkaa heinäkuussa miettiä jo mitä ostaa jouluna lahjaksi vaimolle, lapsilleen ja äidilleen jne. ---> lahjat ovat AINA tarkoin mietittyjä jne. niin saattaisin sihteeri tuumailla että mitähän se on miettinyt tätä ostaessaan...

Mutta sinänsä on vaikea pitää suihkusaippuuaa henkilökohtaisena, koska sehän on hyvä lahja, ja tavallaan turvallinen.

Kun miettii että joka vuosi sitä tulee jollekkin tutulle annettua ja myös itse saatua suihkusaippuaa.

Itse annan sitä (en siksi että joku sukulainen/ystävä haisisi hieltä!) lahjaksi koska se kuluu pois.

Kynttilöitä kun eivät kaikki polta, eivät myöskään juo kahvia/teetä (varsinkaan niitä maustettuja kun en nyt tavallista Juhlamokkaa kehtaa antaa) ja mitää pikkukrääsää tai kahvikuppeja ei kukaan kotiinsa kaipaa pölyttämään.

Suihkussa kaikki käyvät, ja suihkusaippua tulee käytettyä (toki jos pahasti allerginen eri juttu, mutta ainakin itse tiedän tutuistani ne pari tapausta joille ei hajustettua suihkusaippuaa voi viedä:)

Vierailija
20/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...antaa sihteerilleen läksiäislahjaksi pullon Chanel 5:n suihkusaippuaa? Tuo tuote oli alunperin minulle, mutta en tykkää siitä tuoksusta YHTÄÄN, ei sovi mun imagoon.