Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ammattokorkeisiin tulee GRADU pakolliseksi! Kuulin ope-tutultani! Siis huh huh..

Vierailija
25.04.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti piti olla tutkimusta, tutkimusta ja tutkimusta ja se oikea (kallis) kirja vielä muistuttamassa työn tekemisestä

Vierailija
2/7 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaa vituttaako, olis pitänyt mennä alunperin jo sellaiseen kouluun jota arvostetaan. No sain tosin erittäin hyvän työpaikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmeellistä tässä nyt ON?

Vierailija
4/7 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika paljon. ei lähellekään samaa tieteellistä tasoa.

Vierailija
5/7 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAkavasti: ei ammattikorkeakoulun lukujärjestysopiskelun nelivuotisella putkella saavuteta samaa mitä yliopistoissa keskimäärin. Yksittäisiä omaehtoisia näyttöjä voi tulla, mutta ei ne lopputyöt kertakaikkiaan ole samaa tasoa. Olen riittävästi niitä lukenut.

Vierailija
6/7 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin yleisesti taso on aika paska. Läpi pääsee ihan surkeilla tekeleillä. Yliopettaja (tohtori) oli sitä mieltä, että mun lopputyö menis graduna suitsait. Sain H5 ja stipendin. Mutta olen samaa mieltä, taso ei todellakaan yleisesti vastaa gradujen tasoa.

t. 3

Vierailija
7/7 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä luulisin olevan poikkeamaan, opinnäytetöissä suostuttiin hyväksymään myös muista julkaisuista otettua materiaalia. Tämä oli 4 vuotta sitten, tämän päivän tietoa ei ole.