Eronneet: Miten lapsuudenperheenne reagoi erouutiseen?
Olen itse siis käymässä eroa läpi ja harmittaa, miten vähän tukea tuleekaan erityisesti siskoltani, joka on aiemmin ollut läheinen mulle.
Kommentit (5)
En ole eronnut eikä ero ole ajatuksissakaan. Mutta osaan aavistella, miten oma perheeni reagoisi. Vanhempieni mielestä mieheni on kahdeksas ihme maailmassa. He syyttäisivät minua, että olen päästänyt kultakimpaleen käsistäni. Lisäksi saisin kuulla, että itse olen asiani sössinyt, joten itse ne saat sitten selvittää. Mieheni vanhemmat olisivat luonnollisesti poikansa puolella, joten yksin jäisin.
Se hämmästyttää, että he eivät tsemppaa minua vaan minä heitä tyyliin kyllä tää tästä. Ehkä pitäisi itkeä vuolaasti niin ymmärtäisivät. ap
Mun perhe on tukenut, sekä vanhemmat, että sisarukset. Sisarukset enemmän etäisemmin, kuuntelevat kyllä jos olen halunnut jutella ja kysyneet vointia yhteydenotossa, vanhemmat taas enemmän höösänneet, että joutunut ihan sanomaan, että kiitos huolenpidosta, mutta pärjään kyllä.
No mun perheelle asia ei tullut yllätyksenä, ja olivat päinvastoin varmaan helpottuneita kun vihdoin ja viimein lähdin kävelemään. Miehen vanhemmille tilanne tuli aivan puskista, ja minua kuulustellaan sieltä suunnasta siihen sävyyn, kuin ero olisi minun vikani. Eihän heidän poikansa paha voi olla ei..