Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko potilas täysin voimaton siihen mitä lääkäri kirjoittaa oma kantaan?

Vierailija
16.05.2018 |

Hämmästykseni luin, että minulla on rakkuloita alapäässä. Ei ole, eikä lääkäri edes katsonut sinne!! En riisunut farkkujani koko käynnin aikana!

Mitä ihmettä tämä on,? Nytkö jää potilastietohin että minulla on joku herpes? Koska lääkäri päätti niin vaikkei edes katsonut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä oikaisua. Soita sinne missä kävit

Vierailija
2/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on valinnut vahingossa väärän potilaan, jolle tallensi tiedot. Eli sulla on jonkun muun tetoja. Kuten nro 1 sanoi, soita sinne, missä kävit. Korjaavat kyllä virheelliset tiedot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri on valinnut vahingossa väärän potilaan, jolle tallensi tiedot. Eli sulla on jonkun muun tetoja. Kuten nro 1 sanoi, soita sinne, missä kävit. Korjaavat kyllä virheelliset tiedot. 

Kyllä tämä ihan kuvasi minun käyntiäni kaikelta muulta osin kuin noilta rakkuloita alapäässä..

Pakko huomenna soittaa jos voivat asian oikaista. Hirveä ajatus että jäisi seuraamaan potilasrekisterissä moinen keksitty juttu..

Mutta miksi lääkäri tekee noin??

Ap

Vierailija
4/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä ihan kuvasi minun käyntiäni kaikelta muulta osin kuin noilta rakkuloita alapäässä..

Pakko huomenna soittaa jos voivat asian oikaista. Hirveä ajatus että jäisi seuraamaan potilasrekisterissä moinen keksitty juttu..

Ap

Kuulostaa inhimilliseltä vahingolta, mennyt useamman potilaan asiat sekaisin. Käy helposti noin, jos ei ehdi tekstiä sanelemaan heti vastaanoton päätteeksi. Soita vaan ja pyydä korjausta, vaikka ei sillä kyllä mitään väliä ole jos potilasteksteissä lukee, että on joskus ollut rakkoja alapäässä (paitsi sinun mielenrauhasi kannalta).

T. Lääketieteen kandi

Vierailija
5/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määräsi minulle vuosia sitten hiivalääkettä sormien kynsivalleihin.

Reseptissä luki: alapään hiivan hoitoon 😔

Lääkärit voisivat olla huolellisempia. Toilaavat minkä ehtivät.

Vierailija
6/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein sen, että laitoin kiellon omakantaan terveystietojeni näkymisestä. Johtuu siitä, että olen huomannut lekureiden tietynlaisen suhtautumisen minuun, kun vuosia sitten elämässäni tapahtui yhtä aikaa useita raskaita asioita, yt-neuvotteluiden kautta työpaikan menetystä, useita hyvin läheisten ihmisten kuolemia, kämpän menetystä. Jouduin ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen kerran turvautumaan mielialalääkkeisiin, sen lisäksi käytin paljon alkoholia siihen tuskaan. Kerroin rehellellisesti miten asiat on. Olen näköjään merkitty lopullisesti joksikin suurinpiirtein rantojen naiseksi, vaikka elämä on ollut jo pitkän aikaa kaikin puolin kunnossa. Nöyryyttävää.

Tiedän, että kielto voi joskus aiheuttaa ongelmia, mutta en todella jaksa

vähättelevää käytöstä enää yhdeltäkään hoitohenkilöitä.

Vierailija
7/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa inhimilliseltä vahingolta, mennyt useamman potilaan asiat sekaisin. Käy helposti noin, jos ei ehdi tekstiä sanelemaan heti vastaanoton päätteeksi. Soita vaan ja pyydä korjausta, vaikka ei sillä kyllä mitään väliä ole jos potilasteksteissä lukee, että on joskus ollut rakkoja alapäässä (paitsi sinun mielenrauhasi kannalta).

T. Lääketieteen kandi

Huhhuh. Jos menee potilaat ja potilaiden tiedot sekaisin, niin ei pitäisi olla mikään pikku juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme