Miksi Armi Aavikko kuoli keuhkokuumeeseen? Mikä sen oli aiheuttanut?
Armi Aavikko kuoli jotain 2002 keuhkokuumeeseen 43-vuotiaana. Mikä sen keuhkokuumeen aiheutti? Oliko Dannyllä ja Armilla suhde? Oliko Danny vielä silloin naimisissa sen vaimonsa kanssa kun suhde Armin kanssa alkoi? Armi joi liikaa alkoholia. Miksi hän joi liikaa alkoholia? Miksi Armi oli onneton?
Kommentit (23)
Miksi joi ? Siksi Joi .
Miksi oli D:n kanssa?
who cares?
No keuhkokuume voi tulla ihan flunssan jälkiruoka. Kaverini kuoli myös keuhkokuumeeseen kotisohvalle.
Vierailija kirjoitti:
No keuhkokuume voi tulla ihan flunssan jälkiruoka. Kaverini kuoli myös keuhkokuumeeseen kotisohvalle.
Jälkitautina!!
Armi oli viimeiset elinvuotensa pahasti alkoholisoitunut. Asui Espoon Haukilahdessa. Luulen, että kuolinsyy oli sydämen pettäminen. On haudattu Tampereelle.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin hauska kirjoitusvirhe, jonka heti oikaisit. :)
Olen pahoillani, että menetit kaverisi.
Keuhkokuume voi tulla ihan muuten vaan ilman flunssaa. Jos asuu yksin eikä kuumeen vuoksi tajua, miten huonossa kunnossa on, niin kyllähän siihen kuolee. Vaarallinen tauti.
Vierailija kirjoitti:
Armi oli viimeiset elinvuotensa pahasti alkoholisoitunut. Asui Espoon Haukilahdessa. Luulen, että kuolinsyy oli sydämen pettäminen. On haudattu Tampereelle.
Haudattu Helsingin Malmin hautausmaalle.
No keuhkokuume tulee yleensä jälkitautina jostain syitä on monia. Muuta en osaa varmuudella vastata, koska en ole Armi ja häneltä ei enää päästä kysymään. Sen tiedän, mitä oon kuullut ja lukenut, että oli suhde Dannyn kanssa.
Muistan lukeneeni että löydettiin olohuoneesta ja parvekkeen ovi oli ollut auki ja kylmä asunto. Jospa oli ollut monta päivää parvekkeen ovi auki, en tiedä mitä vuodenaikaa elettiin, mutta ilmeisesti kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Muistan lukeneeni että löydettiin olohuoneesta ja parvekkeen ovi oli ollut auki ja kylmä asunto. Jospa oli ollut monta päivää parvekkeen ovi auki, en tiedä mitä vuodenaikaa elettiin, mutta ilmeisesti kylmää.
Minä muistan lukeneeni, että hän oli laittanut omistamansa turkin päälleen peitoksi.
Vierailija kirjoitti:
Haudattu Malmille hesan.
Vierailija kirjoitti:
Oli tammikuun 2. päivä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei tarkoita mitään muuta kuin, että keuhkokuumeesta märsineen on varmaan ollut vaikea hengittää ja on avannut parvekkeenoven saadakseen paremmin/raittiimmalta tuntuvaa ilmaa.
Danny kusetti Armia ja Armi alkoi juomaan suruunsa.
Vierailija kirjoitti:
Armi Aavikko kuoli jotain 2002 keuhkokuumeeseen 43-vuotiaana. Mikä sen keuhkokuumeen aiheutti? Oliko Dannyllä ja Armilla suhde? Oliko Danny vielä silloin naimisissa sen vaimonsa kanssa kun suhde Armin kanssa alkoi? Armi joi liikaa alkoholia. Miksi hän joi liikaa alkoholia? Miksi Armi oli onneton?
Dannyn ja Liisan avioliitto muuten päättyi yli kolme vuotta Armin kuoleman jälkeen joten Armila ei liene kovinkaan suurta osuutta heidän eroonsa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tyttö on aina uhri.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä omasta alkoholinkäytöstä voi syyttää vain ihan itseään! Niin kurjalta kuin se tuntuukin.
Danny aiheutti