Klarnan oksettava mainos
smooth payments. Tekeekö muille häijyä se miehen vellova liikehdintä.
Kommentit (11)
Luulin sen mainostavan kaiuttimia ja muuta hifiä, mutta se onkin kai joku rahoitusjuttu ? Ihmeellisen huono mainos.
Olen normaalipainoinen 40+ mieshenkilö ja todella kuvottava mainos.
Vähäpukeisia naisia saa olla mainoksissa vain silloin kun se on tarkoituksenmukaista, esim uimapuvut ja alusvaatteet. "Pimujen" käyttö vaikka auto- tai maalimainoksissa katseenvangitsijana on naista väheksyvää, alentavaa ja halveksivaa.
Vissiin sitten löllähtelevää miehen vatsaa saa näyttää, laskutuspalvelufirman mainoksessa.
Niin, voi miettiä että jos tuossa mainoksessa esiintyisi löysä nainen niin miten siihen suhtauduttaisiin?
Miksi on oikeutetumpaa halventaa miestä?
hyvä, että löytyy muitakin jotka eivät mainoksesta tykkää.
Én ikinä ole yhtä vastenmielistä mainosta nähnyt ja ikää minulle kertynyt jo 48v, joten aika monta mainosta tullut tähän mennessä nähtyä. Alkaa vit..tamaan saman tien, kun mainos pärähtää tv-ruutuun.
Siis tuohan on mahtava mainos, tosi hauska :D Jää mieleen!
tulee ameeba mieleen tuosta ällöttävästä äijästä.
Todella aggressiivisesti mainostavat vielä.
Jos menet leffateatteriin katsomaan jotain leffaa niin joudut kärsimään tuon mainoksen 2 kertaa!
Hyvä mainos, mutta tulee noin 1000 kertaa päivässä niin alkaa vähän kypsyttää.
Mä en osta mitään ainoastakaan verkkokaupasta joka käyttää Klarnaa koska Klarna vaarantaa asiakkaidensa yksityisyyden ja tietosuojan. Suosittelen muitakin toimimaan samoin
Ei sitä voi katsoa. Ällöttävä.
Onneksi sentään kerrankin pannaan miestä halvalla, eikä naista.
PS. enkä ole mikään laihuusfanaatikko, olen lihava.