Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Susanna Koski metsään poimimaan mustikoita

Raivotar
16.05.2018 |

Aloin googlettelemaan Susanna Koskea tämän https://yle.fi/uutiset/3-10203464 uutisen tienoilta ja raivoni heräsi entisestään lukemalla tämän https://m.iltalehti.fi/uutiset/2016093022393823_uu.shtml uutisen ja monta muuta!

Siis kuinka tämä kermaperse kehtaa? 2 vuotta sitten on kehottanut köyhiä työttömiä menemään metsään??? Mitä sen akan päässä liikkuu? Ja kuka ihme haluaa edustamaan Suomea ja päättämään suomalaisten asioista tuollaisia idiootteja eduskuntaan!?!? Olen puulla päähän lyöty.

Ja tuossa ensimmäisessä uutisessa kehtaa vielä sanoa, että ei tarvitse käydä viikkokausiin ruokakaupassa?? Sairas akka!

Siis tällaisia ihmisiäkö me oikeasti haluamme ajamaan asioitamme?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole halunnut. Koskaan en ole erehtynyt ääntäni Kokoomukselle antamaan.

Vierailija
2/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koski on osannut hoitaa asiansa hyvin eikä hänellä ole tarve mennä sinne mustikkaa ansaitakseen rahaa ja minä olen sitä mieltä ettei olisi yhtään hullumpi lisä käydä siellä metsässä työttömän vaikka pelkästään itselle keräämässä jos ei myydä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienet se onkin jo poiminut ja syönyt.

Vierailija
4/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdyin asiaan ja tajusin tämän olleen Ylen virittämä ansa Koskelle. Kosken ja Tikkasen keskustelusta oli leikattu suurin osa pois, vain "pahimmat" kohdat jätetty.

Ruokakauppa-kommentilla hän tarkoitti sitä, että häneltä ei käytännössä onnistu testata elää toimeentulotuella, koska menot ovat niin erilaiset. Ei mitään sen kummempaa. Yle yrittää pilata Kosken maineen.

Vierailija
5/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perehdyin asiaan ja tajusin tämän olleen Ylen virittämä ansa Koskelle. Kosken ja Tikkasen keskustelusta oli leikattu suurin osa pois, vain "pahimmat" kohdat jätetty.

Ruokakauppa-kommentilla hän tarkoitti sitä, että häneltä ei käytännössä onnistu testata elää toimeentulotuella, koska menot ovat niin erilaiset. Ei mitään sen kummempaa. Yle yrittää pilata Kosken maineen.

Lässyn lässyn. Kansanedustajalla on kesätauko alkamassa aivan pian. Ei kai hän koko sen ajan jonkun toisen patojen ääressä ääressä lokkeile? Vai lähteekö hän kesäksi äidin helmoihin?

Vierailija
6/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme meuhkaamista. Mikä ihmeen yllätys voi olla kenellekään, että kokoomuksen oikeistosiiven edustaja ei ole kovin paljon perillä köyhien asioista? Miksi edes pitäisi olla? Ei kai Koski ole sellaista vaalikampanjassaan väittänytkään. Ei oikeistolaista ole äänestetty eduskuntaan mitään köyhien kysymyksiä pohtimaan.

Ei keneltäkään vasemmistoliiton kansanedustajaltakaan vaadita osata ulkoa yksityisyrittäjän asioita.

Vierailija
7/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän me varakkaat ja koulutetut käymmekin ahkerasti marja- ja sienimetsässä, miksei siis Koskikin. Metsät ovat täynnä ravinteikasta syötävää jota ilmaiseksi saa poimia, kukapa tuollaista tilaisuutta nyt ei jättäisi käyttämättä?! No joo, tiedänhän minä kuka...

Vierailija
8/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei sellaista ihmistä ole olemassakaan joka tätä Tikkasta pystyisi auttamaan, on hän sen verran moniongelmainen tapaus. Älytöntä tuon Tikkasen oksentaa koko epäonnistunut elämänsä jonkun random kansanedustajan niskaan. Tikkanen on itse pilannut terveytensä ja elämänsä huonoilla elintavoilla ja valinnoilla, jokainen tuon voi hänestä nähdä, se on voi voi.

Vierailija
9/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän me varakkaat ja koulutetut käymmekin ahkerasti marja- ja sienimetsässä, miksei siis Koskikin. Metsät ovat täynnä ravinteikasta syötävää jota ilmaiseksi saa poimia, kukapa tuollaista tilaisuutta nyt ei jättäisi käyttämättä?! No joo, tiedänhän minä kuka...

Sinne metsän laitaan  onkin mukava ajella omalla autolla. Köyhän pitää kävellä, pyöräillä tai mennä bussilla. Viime mainitussa vaihtoehdossa ostaa seutulippu. Sen mitä sieltä pystyy kantamaan jää määrältään niin vähäiseksi että saaliin myymisen ehdottaminen on lapsellista vouhkaamista. Mutta turha tätä on rautalangasta vääntää, ei mene jakeluun kuitenkaan näille yli-innokkaille pässeille.

Vierailija
10/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tikkasen päällekäyvä käytös ja ulosanti on sellaista, että en ihmettele jos häntä ei palkata. Toki on töitä jossa ei tarvitse olla tekemisissä ihmisten kanssa.

Useat sairaudet on ihmisten itse aiheuttamia-valitettavasti. Elintavat on mitä on, tulee ylipainoa ja sen seurauksena tuhat muuta sairautta. Mieliala laskee.

Jotenkin minäkin peräänkuulutan ihmisten omaa vastuuta elämästään. Itsestä huolehtiminen, käytöstavat jne.. niillä pääsee jo johonkin asti. Ylipäätään, entä jos ei olisi tällaista mahdollisuuta että muut veronmaksajat maksaa toimeentulotuet ym, niin mitä tapahtuisi. Tämä yhteiskunta mahdollistaa sen että töissä ei ole pakko käydä, ja sitten itketään kun ei saada valtiolta tarpeeksi rahaa.

Vierailija
11/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaan yrittäjäsetien tatteja Susanna siellä metsän siimeksessä ehkä onkin hiplaillut vaalirahoitusta kerätäkseen. :D

Vierailija
12/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna vain katselee metsään, ei itse mene sinne. Vapaana juoksevat elikot ovat pelottavia. Ketun paikka on häkissä, tuumaa Susanna.

Vierailija
13/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna vain katselee metsään, ei itse mene sinne. Vapaana juoksevat elikot ovat pelottavia. Ketun paikka on häkissä, tuumaa Susanna.

Tai raatona Susannan kaulassa.

Vierailija
14/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannan esikuva taitaa olla Cruella de Vil. Yhtä hyytävä akka kuin Susannakin!

Vierailija
15/27 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä akka. Outo tapaus . 33vuotias, näyttää puolta vanhemmalta, hiustyyleineen sekä pukeutumisineen. Kuka 33v. leikkaa hiukset tätityyliin?

Vierailija
16/27 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Koskelle uusi haaste: kuukausi marjanpoimijana yhdessä thaimaalaisten kanssa. Samat työajat, majoitus, palkkaus yms. Katsotaan sen jälkeen, muuttuvatko näkemykset ammattiliittojen tarpeettomuudesta, kun Susanna on hetken työskennellyt tuollaisella säätelemättömällä alalla, jolla ihmiskauppasyytteet ovat aivan arkipäivää.

Vierailija
17/27 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjanmaan yrittäjäsetien tatteja Susanna siellä metsän siimeksessä ehkä onkin hiplaillut vaalirahoitusta kerätäkseen. :D

Tämä! Yritystukia kutkutelleet Vaasan setämiehet esiin! Uusiutuvaa Energiaa!

Vierailija
18/27 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt kirjoitti:

Tuo tikkasen päällekäyvä käytös ja ulosanti on sellaista, että en ihmettele jos häntä ei palkata. Toki on töitä jossa ei tarvitse olla tekemisissä ihmisten kanssa.

Useat sairaudet on ihmisten itse aiheuttamia-valitettavasti. Elintavat on mitä on, tulee ylipainoa ja sen seurauksena tuhat muuta sairautta. Mieliala laskee.

Jotenkin minäkin peräänkuulutan ihmisten omaa vastuuta elämästään. Itsestä huolehtiminen, käytöstavat jne.. niillä pääsee jo johonkin asti. Ylipäätään, entä jos ei olisi tällaista mahdollisuuta että muut veronmaksajat maksaa toimeentulotuet ym, niin mitä tapahtuisi. Tämä yhteiskunta mahdollistaa sen että töissä ei ole pakko käydä, ja sitten itketään kun ei saada valtiolta tarpeeksi rahaa.

No esim. rikollisuus nousis. Yhteiskuntarauha järkkyis. Joten kyllä me veronmaksajat hyödymme veronmaksusta myös sitä kautta että saamme elää rauhallisemmassa yhteiskunnassa. Meidän ei tarvi pistää rahojamme turvalaitteisiin ym. Eikä katsella kadulla kerjääviä pikkulapsia. Enkä koe itseäni miksikään suureksi hyväntekijäksi veroja maksaessani. Hyödyn niistä itsekin melkoisen paljon, koulutukseni on maksettu muiden veroilla jne. Ei mulle yhdenkään työttömän tarvi olla ikikiitollinen saamastaan muutamasta satasesta. Niillä satasilla taataan minulle melkoisen turvallinen elämä tässä maassa.

Vierailija
19/27 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästynyt kirjoitti:

No esim. rikollisuus nousis. Yhteiskuntarauha järkkyis. Joten kyllä me veronmaksajat hyödymme veronmaksusta myös sitä kautta että saamme elää rauhallisemmassa yhteiskunnassa. Meidän ei tarvi pistää rahojamme turvalaitteisiin ym. Eikä katsella kadulla kerjääviä pikkulapsia. Enkä koe itseäni miksikään suureksi hyväntekijäksi veroja maksaessani. Hyödyn niistä itsekin melkoisen paljon, koulutukseni on maksettu muiden veroilla jne. Ei mulle yhdenkään työttömän tarvi olla ikikiitollinen saamastaan muutamasta satasesta. Niillä satasilla taataan minulle melkoisen turvallinen elämä tässä maassa.

Juuri näin. Tuskin Kokoomuksessakaan halutaan ottaa sadan vuoden takaisia tapahtumia uusiksi.

Vierailija
20/27 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.