Kesä ja spandexpyöräilijät ovat täällä!
Sanotaan näin, että talvella on suhteellisen mukavaa ajaa pyörällä, kun näitä "harrastajia" ei ole paikalla, mutta ei saakeli kun kesä tulee ja nämä saakelin spandexidiootit päästetään irti niillä kilpapyörillään. Ensiksi haluan kiittää näitä idiootteja, että pilaatte meidän kunnon pyöräilijöiden maineen.
1. Miksi v#tussa sinne autotielle on mentävä hidastamaan autoja, jos sen tien molemmilla puolin on pyörätie? Eikö yhtään hävetä vetää sitä letkaa kun autot ei pääse ohi sinusta kun vastaankin tulee?
2. Miksi esim. kulman taakse pitää leikata tuhatta ja sataa ja tulet sitten siellä kulman takana syliin, kun muutenkin sotket sillä mankelilla laput silmillä?
3. Sitten mukamas tiedätte liikennesäännöt paremmin kuin kukaan muu vaikka rikotte itse niitä koko ajan, mutta jos nyt joku sattuu ajamaan vasenta reunaa ja toisella puolen on 3m tyhjää, niin sen sijaan että jatkaisitte vaan matkaa niin rimputatte kelloa ja huudatte ja mesotte. Teitä uskalla edes väistää kun painatte 60kmh ja väistät samaan aikaan toiselle puolen, niin taas olette sylissä.
4. Jos ajatte jonkun toisen ohi, niin voisitteko ajaa reilumman etumatkan ennen kun räitte päälle?
5. Keskusta-alueella ei tarvitse painaa täysiä, täällä liikkuu muitakin kuin sinä.
Kommentit (23)
Odotin että oltaisiin iloittu pullottavista etumuksista 😞
Itse pyöräilyä harrastavana voin kertoa että autotiellä on paljon parempi ja turvallisempi ajaa kuin pyörätiellä:))
Mieluummin ne himopyöräilijät sinne autojen sekaan, kuin normaalien pyöräilijöiden joukkoon pyörätielle. Hirveitä vaaratilanteita luovat muille pyöräilijöille pyörätiellä, kun menevät niin lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Näillä mitään pullottavia etumuksia ole; hintahtavia kääpiön kokoisia puolikaljuja tiukkiksia, joilla on rusinan kokoiset kopekset ja homon kosketusta huutava pikkupeppu.
Miks ne on niin aggressiivisen oloisia? Ja suikkelehtii ohi oikealta ja vasemmalta. Pilaa tällasen tavispyöräilijän tunnelman, kun pitää koko ajan olla valppaana.
Vierailija kirjoitti:
Itse pyöräilyä harrastavana voin kertoa että autotiellä on paljon parempi ja turvallisempi ajaa kuin pyörätiellä:))
Meitä ei kiinnosta. Jos pyörätie on olemassa mutta sinä et sitä käytä, minä en sinua väistele.
Mieluummin ne himopyöräilijät sinne autojen sekaan, kuin normaalien pyöräilijöiden joukkoon pyörätielle. Hirveitä vaaratilanteita luovat muille pyöräilijöille pyörätiellä, kun menevät niin lujaa.
Ne asut ja pyöräilykypärät on niin koominen näky. Pari kertaa olen nauranut ääneen niiden näkemisestä. Miehenä en kehtaisi käyttää moisia vetimiä. Tavallinen pyöräily on ihan jees.
Kuivan kesän oravia, nämä kondomiin pukeutuneet riutuneen näköiset ukkelit.
6. Älkää ajako yksisuuntaista väärään suuntaa!
7. Pois jalkakäytävältä
Tämä on niin totta! Toure de kanankoipi taas käynnissä....autoillessa saa hidastella ja tehdä vaarallisia ohituksia, ja kevyenliikenteen väylällä saa muuten vaan pelätä henkensä puolesta. Mutta hei, "pullottavat" etumukset kompensoi. Not.
Itse olen jotain tolta väliltä. Kyllähän sekin ärsyttää, jos keskustassa kapea pyörätie ja joku siinä edessä ajaa 5km/h vauhtia eikä ole mitään mahdollisuutta päästä ohi ja muutenkin pyöräily näyttää siltä, että tyypistä ei voi yhtään ennakoida mitä tekee. Nää usein puhuu myös puhelimeen eikä käytä kypärää.
Saa hyvät naurut, kun kuivat ukot verenmaku suussa legginseissään paahtavat menemään.🚲
Koittakaa nyt kestää. Kesä on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt kestää. Kesä on lyhyt.
Juu koitetaan kestää spandex pyöräilijät lyhyenä kesänä. Talvella ne hullut raivoaa laduilla missä en liiku.
Monesti olen miettinyt mitä kaikkea ne vetää kun hermot on niin tiukalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä mitään pullottavia etumuksia ole; hintahtavia kääpiön kokoisia puolikaljuja tiukkiksia, joilla on rusinan kokoiset kopekset ja homon kosketusta huutava pikkupeppu.
Tämän osuvammin tätä ei voi sanoa.
"Tour de kanankoipi"! 😂
Tulee ihan toissakesäinen Espanjan-matka mieleen. Meillä oli Barcelonan lähellä talo vuokrattuna vuoristosta, ja siellä näitä kuivakoita spandex-setiä viuhui jatkuvalla syötöllä mutkaisia teitä ylös ja alas.
Saa hyvät naurut, kun katselee näitä kuivakoita kondomipukuisia ukkoja, jotka naama punaisena, hampaat irvessä paahtavat menemään. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Saa hyvät naurut, kun katselee näitä kuivakoita kondomipukuisia ukkoja, jotka naama punaisena, hampaat irvessä paahtavat menemään. 😂😂
Tietääkö ne itsekkään miksi tekevät mitä tekevät?
Tämä! Oikeasti, mitä v#ttua pyöräilijät???