Haluaisimme perustaa miehen kanssa suksihuoltofirman. Kannattaako?
Talviliikunta intohimomme. Haluamme suksi- ja luistinhuoltofirman. Miten kannattavaksi?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti kannata, kun luntakaan ei ole joka talvi. Lisäksi lyhyt sesonki. Paitsi jos huolltatte myös pyöriä ja muuta?
Lyhyt sesonki ei haittaa! Talvella tulleet tulot jaetaan koko vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti kannata, kun luntakaan ei ole joka talvi. Lisäksi lyhyt sesonki. Paitsi jos huolltatte myös pyöriä ja muuta?
Lyhyt sesonki ei haittaa! Talvella tulleet tulot jaetaan koko vuodeksi.
Porvoossa ei ole joka vuosi lunta. 0/5
Riippuu odotuksistanne ja valmiuksistanne. Kyllä sillä saattaa itsensä elättää, miten pian alkaan tuottamaan voittoa, sitä ei tiedä. Onko rahoitus kunnossa? Itse olisin valmis maksamaan suksieni huollosta sen sijaan, että itse turaisin niiden kanssa. Riippuu paikkakunnasta ja sijainnista siellä. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Talviliikunta intohimomme. Haluamme suksi- ja luistinhuoltofirman. Miten kannattavaksi?
Paljon asiakkaita ja hyvä hinta-laatu suhde.
Ainoa järjellinen mitä olen nähnyt suksista oli video missä niistä tehtiin jousipyssy. Onnea vaan yritykselle vaikka inhoan hiihtämistä.
Kannattaa siinä tapauksessa että saatte Norjan hiihtomaajoukkueen asiakkaaksenne.
Ei sillä hommalla perhettä elätä. Pitää olla esim. juuri fillarinhuoltoa lisänä.
Jos asut Levillä tai jossain laskettelu keskuksen lähellä niin ehdottomasti, Helsingissä jos asutte niin ehkä.
Harrastan hiihtoa talvisin tuo suksihuolto, siis voitelut ym. on mukavaa
puuhastelu autotallissa, joten ei tarvetta tuollaiselle.