Viikonloppu pelottaa.. Menen kaukana Suomessa asuvan deitin luo viikonlopuksi.. Neuvokaa kömpelöä deittailijaa? :)
En ole ikinä aiemmin tavannut ketään noiden deittipalstojen kautta, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Tänne voin anona myöntää olevani miesten suhteen hyvin kokematon. Minulla on ollut ainoastaan yksi pidempi vuosien suhde ja hänetkin silloin ystäväni esitteli minulle. En siis ole ikinä hakenut seuraa aiemminkin kuin vasta nyt. En siis yhtään tiedä, miten minun tulisi käyttäytyä deittaillessa. Kuinka hurmata mies? :)
Toki myös hirvittää tämä, että eihän se tietenkään ole järjen huippu mennä lähes vieraan miehen luo, mutta välimatkojen suuruuden vuoksi tämä on ainut järkevä ratkaisu. Uskon ja toivon miehen olevan ihan asiallinen. Miten esim. voin naisena osoittaa olevani kiinnostunut ilman, että se johtaa seksiin eli aiheuttaa väärinkäsityksiä miehelle?
Kommentit (14)
Jokin back up suunnitelma sinulla on ehdottomasti oltava jos mies osoittautuukin joksikin... en edes löydä sanaa. Varovaisuus on tässä tapauksessa kyllä enemmän kuin a ja o.
Tän täytyy olla trolli.. ei kukaan mene tänä päivänä täysin tuntemattoman deitin kotiin viikonlopuksi.
Näissä on ihan ykkösjuttu että ekaa deittikertaa ei sovita muualle kuin julkiselle paikalle, esim kahvilaan tms. Jos kaikki vaikuttaa hyvältä, voit toki mennä sen jälkeen hänenkin luokseen, mutta josvyhtään, siis yhtään alkaa epäilyttää, niin hotelliin yöksi, että voit miettiä, ja vaikka uusi deitti seuraavana päivänä.
ÄLÄ MENE VENTOVIERAAN IHMISEN LUO. Jos sinulla ei ole varaa hotelliin, jätä menemättä. Kokematon deittailija ja sitten ensitreffit vieraan miehen kotona - tuo ei voi päättyä muuhun kuin jonkin sortin katastrofiin.
Juuri noin kannattaa toimia, Suomessa on vain 2 miljoonaa miestä, Ruotsissa 5 miljoonaa, Saksassa 50 miljoonaa....mutta kukaan ei kelpaa....pitää oma hakea ihan lentokoneella maapallon äärestä (lue EU ja USA ulkopuolelta) koska minkä sille voi kun rakastaa.... juuri näin tulee toimia. Ja mies on ihana ja hellä... hyvin sujuu. Onnea !
Varaa rahaa riittävästi, että pystyt tarvittaessa kulkemaan taksilla. Pidä kännykkä ladattuna ja osoite selvillä, jotta voit tilata taksin. Selvitä taksin tilausnumero etukäteen. Hotellirahat on myös syytä olla.
Sano nyt vielä, että se asuu keskellä metsää tiettömän taipaleen päässä.
Huono trolli.
No, joo.. Itse olen rikkonut kaikki turvallisen deittailun säännöt. Mitä sitten on tapahtunut? Olen löytänyt juuri oikean miehen itselleni ja parisuhde kukoistaa.
Kannattaa tietysti olla varovainen ja tutkia hitusen taustojakin, mutta jos liian varovaikseksi heittääntyy niin siinä saa sitten olla yksin. Eikä se seksikään nyt ihan tuhoon tuomittua ole ensimmäisellä kerralla, jos tuntuu siltä niin antaa mennä.
Siis oletko menossa ulkomaille tapaamaan tuntematonta miestä ja aiot majoittua hänen luonaan? Mikä maa ja kulttuuri, kyllä useimmat ihan länsimaalaiset miehet toivo että seksiä on tiedossa, pohjoismaalaiset naiset on vapaamielisen maineessa maailmalla. Mitä teet jos mies ei hyväksy kieltäytymistä seksistä? mitä jos siellä on lauma hänen kavereitaan jakamassa tämän ilon? Voit joutua jopa parituksen uhriksi, on kuule ihan yleinen tarina ihmiskaupan uhreilla. Nyt järki käteen, buukkaat sitten vaikka hotellin samasta kaupungista ja tapailet päiväsaikaan kunnes olet varmistunut että normaali tapaus.
Kyllä nyt on niin että jos sinut raiskataan niin mietit lopun ikää kannattiko säästää satanen tai pari hotellin hinnasta.
Varaat sen hotellin, menette syömään tai kahville hotellin ravintolaan. Jos mies ei ole sitä mitä odotit, sanot kiitos ja heippa, ja menet turvallisesti omaan hotellihuoneeseen yöksi. Jos hän on mieleesi, voit sitten peruuttaa huonevarauksen ja mennä hänen luo.
Kilteinkin mies odottaa seksiä, ja kaikkia pohjpismaisia naisia pidetään vapaamielisinä.
Matkustatko hänen luokseen vielä liftaamalla? Sun provosta puuttui tää meinaan.
"Siis oletko menossa ulkomaille tapaamaan tuntematonta miestä"
Siis oletko tyhmä vai lukutaidoton?
Ootko nyt ihan varma... ite en menis. Sopikaa treffit puoliväliin matkaa. Mitä jos se onkin joku hullu?