LUONTOAKTIVISTIT KUULOLLA!
Asia ei liity oikeastaan kuin minun tulevaan koulun järjestämään väittelyyn...opettajamme antoivat tehtäväksi ajatella että kyläkoulumme lähimetsään rakennetaan louhos, ylihuomenna (perjantai 18.5.18) meillä on väittely ja tarvitsen kysymyksiä, en vastauksia sillä kysymyksiin keksin järkevät vastaukset itse. Kysymyksenä tarkoitan esim. Mitä metsän eläimille sekä puille ja kasvistolle käy louhoksen takia?
Apua tarvitsisin kipeästi. Toivon että autat :))
Kommentit (4)
Ensinnäkin; se että haluaa pitää huolta lähiympäristöstään ja luonnosta, ei tee kenestäkään aktivistia. Meillä kaikilla on perustuslain suoma oikeus vaikuttaa ympäristöömme. Ympäristö ei voi puolustaa itseään, joten meidän ihmisten pitää se tehdä ja valtion toimia siinä tuomarina :) tsemppiä väittelyyn!
Kaivostoiminta rasittaa usein vesistöjä ja vesistöjen pilaaminen rasittaa siten ympäristöä, luontoa ja ihmisiä. Olet varmasti kuullut Talvivaaran kaivoksesta?
Keksippä siitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kaivostoiminta rasittaa usein vesistöjä ja vesistöjen pilaaminen rasittaa siten ympäristöä, luontoa ja ihmisiä. Olet varmasti kuullut Talvivaaran kaivoksesta?
Keksippä siitä jotain.
Niin varsinkin metallit voi alkaa kerääntyä eläimistöön ja sitä kautta ihmisiin ja sitten kaikki kuolee.
Ne kysymykset sinun kuuluu keksiä itse. Jos minä keksin kysymykset niin sinun todistuksesi ei kerro sinun osaamisestasi vaan minun osaamisestani. Olet siis huijari.