Rasittavaa tämä kesä. Pitää panostaa paljon enemmän kauneudenhoitoon.
Sääriä sheivattava yhtenään, vartalon rasvausta kosteusvoiteella/aurinkorasvalla, hiukset oltava suunnilleen ojennuksessa kun lähtee ulos, kantapäät raspattava ja varpaankynnet lakattava yms...Talvella on niin helppo piiloutua pipojen ja löysien vaatekerrosten alle.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Sääriä sheivattava yhtenään, vartalon rasvausta kosteusvoiteella/aurinkorasvalla, hiukset oltava suunnilleen ojennuksessa kun lähtee ulos, kantapäät raspattava ja varpaankynnet lakattava yms...Talvella on niin helppo piiloutua pipojen ja löysien vaatekerrosten alle.
Taidan päästä helpolla. Minulla ei edes kasva säärikarvoja! Hiukseni pesetän ja föönautan kampaajalla. Käyn jalkahoidossa 1,5 kk välein.
Onnistuu tuo kaikki, kun en asu Suomessa. Kampaaja 10 euroa, jalkahoito 25 euroa. Suomen hintatasolla ei mitään mahiksia olisi.
Ei kannata raspata kantapäitä vaan pelkkää rasvaa. Ne kovettumat tulee takaisin raspilla kohta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan päästä helpolla. Minulla ei edes kasva säärikarvoja! Hiukseni pesetän ja föönautan kampaajalla. Käyn jalkahoidossa 1,5 kk välein.
Onnistuu tuo kaikki, kun en asu Suomessa. Kampaaja 10 euroa, jalkahoito 25 euroa. Suomen hintatasolla ei mitään mahiksia olisi.
Olisihan tuo mukavaa. Mä en meinaa millään tottua tähän säärien sheivaamiseen. Talvella en sheivaa muuta kuin silloin jos on sellainen tilaisuus, että hameen kanssa on laitettava ohuet sukkikset, käytännössä siis kun on juhlat. Mulla säärikarvat on kuin apinalla. Ap
Itse en tee mitään noista. Paitsi hiukset harjaan mutta niin harjaan talvellakin.
Minä pääsen vähemmällä laittautumisella kuin yleensä. Karvat kasvaa aika huonosti. Ajelen niitä aina noin kerran viikossa kesät ja talvet. Nyt riittää ulos lähtiessä huulipuna, niin näyttää jo ihan asialliselta. Kevyt rusketus ei kaipaa muuta meikkiä. Normaalisti olen niin kalpea, että näytän ihan sairaalta, joten talvella on meikattava sitten enemmän ja käytettävä kevyesti itseruskettavaa.
Mun mielestä pääsee vähemmällä esim. voi mennä kosteilla hiuksilla ulos, pukeutuminen on nopeampaa ja vaivattomampaa, meikkiin menee sama aika aina noin suurinpiirtein. Karvat kasvavat suurinpiirtein samaa tahtia ympäri vuoden...
Onneksi ei tarvitse nähdä moista vaivaa. Kunhan käyn kerran päivässä pesulla, se riittää.