Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram: ”Pyynnön käsittelyssä oli ongelma”

Vierailija
16.05.2018 |

Osaisko kukaan auttaa/onko kokemuksia? Yritin lisätä insta-tilin (siis omani lisäksi) ja kirjautua kyseiselle tilille. Se ei onnistunut ja ajattelin, että kirjaudun ulos omalta tililtäni ja koitan uudestaan. No eipä onnistunut edelleenkään. Ja nyt en pääse enää edes omalle tilille puhelimellani. Kirjautuessa tulee vain teksti ”pyynnön käsittelyssä oli ongelma”. Osaisko joku neuvoa, mikä tässä mättää? Ja puhelin on iphone6+, jos sillä nyt on yhtään mitään merkitystä...
Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itelläkin sama yritän tehä myös uutta tiliä mutta ei toimi ja toisten puhelimilla toimii mut omalla ei 😒

Vierailija
2/8 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin tulee tuo sama ilmoitus kun yritän kirjautua sisään sovelluksessa. Kun kirjaudun sisään selaimessa niin toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun hieman nyt myöhässä, mut itelläni on sama asia. Jos siis tulee tuo ilmotus nii sillon sun IP on jotenkin blockattu. Oon nyt vähä ettiny asiaa mut en oo löytäny miten pääsis takasin. Oon myös koittanu vaihtaa miun IP'n parikertaa. Vaihtunut on, mutta en vieläkään pääse tilille.

Vierailija
4/8 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut toimimaan?

Vierailija
5/8 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudattakaa sääntöjä, niin teitä ei blokata!

Vierailija
6/8 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kirjautua Instag:iin. Tuli viesti, ettei käyttäjätunnus ole oikea. Laitoin sähköpostitunnuksen, tuli viesti, ettei sähköpostia tunnisteta. Koska puhelinnumeroni vaihtui, en voinut tilata siihen "koodia", jolla olisin voinut kirjautua sisään. Kokeilin facebookin kautta, ei onnistunut.

Lopulta päätin rekisteröidä uuden tilin, mutta silloin tuli viesti, että sähköpostiosoitteeni on jo käytössä toisella tilillä - niin onkin, omallani, mutta kirjautumisyrityksissäni sitä ei kuitenkaan ollut muka olemassa.

Ja olen todellakin noudattanut kaikkia sääntöjä. Harmittaa, jos en enää pääse tililleni. Yritin vielä rekisteröityä toisella sähköpostiosoitteellani, mutta silläkään ei onnistunut.

Vierailija
7/8 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bannattu feikkitili.

Vierailija
8/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omalla nimelläni olen tilin perustanut. En ole sinne tosin laittanut kuin muutamia kuvia - pitäisikö olla aktiivisempi, jotta välttäisi bannauksen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme